Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=452 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin [ 24.3.06, 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava LPG |
Mám na autě LPG asi 150 000km. Motor už skoro netáhne a strašně to žere. Asi taky proto, že jeden výfukový ventil je už skoro z hlavy venku, takže nejde pořádně nastavit vůle. Počítám s výměnou hlavy a pístních kroužků a chci se zeptat, o kolik ji případně snížit. Dále mám dotaz na elektronické zapalování. Četl jsem některé články a nevím, jestli má cenu to na auto dávat ( jezdím max do 4000 ot/min, ale většinou do 3000 ). Případně prosím o nějaký odkaz na schéma. Je to možná blbost, ale také jsem uvažoval nějak řídit předstih procesorem ( např 89S51 ), ale nevím, jestli to je realizovatelné. Předem díky za odpověď. |
Autor: | ŠádeMan [ 25.3.06, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli je to skoda motor 105 nebo jine. Jsou problemy s LPG Vs. HLava a ventily. Je dobre u vozu opatrenymy LPG obcas 1 tydne jed na Benzin. Je to pro motor dobre. pri LPG spalovani vznikaji na ventilech vypaly a aby se vyčistily tak se obcas prepne na benzin. a u lit. hlav. je to normalni ze obcas se neco posere. To zap. jde domontovat. a stim procesorovým predstihem nebo co? je to asi jaksi nerealizovatelný to bys musel prekuchat cely system rozdelovace apod. P.S LPG je 100 oktanový a bezolovnatý to je dalsi duvod |
Autor: | Martin [ 25.3.06, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor 120. Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé. S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku. |
Autor: | michalkatka [ 25.3.06, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Motor 120. Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé. S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku. najvýhodnejšie je použiť bezkontakt favo zapaľovanie, odpadá starosť o kontakty a ak všetko funguje je to bezúdržbové... ak by si chcel použiť mikroprocesor musel by si okrem polohy kľukovky/vačky snímať aj minimálne polohu škrtiacej klapky, alebo podtlak nad klapkami karburátora... a dalo by sa pokračovať až k systému BMM, prípadne MPI... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |