Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Po GO motoru se zanáší svíčka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4410 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | tomas.kk [ 12.4.07, 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | Po GO motoru se zanáší svíčka |
Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad? |
Autor: | Drak [ 12.4.07, 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli jsou dobrý tlaky, tak by to mělo dělat zapalování, zkusil bych eště víčko a palec. Jak seš na tom s vodou a olejem, přibývá něco nebo ubývá, nebo je to OK? Byls u toho, když ty tlaky měřili? |
Autor: | Kristensen [ 12.4.07, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud se ti zanáší karbonem a je mokrá od oleje tak je to jednoznačně gufero na ventilu |
Autor: | Peter50kw [ 12.4.07, 18:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten valec urcite nema kompresiu. V servise sa vyhovaraju. Druha moznost (dost malo pravdepodobna) je vadny kabel k sviecke. |
Autor: | Kristensen [ 12.4.07, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Změř si tlaky sám a pokud bude OK tak vyměň gufero alespoň na obou ventilech k danému válci, nejlépe ale na všech, při troše šikovnosti to jde bez problémů udělat bez sundání hlavy. |
Autor: | wordy [ 12.4.07, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Možem vedieť Ako bez sundání hlavy? Dakujem |
Autor: | slovacek.milos [ 12.4.07, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Po GO motoru se zanáší svíčka |
tomas.kk píše: Nechal jsem si udělat na favorita GO motoru. Od prvního dne se jeden válec chytá až chvilku po startu. Po ujetí 1500km jsem vytáhl svíčky a na svíčce třetího válce byla slušná vrstva karbonu. Vyměnil jsem svíčku. Po dalších 100km jsem ji vytáhl a byla mokrá od oleje. Relkamoval jsem to v servisu. Tam mi tři dny vyměnili kabely a svíčku a přiznali, že to dělá stále. Hlavu mi při GO nechali původní, protože byla repasovaná před pár měsíci. Tlaky jsou prý v pořádku. Může takhle rychle zasírat svíčku třeba vadné gufero ventilu? Nebo např prasklý stírací kroužek? V servisu mi tvrdí, že prasklý stírací kroužek by se na tlacích projevil (moc tomu nevěřím). Nějaký nápad? ještě bych vydržel dělal jsem pístní kroužky cords a ty to dělali také až čtyřikrát to zaházelo svíčku a pak to jelo OK miloč |
Autor: | DRYVER [ 12.4.07, 20:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
wordy píše: Možem vedieť Ako bez sundání hlavy? Dakujem Take budu menit gufirka kolem ventilu na facku (nejspis v sobotu) uz se mto parkrat delal a halvu sem nesundaval. Ovsem sam to asi neudelas - jeste k tomu nekoho potrebujes, vysrubujes svicky a necim ten ventil podrzis nahore (ohly stary sroubovak, kus dartu nebo proste cim to pujde) Chce to trpelivost ale jde to. Doporucuji ucpat vsechny diry v hlave a kolem ventilu hadrama at kdyz ti vystreli ten klinek at nespadne az do oleje nebo nekam k vacce ... |
Autor: | tomas.kk [ 13.4.07, 05:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
U měření tlaků jsem nebyl a když jsem chtěl čísla, tak tam zrovna nebyla ta směna, co to dělala... Oleje to vzalo 0,5L po najetí 1800km od GO. Tomu guferu moc nevěřím, to by muselo být strašně vychozené i vodítko a to i když vyměním gufero, tak to asi dlouho nevydrží. Ale aspoň se tam zkusím kouknout, popř. zamlet ventilem. |
Autor: | tomas.kk [ 13.4.07, 05:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, a 3 ostatní svíčky jsou zcela čisté.. |
Autor: | tomas.kk [ 13.4.07, 07:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď je vytáhl svíčku po 60km. Spodní polovina elektrod je černá (jako bych ji z jedné strany očoudil svíčkou) a horní polovina, směrem k ventilům je šedobílá. Znamená to, že olej jde spíše od krožků, než od ventilů, nebo tam směs tak výří, že se z toho nedá nic usoudit? |
Autor: | tomas.kk [ 13.4.07, 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pardon, "víří". |
Autor: | Kristensen [ 13.4.07, 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
z tohodle se moc usuzovat nedá. Na tu výměnu gufera nemusej bejt dva pokud máš stlačovák na ventilový pružiny a jinak prostě místo svíčky vrazíš šroubovák směrem k tomu ventilu kterej chceš sundat a pomalinku dojedeš s pístem nahoru aby jsi se o ten šroubovák ještě zapřel. Když budeš vše dělat pomalu, nic unáhlenýho nebo rychlýho tak nic nezkazíš. Jo a ještě jsem koukal znova na tvuj dotaz a já bych tohle řešil pokud by se to nesrovnalo po prvních cca 10 000 km. |
Autor: | Peter50kw [ 13.4.07, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tazko povedat takto co tomu je. Skor by som sa zameral na zodpovednost servisu za opravu. Pripadne si daj niekde nezavisle skontrolovat motor aby si na nich mal paku. Ak je sviecka trocha to nevypoveda o tom z ktorej strany tam ide olej. Pripadne skus este nabehat 1000 km a uvidis. Mne kedysi davno pri GO na S110 nasadili 3 stieracie kruzky obratene a motor isiel dobre. Akurat ze bral 1l/1000 km hned po GO a po 20000 km to stuplo na 2 litre. Prekruzkovanie to spravilo. 0,5 l/1000 km je na favo asi dost. |
Autor: | Drak [ 13.4.07, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomas.kk píše: U měření tlaků jsem nebyl a když jsem chtěl čísla, tak tam zrovna nebyla ta směna, co to dělala... Oleje to vzalo 0,5L po najetí 1800km od GO. Tomu guferu moc nevěřím, to by muselo být strašně vychozené i vodítko a to i když vyměním gufero, tak to asi dlouho nevydrží. Ale aspoň se tam zkusím kouknout, popř. zamlet ventilem. 0,5 l na 1800 km je docela dost, i když po opravě válců to chvilu trvá, než se to usadí a zaběhá, každopádně bych do toho nešpáral, ani na toho nepouštěl nikoho cizího, protože můžeš přijít o záruku a obrátil bych se na ten servis, kde to dělali a nechal bych si přeměřit tlaky za osobní účasti, pokud tam něco nenadrbali, tak by na válcích neměl být moc znatelnej rozdíl. Určitě je to nepříjemný jak pro zákazníka, tak pro servis, ale mělo by se to řešit, jednou sis to zaplatil, tak by to mělo být OK. Pokud u toho dělají mrtvýho brouka, tak bych jim vrazil vidle do zad. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |