Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

omezení spotřeby LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4456
Stránka 1 z 1

Autor:  stangha [ 15.4.07, 21:44 ]
Předmět příspěvku:  omezení spotřeby LPG

zdravim, mám rapida s motorem z FA a mám v něm LPG... když jezdim po praze tak mi bere cca 13 litrů na 100km.. je to normální? nebo se dá ten přívod nějak přiškrtit?

Autor:  Drak [ 16.4.07, 05:34 ]
Předmět příspěvku: 

Přiškrtíš-nepojede. Ve městě a kor po praze je ta spotřeba adekvátní.

Autor:  kovohemil [ 16.4.07, 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

no nevím ale spotřeba 13l sa mi zdá i na prahu celkem dost zkoušel jsi to trochu přiškrtit já když mi tam před xx lety plyn dali tak to žralo asi 12l a tak jsem přitahoval kolečko tak dlouho dokavad reagoval plyn a výkon

Autor:  stangha [ 16.4.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

a to je to kolečko na hadici co vede od splynovače do karburátoru? a jak to správně přiškrtím? aby to bylo tak akorát....

Autor:  Martin [ 16.4.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, to je ten šroub na silné hadici. Slyšel jsem názor, že by to mělo být 3,5 otáčky od úplného zatažení. Miloš to jinde napsal takto:

slovacek.milos píše:
si nastav rukou asi 3000 otáček a drž, škrtící ventil mezi reduktorem a směšovačem žašroubuj až se motor zašne dusit a povol o jednu otáčku a napiš asi chudá nebo bohatá směs miloš


Můžeš s tím také jezdit a postupně utahovat, dokud to pojede a až to ztratí výkon, tak o 1/2 povolíš a máš nastaveno.

Autor:  stangha [ 16.4.07, 21:07 ]
Předmět příspěvku: 

a nerozházim si to celý? a neztratí to většinu výkonu?

Autor:  Jerry [ 16.4.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

si nejakym zpusobem zaznamenej puvodni nastaveni a kdyz bude nejakej problem, tak to vrat zpatky :wink:

Autor:  Martin [ 16.4.07, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak si prvně odpočítej, kolik otáček máš teď do úplného zavření toho ventilu a kdykoliv to můžeš vrátit zpátky. Jinak to nastavení není vůbec kritické, +/-čtvrt otáčky vůbec nepoznáš.

Autor:  stangha [ 16.4.07, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

oukej, tak to vyzkouším... a jak je to s tim výkonem?

Autor:  Martin [ 16.4.07, 21:34 ]
Předmět příspěvku: 

Tam je to tak, že když to máš úplně povolené, tak máš nejvyšší výkon, ale nehoráznou spotřebu (nespálí se všechno LPG). Když to budeš utahovat, tak bude trochu klesat výkon a bude klesat spotřeba a když budeš utahovat dál, tak v jednom místě by ten výkon měl klesnout velmi znatelně (množství LPG již motoru nestačí). Potom stačí o půl otáčky vrátit zpátky a máš ideální spotřebu i výkon.

Autor:  jindra [ 16.4.07, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

někdo to tu už psal že povolit asi 2 otáčky od úplného zatažení.

Autor:  kovohemil [ 17.4.07, 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

nemusíš se bát že bys něco rozházel pokud to kolečko utáhneš moc tak to poznáš když přidáš plyn tak motor nebude reagovat pak to trochu povolíš a jeto spotřeba se musí dostat pod 10l

Autor:  stangha [ 17.4.07, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
si nastav rukou asi 3000 otáček a drž, škrtící ventil mezi reduktorem a směšovačem žašroubuj až se motor zašne dusit a povol o jednu otáčku a napiš asi chudá nebo bohatá směs miloš


co znamená to abych si napsal chudá nebo bohotá směs??

Autor:  Martin [ 17.4.07, 16:10 ]
Předmět příspěvku: 

Myslel to tak, aby potom sem napsal jak se to chová a že teď je nejspíš chudá nebo bohatá směs a proto mu to nejede. Ty budeš mít moc bohatou směs.

Autor:  spartra [ 17.4.07, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

jak říká miloš 3000otáček a drž, toč tím šroubem až se začne dusit a povol o 1 až 1,5 otačky, pak uvidíš musíš zkoušet

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/