Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 11:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Škrcení lpg a jeho možné následky ... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek Škrcení lpg a jeho možné následky ...
tak se nyní chystám na seškrcení svého fáva ... na následujícím linku mi prosím potvrďte jestli je to ten správný šroub se šipkou a mám li otočit šroubem když se na něj takhle dívám ve směru hodinových ručuček ??? http://sweb.cz/kvatropolis/

jinak jak píše septim - hrozí mi při tom střelba do sání (protože směs pomaleji prohořívá???) ???
někdo tu psal otočit 2,5 otáčky .... nehrozí mi pak třeba chcípání na volnoběh ???
jak poznám , že už dál netočit se šroubem ??? bude trhat na volnoběh ??? nebo za jízdy ???
všechno provádět na studeným nebo úplně zahřátým motoru ???
bude pak startovat vůbec na plyn ??? nebude chcípat na volnoběh za studena???

prosím o co nejvíc odpovědí , chtěl bych to zkusit hned dnes a zítra bych mohl mít výsledky první spotřeby ..... ještě podotknu, že mi celkově klesla z 12 na 10,5 sama od sebe .... nevím jestli je to počasím nebo čím ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


20.4.07, 12:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Škrcení lpg a jeho možné následky ...
v prvom rade sa toho nemusíš tak báť, pokiaľ máš zapaľovanie, predzápal a tesnosť v sacom potrubí a filtri v poriadku tak sa toho neboj.

tou skrutkou (škrtičom) nastavuješ bohatosť zmesi, voľnobeh ani nič iné tým nepokazíš, takže najlepšie na prevádzkovo zahriatom motore budeš to zaskrutkovávať pokiaľ auto pôjde dobre, keď začne strácať výkon, povolíš to o 1/4 otáčky a hotovo...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.4.07, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek Re: Škrcení lpg a jeho možné následky ...
michalkatka píše:
v prvom rade sa toho nemusíš tak báť, pokiaľ máš zapaľovanie, predzápal a tesnosť v sacom potrubí a filtri v poriadku tak sa toho neboj.

tou skrutkou (škrtičom) nastavuješ bohatosť zmesi, voľnobeh ani nič iné tým nepokazíš, takže najlepšie na prevádzkovo zahriatom motore budeš to zaskrutkovávať pokiaľ auto pôjde dobre, keď začne strácať výkon, povolíš to o 1/4 otáčky a hotovo...

takže ten výkon to dlouho neztrácí , ale pak najednou ano ??? dobře vyzkouším to hned a pak dodám za kolik to vlastně jede .... sám jsem zvědavostí napnutý jak struna ... :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


20.4.07, 13:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 120
Příspěvek 
tak jsem se do toho pustil, nejprve 1 otáčka 360st. , motor reagoval perfektně , tak jsem zkoušel dál o další půl otáčku, dobré , furt reagoval ,ale pak jsem dal ještě o další čtvrtku a motor mi najednou chcípl ...
tak jsem přidal o 1/4 otáčku a nemohl jsem to nastartovat... pak jsem přidal o asi další 1/2 otáčku a furt nic ... tak jsem startnul na benoš , rozjel na dálnici , přepl na lpg a jelo to (celkové seškrcení asi jen o 1 otáčku 360st.), zatím to startuje, jede to dokonce líp než předtím .... co stotřeba to zatím nevím, ale brzo dám zprávu ...

_________________
Škoda Favorit "93 GLX 43kW LPG Tartarini - najeto 120000km ...4/2011


21.4.07, 08:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz