Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=452
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin [ 24.3.06, 18:28 ]
Předmět příspěvku:  Hlava LPG

Mám na autě LPG asi 150 000km. Motor už skoro netáhne a strašně to žere. Asi taky proto, že jeden výfukový ventil je už skoro z hlavy venku, takže nejde pořádně nastavit vůle. Počítám s výměnou hlavy a pístních kroužků a chci se zeptat, o kolik ji případně snížit.
Dále mám dotaz na elektronické zapalování. Četl jsem některé články a nevím, jestli má cenu to na auto dávat ( jezdím max do 4000 ot/min, ale většinou do 3000 ). Případně prosím o nějaký odkaz na schéma.
Je to možná blbost, ale také jsem uvažoval nějak řídit předstih procesorem ( např 89S51 ), ale nevím, jestli to je realizovatelné.
Předem díky za odpověď.

Autor:  ŠádeMan [ 25.3.06, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je to skoda motor 105 nebo jine. Jsou problemy s LPG Vs. HLava a ventily. Je dobre u vozu opatrenymy LPG obcas 1 tydne jed na Benzin. Je to pro motor dobre. pri LPG spalovani vznikaji na ventilech vypaly a aby se vyčistily tak se obcas prepne na benzin. a u lit. hlav. je to normalni ze obcas se neco posere. To zap. jde domontovat. a stim procesorovým predstihem nebo co? je to asi jaksi nerealizovatelný to bys musel prekuchat cely system rozdelovace apod.

P.S LPG je 100 oktanový a bezolovnatý to je dalsi duvod

Autor:  Martin [ 25.3.06, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Motor 120.

Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé.

S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku.

Autor:  michalkatka [ 25.3.06, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Motor 120.

Myslel jsem, jestli by třeba motor s LPG nešlapal lépe s nějakým tranzistorovým zapalováním. Reakce na tomto webu jsou různé.

S tím mikroprocesorem jsem to myslel, že bych nějak snímal polohu klikovky a otáčky a z nějakýho vzorce vypočítal ideální předstih a spínal indučku.


najvýhodnejšie je použiť bezkontakt favo zapaľovanie, odpadá starosť o kontakty a ak všetko funguje je to bezúdržbové... ak by si chcel použiť mikroprocesor musel by si okrem polohy kľukovky/vačky snímať aj minimálne polohu škrtiacej klapky, alebo podtlak nad klapkami karburátora... a dalo by sa pokračovať až k systému BMM, prípadne MPI...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/