Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
rozdíl mezi 1.6 75PS a 1.6 100PS https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4472 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | milano [ 17.4.07, 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | rozdíl mezi 1.6 75PS a 1.6 100PS |
Zdravím.Chtěl jsem se zeptat,jaký je rozdíl mezi motory VW 1.6 75PS (felicia) a 1.6 100PS (octavia) Moc díky za odpověď. |
Autor: | Kristensen [ 17.4.07, 11:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Otevři kapoty a hned to uvidíš, ty motory jsou absolutně jiný, už jen náklon, ve felicii je dopředu, v octávce je nakloněnej dozadu, Felicie má plastový sací potrubí, octáva hliníkový, ty motory jsou prostě uplně jiný a mám dojem že ani jejich vnitřnosti nejsou mezi sebou zaměnitelný. |
Autor: | deekay [ 17.4.07, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi myslel preco ma jedna 75 koni a druha 100 ked su to 1,6 obe. aspon ja som to tak pochopil |
Autor: | Kristensen [ 17.4.07, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: asi myslel preco ma jedna 75 koni a druha 100 ked su to 1,6 obe. aspon ja som to tak pochopil Však jsem mu to napsal: v konstrukci Sice maj shodnej objem ale jsou to prostě uplně rozdílný motory |
Autor: | deekay [ 17.4.07, 12:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: deekay píše: asi myslel preco ma jedna 75 koni a druha 100 ked su to 1,6 obe. aspon ja som to tak pochopil Však jsem mu to napsal: v konstrukci Sice maj shodnej objem ale jsou to prostě uplně rozdílný motory ale mne to nestacilo muhahaa |
Autor: | Peter50kw [ 17.4.07, 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten slabsi ma liatinovy blok, ten silnejsi je celohlinikovy a ma premennu dlzku sacieho potrubia. Podobaju sa na seba asi ako motor LADA1200 a S120. Jednoducho ani troska. Mozes si to pozriet na www.vagcat.com |
Autor: | milano [ 17.4.07, 21:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jojo díky..šlo mi o to,zdali by šly zaměnit(do feldy dát z oktávky)no tak asi ne:-) každopádně díky |
Autor: | Kristensen [ 18.4.07, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
milano píše: jojo díky..šlo mi o to,zdali by šly zaměnit(do feldy dát z oktávky)no tak asi ne:-) každopádně díky určitě by to nějakým způsobem šlo jen si nejsem jistej jestli není vyšší a hlavně má v podstatě všechno obráceně, sání vepředu a vejfuk je vzadu jak u fáva. A papírově to taky nelze ale konstrukčně se dá vyřešit hodně věcí. |
Autor: | Mikosar [ 30.4.07, 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Otevři kapoty a hned to uvidíš, ty motory jsou absolutně jiný, už jen náklon, ve felicii je dopředu, v octávce je nakloněnej dozadu, Felicie má plastový sací potrubí, octáva hliníkový, ty motory jsou prostě uplně jiný a mám dojem že ani jejich vnitřnosti nejsou mezi sebou zaměnitelný. Pozor, Octavia 1.6i 100PS ma plastove saci potrubi. |
Autor: | Kristensen [ 30.4.07, 10:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mikosar píše: Kristensen píše: Otevři kapoty a hned to uvidíš, ty motory jsou absolutně jiný, už jen náklon, ve felicii je dopředu, v octávce je nakloněnej dozadu, Felicie má plastový sací potrubí, octáva hliníkový, ty motory jsou prostě uplně jiný a mám dojem že ani jejich vnitřnosti nejsou mezi sebou zaměnitelný. Pozor, Octavia 1.6i 100PS ma plastove saci potrubi. Obráceně, 1,6 55kW má plastový a 1,6 SR 75kW má hliníkový |
Autor: | Mikosar [ 30.4.07, 11:19 ] |
Předmět příspěvku: | 74kW nebo 75kW |
Ja jsem myslel 74kW (100,6k), ta ma plastove potrubi. |
Autor: | Kristensen [ 30.4.07, 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 74kW nebo 75kW |
Mikosar píše: Ja jsem myslel 74kW (100,6k), ta ma plastove potrubi. No to je ta samá, auto má označení SR ten motor je uplně jinej než ten 55kW a má na 100% hliníkový v pátek jsem na tom měnil svíčky. A pokud má někdo na 55kw s plastovím potrubím 100k tak to je motor po úpravě jednotky a vačky. (mám to doma ve felicii) Nejedná se o originál z fabriky. |
Autor: | Vít [ 30.4.07, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 74kW nebo 75kW |
Kristensen píše: Mikosar píše: Ja jsem myslel 74kW (100,6k), ta ma plastove potrubi. No to je ta samá, auto má označení SR ten motor je uplně jinej než ten 55kW a má na 100% hliníkový v pátek jsem na tom měnil svíčky. A pokud má někdo na 55kw s plastovím potrubím 100k tak to je motor po úpravě jednotky a vačky. (mám to doma ve felicii) Nejedná se o originál z fabriky. S těmi úpravami se nesjpíš. Octavie se skutečně prodávaly se třemi druhy motoru 1.6. - 55kW, 74kW, 75kW. |
Autor: | Kristensen [ 30.4.07, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 74kW nebo 75kW |
Vít Široký píše: Kristensen píše: Mikosar píše: Ja jsem myslel 74kW (100,6k), ta ma plastove potrubi. No to je ta samá, auto má označení SR ten motor je uplně jinej než ten 55kW a má na 100% hliníkový v pátek jsem na tom měnil svíčky. A pokud má někdo na 55kw s plastovím potrubím 100k tak to je motor po úpravě jednotky a vačky. (mám to doma ve felicii) Nejedná se o originál z fabriky. S těmi úpravami se nesjpíš. Octavie se skutečně prodávaly se třemi druhy motoru 1.6. - 55kW, 74kW, 75kW. Samozřejmě, 1,6 55kW je použito z Felicie, 1,6 SR 74kW je uplně jiný motor než 1,6 55kW a 1,6 75kW je stejný jako 74kW jen se začal montovat od r. 2000 a má trošku jinak pozměněnou vačku. Ale není 1,6 z felicie s výkonem 74-75kW, je pouze 55kW z výroby. |
Autor: | otam031 [ 7.11.13, 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: rozdíl mezi 1.6 75PS a 1.6 100PS |
a co sa stane ak do 1,6 55kw dam radiacu jednotku z 74kw?? poradte niekto myslim feliciu 55kw a oktaf 74 kw |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |