Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vyměna motoru https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=445 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | lubošek [ 24.3.06, 15:32 ] |
Předmět příspěvku: | vyměna motoru |
CHtěl bych se vás co tomu rozumíte rozhodně více jak já,asi většina z vás zeptat jestli musím při vyměně motoru do škody 120 Ls hlásit něco taky na inspektorátě,a kolik musím zaplatit na Uřadě.Ještě se chci zeptat jestli tam můžu dát motor ze škoda rapid.Moc děkuji za odpovědi. |
Autor: | Herbie [ 24.3.06, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna motoru ze Škoda 120 na Škoda Rapid |
Pokud vím, zaměnit motory lze, podmínkou však je osadit přední brzdy čtyřpístkovými brzdami (vyšší výkon motoru). Dokonce mám dojem že zadní náprava pak má být vlečená. Mnohokráte mi to bylo řečeno. Co se týče zápisu na úřadech, mám za to že to nutné je. Kolik Tě to bude stát, to nevím. |
Autor: | michalkatka [ 24.3.06, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyměna motoru |
lubošek píše: CHtěl bych se vás co tomu rozumíte rozhodně více jak já,asi většina z vás zeptat jestli musím při vyměně motoru do škody 120 Ls hlásit něco taky na inspektorátě,a kolik musím zaplatit na Uřadě.Ještě se chci zeptat jestli tam můžu dát motor ze škoda rapid.Moc děkuji za odpovědi. Ak budeš meniť motor za rovnaký stačí iba na DI nahlásiť výmenu motora, s dokladom o nadobudnutí, ale šikovnejšie je pred výmenu urobiť výmaz čísla motora a máš po probléme... to sa dá aj v Česku aj v SR... |
Autor: | tommas [ 20.4.06, 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyměna motoru |
musíš si ten motor nechat zapsat na DI, ale žádný brzdy nebo nápravy určitě měni nemusíš škodě zdar |
Autor: | Bukaj [ 20.4.06, 13:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vyměna motoru |
lubošek píše: CHtěl bych se vás co tomu rozumíte rozhodně více jak já,asi většina z vás zeptat jestli musím při vyměně motoru do škody 120 Ls hlásit něco taky na inspektorátě,a kolik musím zaplatit na Uřadě.Ještě se chci zeptat jestli tam můžu dát motor ze škoda rapid.Moc děkuji za odpovědi. Motor můžeš vyměnit za stejný typ (105, 120) bez nahlášení, pokud nemáš v malém techničáku číslo motoru. Pokud máš v malém techničáku výr.č. motoru, lze udělat na DI tzv. výmaz čísla motoru (asi za 10Kč) Pokud bys tam chtěl motor z Rapida, musíš splnit podmínky pro přestavbu (vlečka, čtyřpístky, hřeben, chladicí otvory v masce,... - jukni do témat, furt se to tam řeší), pak musíš na STK (cca.1800Kč) a následně na DI (cca. 1000Kč). |
Autor: | many [ 20.4.06, 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | Da sa? |
Je mozne dat motor zo S 110 r do S 120? |
Autor: | Bukaj [ 20.4.06, 14:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Da sa? |
many píše: Je mozne dat motor zo S 110 r do S 120? Technicky ano, ale papírově to asi nepůjde |
Autor: | spartra [ 21.4.06, 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor můžeš dát jakejkoliv, číslo motoru už nikoho moc nezajímá, musí být shodný typ, za tím lomítkem, že tam dáš čtyrpísty a zadní nápravu ti nepomůže |
Autor: | Bukaj [ 21.4.06, 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: motor můžeš dát jakejkoliv, číslo motoru už nikoho moc nezajímá, musí být shodný typ, za tím lomítkem, že tam dáš čtyrpísty a zadní nápravu ti nepomůže Číslo motoru nikoho nezajímá, pokud máš úředně proveden výmaz čísla motoru z techničáku! Ty čtyřpísty a tak - to jsou podmínky, které musíš splnit, aby Ti povolili oficiální přestavbu s použitím motoru 742. 130, 742. 135, 742. 136, popř. 781.135, 781.136 |
Autor: | spartra [ 21.4.06, 10:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
oficiálně to de, ve státní zkušebně za nemalý peníze myslím kdesi u pardubic byla jakmile nemáš shodný typ motoru, ani s nápravou, čtyrpístama ti to oficiálně neprojde stk |
Autor: | Viky [ 21.4.06, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Da sa? |
many píše: Je mozne dat motor zo S 110 r do S 120? Oficialne neni mozne dat 110R do 120ky. Jak na to: Na motor S120 si nech snizit hlavu na kompresi 1:9.5, dej tam vahadla a vackovy hridel ze 110R, odstran hrany v sacim potrubi a zaobli hrany, slicuj saci potrubi s hlavou a dej karburator bud S130 nebo 120LS, pripadne podle tabulky trysek, vzdusniku a difuzoru vyber a osad trysky na neco mezi 120LS a 130. Pokud motor 110R mas, zacni montovat. Technickou to projde, emisema snad taky. Pokud se o motor 120 bojis, nesnizuj hlavu, aby to neodnesla klikovka i tak to pojede jako drak. |
Autor: | Doktor [ 22.4.06, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dal by se dat motor třeba ze 130 na 105 aniž bych to musel osadit 4pístkama?? (teda kdybych měl výmaz motoru v TP) |
Autor: | Doktor [ 22.4.06, 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: spartra píše: motor můžeš dát jakejkoliv, číslo motoru už nikoho moc nezajímá, musí být shodný typ, za tím lomítkem, že tam dáš čtyrpísty a zadní nápravu ti nepomůže Číslo motoru nikoho nezajímá, pokud máš úředně proveden výmaz čísla motoru z techničáku! Ty čtyřpísty a tak - to jsou podmínky, které musíš splnit, aby Ti povolili oficiální přestavbu s použitím motoru 742. 130, 742. 135, 742. 136, popř. 781.135, 781.136 A dá se to udělat aj nějak neoficiálně??? (ta přestavba) |
Autor: | Luboš [ 22.4.06, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jistě, podvodem... |
Autor: | spartra [ 22.4.06, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak, tak, sem tam někomu něco strčíš a pude to |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |