Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škrcení lpg a jeho možné následky ... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4514 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pepakvatropolis [ 20.4.07, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | Škrcení lpg a jeho možné následky ... |
tak se nyní chystám na seškrcení svého fáva ... na následujícím linku mi prosím potvrďte jestli je to ten správný šroub se šipkou a mám li otočit šroubem když se na něj takhle dívám ve směru hodinových ručuček ??? http://sweb.cz/kvatropolis/ jinak jak píše septim - hrozí mi při tom střelba do sání (protože směs pomaleji prohořívá???) ??? někdo tu psal otočit 2,5 otáčky .... nehrozí mi pak třeba chcípání na volnoběh ??? jak poznám , že už dál netočit se šroubem ??? bude trhat na volnoběh ??? nebo za jízdy ??? všechno provádět na studeným nebo úplně zahřátým motoru ??? bude pak startovat vůbec na plyn ??? nebude chcípat na volnoběh za studena??? prosím o co nejvíc odpovědí , chtěl bych to zkusit hned dnes a zítra bych mohl mít výsledky první spotřeby ..... ještě podotknu, že mi celkově klesla z 12 na 10,5 sama od sebe .... nevím jestli je to počasím nebo čím ... |
Autor: | michalkatka [ 20.4.07, 13:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škrcení lpg a jeho možné následky ... |
v prvom rade sa toho nemusíš tak báť, pokiaľ máš zapaľovanie, predzápal a tesnosť v sacom potrubí a filtri v poriadku tak sa toho neboj. tou skrutkou (škrtičom) nastavuješ bohatosť zmesi, voľnobeh ani nič iné tým nepokazíš, takže najlepšie na prevádzkovo zahriatom motore budeš to zaskrutkovávať pokiaľ auto pôjde dobre, keď začne strácať výkon, povolíš to o 1/4 otáčky a hotovo... |
Autor: | pepakvatropolis [ 20.4.07, 13:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škrcení lpg a jeho možné následky ... |
michalkatka píše: v prvom rade sa toho nemusíš tak báť, pokiaľ máš zapaľovanie, predzápal a tesnosť v sacom potrubí a filtri v poriadku tak sa toho neboj. tou skrutkou (škrtičom) nastavuješ bohatosť zmesi, voľnobeh ani nič iné tým nepokazíš, takže najlepšie na prevádzkovo zahriatom motore budeš to zaskrutkovávať pokiaľ auto pôjde dobre, keď začne strácať výkon, povolíš to o 1/4 otáčky a hotovo... takže ten výkon to dlouho neztrácí , ale pak najednou ano ??? dobře vyzkouším to hned a pak dodám za kolik to vlastně jede .... sám jsem zvědavostí napnutý jak struna ... |
Autor: | pepakvatropolis [ 21.4.07, 08:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem se do toho pustil, nejprve 1 otáčka 360st. , motor reagoval perfektně , tak jsem zkoušel dál o další půl otáčku, dobré , furt reagoval ,ale pak jsem dal ještě o další čtvrtku a motor mi najednou chcípl ... tak jsem přidal o 1/4 otáčku a nemohl jsem to nastartovat... pak jsem přidal o asi další 1/2 otáčku a furt nic ... tak jsem startnul na benoš , rozjel na dálnici , přepl na lpg a jelo to (celkové seškrcení asi jen o 1 otáčku 360st.), zatím to startuje, jede to dokonce líp než předtím .... co stotřeba to zatím nevím, ale brzo dám zprávu ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |