Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
teplota nasávaného vzduchu na favorite
tak som trocha testoval.
použil som digitálny teplomer z čidlom pre vonkajšiu teplutu, to som pichol do airboxu pred filter hneď za kus kde je tá klapka čo reguluje teplotu. jedna hadica ide kamsi do nárazníku, druhá na ten plech na výfykovom potrubí.
dva dni jazdenia a teplotu po zohriatí to udržuje okolo 50°, neviem, zdá sa mi to veľa, ešte s tým skúsim polaborovať a dám vedieť.
nemáte s tým niekto nejaké skúsenosti?, jazdím na LPG...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.3.07, 14:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: teplota nasávaného vzduchu na favorite
k manuálom pre vstrekovanie BMM som našiel 22°... má to tak byť aj na karbec?, nastaviť sa to dá pootáčaním celého telesa termostatu...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.3.07, 17:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.3.07, 20:10 |
|
|
DRYVER
Příspěvky: 2939 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Martin píše: Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil.
Na zimu bych si tam tu klapku radsi dal zpatky, aby se ten promrzly motor lepe choval a ohrival. V lete bych ju ale asi taky vyhodil i na ten benzin. Nevim je to jen muj nazor mozna se pletu...
|
18.3.07, 20:41 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
DRYVER píše: Martin píše: Pokud jezdíš na LPG, tak tu klapku vyhoď, ta je dobrá akorát pro jízdu na benzín. Na plyn je lepší chladný vzduch (má větší obsah kyslíku na stejný objem). Já ji také vyhodil. Na zimu bych si tam tu klapku radsi dal zpatky, aby se ten promrzly motor lepe choval a ohrival. V lete bych ju ale asi taky vyhodil i na ten benzin. Nevim je to jen muj nazor mozna se pletu...
tak na lpg je to tam k ......... ať je jaro, leto, podzim, zima
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
18.3.07, 20:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak som to ešte trocha nastavoval a nastavil som cca 20 - 25° uvidím čo to spraví časom, myslím že aj pre LPG v zime je to lepšie, a samozrejme aj spotreba čím sú všetky hodnoty ustálenejšie tým je spotreba priaznivejšia, v zime to bude držať na tých 20 - 25° a v lete to aj tak bude nasávať iba vzduch z vonku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.3.07, 21:57 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Mám to taky tak, ale nejezdím na plyn... Jakmile je to aspoň trošku ohřátý, saje to zepředu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.3.07, 00:43 |
|
|
epto
Příspěvky: 123
|
hmm... lenze sacie kanaly su za vstrekovacou tryskou aj tak vyhrievane ( vystup vody este spred termostatu ide rovno na ohrev sacich kanalov ) vodou z motora takze sa vzduch vstupujuci do motora po zmiesani s benzinom aj tak ohreje
Aky to ma zmysel?
_________________ Favorit Black Line, 50kW, r.94
|
19.3.07, 16:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, je to aby se nesrážely benzínový páry na stěnách studenýho sání. A taky to údajně tu směs chladí, aby se zase neohřála moc od výfukových svodů...
Při provozu na LPG je ale všechno jinak...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
19.3.07, 16:49 |
|
|
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Nepér píše: No, je to aby se nesrážely benzínový páry na stěnách studenýho sání. A taky to údajně tu směs chladí, aby se zase neohřála moc od výfukových svodů... Při provozu na LPG je ale všechno jinak...
Myslis, ze by bylo lepsi na LPG vyradit i to vyhrejvani saciho potrubi ?
|
25.3.07, 13:28 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
No ja som sa na to pozeral a ta klapka sa mi hned otvori akonahle nastartujem. Ale zistil som ze sa nezavrie aj ked je motor horuci. Teda stale saje teply vzduch, co asi nie je dobre. Inak ked som odpojil tu transparentu hadicku tak sa ta klapka hned zavrela
|
31.3.07, 18:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Paradigm píše: No ja som sa na to pozeral a ta klapka sa mi hned otvori akonahle nastartujem. Ale zistil som ze sa nezavrie aj ked je motor horuci. Teda stale saje teply vzduch, co asi nie je dobre. Inak ked som odpojil tu transparentu hadicku tak sa ta klapka hned zavrela
počkaj, aká hadička??? myslíš na motore BMM? pri vstrekovaní tam má čislo teploty nasávaného vzduchu... na karbecovej verzii by sa tá klapka mala otvárať pomaly podľa teploty vzduchu v saní pri filtri a myslím že aj na vstrekovacej verzii...
ešte sa na to pozriem v manuáloch, ak na niečo prídem podelím sa s vami...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.07, 18:29 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
Mam BMM. Ta hadicka je len tak nasunuta zvrchu od tej klapky a konci u vzduchoveho filtru.
|
31.3.07, 18:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak som našiel toto, tak som to pochopil že pri BMM to reguluje nejako podtlakom zo sania cez tú hadičku, a reguluje tú klapku a v karbecovej verzii to reguluje priamo pri klapke....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.3.07, 18:48 |
|
|
Paradigm
Příspěvky: 48 Bydliště: Trnava
|
Cize ak tomu dobre rozumiem, ta klapka sa otvori ked je motor studeny a ked sa zohreje tak by sa mala zavriet.
|
31.3.07, 19:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|