Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kompresní poměr https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4586 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lp640 [ 25.4.07, 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Kompresní poměr |
jak se dá změnit kompresní poměr????? |
Autor: | Šemik [ 25.4.07, 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je vícero možností 1) nechat snížit hlavu 2) nechat snížit blok a válce 3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu |
Autor: | Martin [ 25.4.07, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš: 1) dát pod hlavu podložku 2) snížit písty 3) sehnat silnější těsnění pod hlavu |
Autor: | DRYVER [ 25.4.07, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš: 1) dát pod hlavu podložku 2) snížit písty 3) sehnat silnější těsnění pod hlavu Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... |
Autor: | škodař [ 26.4.07, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Martin píše: Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš: 1) dát pod hlavu podložku 2) snížit písty 3) sehnat silnější těsnění pod hlavu Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... |
Autor: | Bukaj [ 27.4.07, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: DRYVER píše: Martin píše: Nebo pokud bys ho chtěl měnit směrem dolů, tak můžeš: 1) dát pod hlavu podložku 2) snížit písty 3) sehnat silnější těsnění pod hlavu Tak to sem se docela pobavil - podlozky, ... No, bylo, ale pak už by se to nenazývalo poměr a už vůbec né kompresní (i když vodní čerpadlo, poháněné startérem taky vytvoří nějaký tlak)... |
Autor: | Peter50kw [ 27.4.07, 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Obcas to niekto zo zvysovanim kompresneho pomeru prezenie a potom je recept na jeho znizenie ok |
Autor: | Dawid130 [ 27.4.07, 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo se nechat tlačit, čím více lidí tím větší tlak.....pochopitelně do skla a čela auta... |
Autor: | Kristensen [ 27.4.07, 13:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Je vícero možností 1) nechat snížit hlavu 2) nechat snížit blok a válce 3) sehnat tenčí těsnění pod hlavu Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy |
Autor: | Kristensen [ 27.4.07, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kompresní poměr |
Lp640 píše: jak se dá změnit kompresní poměr????? Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu. |
Autor: | Viky [ 30.4.07, 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Kompresní poměr |
Kristensen píše: Lp640 píše: jak se dá změnit kompresní poměr????? Pokud ho chceš snížit tak se dá u jedné firmy onjednat silnější těsnění ale stojí cca 1400,- na Š120, pokud ho chceš zvýšit tak nechat snížit hlavu. Mohl by to bejt zajimavej zpusob jak na motor 120LS namontoval hlavu 120L |
Autor: | spartra [ 1.5.07, 06:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo upravit písty, jako 781.136 vs 135 |
Autor: | Kachnis [ 2.5.07, 12:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy [/quote] proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis... |
Autor: | Peter50kw [ 2.5.07, 16:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pouzivanie tensieho tesnenia pri starsich motoroch ma jeden zadrhel - blok motora byva dost zvlneny a tenke tesnenie nemusi byt schopne vsetko utesnit. |
Autor: | Kristensen [ 2.5.07, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...[/quote] tak si to vybav, snížíš blok, tím se ti zvětší přesah vložek nad hranici, takže je musíš taky dostat dolu ale písty pořád choděj stejně vysoko tudíž už budou vybíhat nad vložku a když tam dáš hlavu tak bude píst mlátit do hlavy, takže by jsi musel zkrátit i zdvyh pístu, když snižuješ hlavu tak písty vložky i blok jsou pořád ve stejné výšce, takže pokud budeš mít rovný dno pístů tak můžeš hlavu snížit třeba o 2mm a píst nenarazí a pokud máš vyboulený písty tak se po snížení udělá zpět vyboulení v hlavě a taky nic nenarazí. Sorry za tu citaci se mě to nějak zamotalo |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |