Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karburátor
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4571
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin_O [ 24.4.07, 10:28 ]
Předmět příspěvku:  karburátor

zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.

Autor:  Jarda S. [ 24.4.07, 10:33 ]
Předmět příspěvku: 

existuje dokonce už ho tam máš :wink:

Autor:  Martin_O [ 24.4.07, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
existuje dokonce už ho tam máš :wink:


no to asi nie pretoze pri startovani musim pouzivat sytic pretoze inak by to skapalo

Autor:  Jarda S. [ 24.4.07, 10:54 ]
Předmět příspěvku: 

Martin_O píše:
Sadra17 píše:
existuje dokonce už ho tam máš :wink:


no to asi nie pretoze pri startovani musim pouzivat sytic pretoze inak by to skapalo


vyčistit seřídit :wink:

Autor:  Viky [ 24.4.07, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: karburátor

Martin_O píše:
zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.

Obecne se ma za to, ze automatickej sytic je swinstwo. Pokud by se jednalo o nejaky "elektronicky" karburator, ktery se mozna nekdy vyvazel na 120LS do Britanie nebo kam.. tak od nej ruce pryc.

Neboli jednoduse: Nelze doporucit a nebude to v SK zrejme legalni.

Spis je lepsi nechat si zkontrolovat, proc to chcipe, mohly by to delat spatne serizene dorazy klapek napriklad.

Autor:  Martin_O [ 24.4.07, 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: karburátor

Viky píše:
Martin_O píše:
zdar. mal by som na vas otazku. existuje do skodovky (120L, r.v. 1982) taky karburator aby som nemusel pouzivat sitic pri startovani motoru za studena? a ak hej je to problem prerobit? diky za odpovede.

Obecne se ma za to, ze automatickej sytic je swinstwo. Pokud by se jednalo o nejaky "elektronicky" karburator, ktery se mozna nekdy vyvazel na 120LS do Britanie nebo kam.. tak od nej ruce pryc.

Neboli jednoduse: Nelze doporucit a nebude to v SK zrejme legalni.

Spis je lepsi nechat si zkontrolovat, proc to chcipe, mohly by to delat spatne serizene dorazy klapek napriklad.


ono motor slape uplne v pohode ked sa zahreje aspon trosku neni problem a nezdochne to. ja som len chcel ze ked idem uplne za studena startovat, tak som chcel vediet ci nie je nejaky original karbec aby som nemusel pouzivat sitic pri starte. ono nastartuje aj bez sitica aj za studena ale neudrzi na volnobehu otacky lebo je studeny motor az ked sa trocha zahreje tak potom uz nie je problem. tot vse

Autor:  Kachnis [ 24.4.07, 13:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: karburátor

ono motor slape uplne v pohode ked sa zahreje aspon trosku neni problem a nezdochne to. ja som len chcel ze ked idem uplne za studena startovat, tak som chcel vediet ci nie je nejaky original karbec aby som nemusel pouzivat sitic pri starte. ono nastartuje aj bez sitica aj za studena ale neudrzi na volnobehu otacky lebo je studeny motor az ked sa trocha zahreje tak potom uz nie je problem. tot vse[/quote]

Sadro, co mu to namlouvas ??? pokud je motor studenej, sytiuc pouzit musis, jinak se smes srazi na potrubi a do valce se nedostane.Sytic je nutnost, bez nej to nejde a karbec bez sytice na 120 neni

Autor:  DRYVER [ 24.4.07, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

a proc nechces sytic pouzivat??? Zapominas ho pak vypnout nebo jaky mas duvod?? :D

Autor:  deekay [ 24.4.07, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)

Autor:  Thobiash [ 24.4.07, 14:39 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)


No někdo tady už přece nacpal na 120-cítkovej motor karbec z Fáva; přes nějakou redukci...a máš sytič automat...

Autor:  michalkatka [ 24.4.07, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

lekr rsp pierburg karbec favorit nemá vôbec sytič, hovorí sa tomu vzduchová prívera, riadi ju bimetal a súčastne trocha zvyšuje voľnobeh.
funguje na princípe priškrtenia prívodu vzduchu na 1 komore a tým vytvorí väčší podtlak na difúzore a tým si strhne viac paliva, je jednoduchší a spoľahlivejší, a hlavne automatický.... :lol:

Autor:  MAJO [ 24.4.07, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

Thobiash píše:
deekay píše:
LEKR nepasuje? ten ma auto sytic, akurat je na favo :)


No někdo tady už přece nacpal na 120-cítkovej motor karbec z Fáva; přes nějakou redukci...a máš sytič automat...


To som bol ja. :lol: A som s tým maximálne spokojný. Akurát tam by musel ešte vyriešiť odbočky z chladiaceho okruhu na vyhrievanie sytiča. :wink:

Autor:  Martin_O [ 25.4.07, 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

takze nie je to nic jednoduche urobit a za druhe by mi to asi na STK neschvalili keby to uvideli :) no ni budem pouzivat aj nadalej sitic :) a neslo mi o to ze by som zabudol vypinat sitic len so si to chcel pri startovani zjednodusit. ale na jar sa chystam kupit nove auticko tak dufam ze to vyde. ale aj tak diky moc zarady

Autor:  Šemik [ 25.4.07, 12:35 ]
Předmět příspěvku: 

A co tě vlastně tak štve na tom sytiči?

Autor:  Kristensen [ 25.4.07, 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
A co tě vlastně tak štve na tom sytiči?


Moc práce po ránu za něj zatáhnout :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/