Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:59



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 snižování hlavy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek snižování hlavy
mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to?

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


1.5.07, 20:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tomu plynu to určitě prospěje hlavně starty miloš


1.5.07, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: snižování hlavy
florisimo píše:
mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to?
dej tam písty ze 136 teda pokud se jedná o favo 135, tím pádem steho uděláš 136ku :idea: a nemusíš snižovat ani hlavu


1.5.07, 21:10
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ale no tak, jen tak si přehodit písty z jiného motoru ??? To se přeci nedělá...

To snad ani nemůže normálně dlouhodobě šlapat ne ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


1.5.07, 21:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 220
Příspěvek 
no tak chlapi, o kolik to mám snížit? :D

_________________
Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG


1.5.07, 21:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
florisimo píše:
no tak chlapi, o kolik to mám snížit? :D


No pokud by jsi to chtěl snížit tak by bylo dobrý udělat klomplet GO páč když zvedneš tlak o moc tak ty to na tom starým spodku (ojniční pánve) udělá neplechu. Jinak pokud chceš jen tu hlavu bez GO tak 0,25-0,5 víc ne ee

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.5.07, 21:51
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tech 0,5mm by se dalo a motoru to nejak zvlast neuskodi.....

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.5.07, 12:36
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: snižování hlavy
škodař píše:
florisimo píše:
mám auto na plyn a zdá se mi dost líné, dostatečně nevyužívá palivo. Motor už má taky dost natočený, těším se až odejde a budu moct dat novej. Dám tam 136, páč má větší kompresní poměr a pro LPG to bude lepší. Když už budu u toho motoru, mám snížit i o trochu hlavu? Tak o 0.5mm? By to pak mělo kompresní poměr něco přes 10 a to by plyn mohl dát, ne? Co vy na to?
dej tam písty ze 136 teda pokud se jedná o favo 135, tím pádem steho uděláš 136ku :idea: a nemusíš snižovat ani hlavu
já sem četl že do jetýho motru dali 136koví písty a nový kroužky a valil jak drak ale tak četl sem to nezkoušel sem to :!:


2.5.07, 13:36
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Ale no tak, jen tak si přehodit písty z jiného motoru ??? To se přeci nedělá...

To snad ani nemůže normálně dlouhodobě šlapat ne ???


když to dá s novýma vložkama :wink:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


2.5.07, 15:04
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak s vložkama jo potom...ale o tom nikdo nemluvil. Psalo se o přehazování pístů...tak to třeba jenom nedomyslel...no.

A třeba jsem zaostalej v telepatii... :lol: :lol: :lol:

Martin 007

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


2.5.07, 15:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
tak i 1,5 je dobrejch pak to musíš dál upravit nás to stálo 5t.kč ale jistě budou i držaší :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


3.5.07, 05:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Otazecka na kolik tak vyjde snizit hlavu o 0.5mm ?
A je to vubec poznat na tom motoru ? (Favo 136 provozovany dlouhodobe na LPG)


4.5.07, 20:47
Profil ICQ

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
Dr Meduza píše:
Otazecka na kolik tak vyjde snizit hlavu o 0.5mm ?
A je to vubec poznat na tom motoru ? (Favo 136 provozovany dlouhodobe na LPG)

my s kamosem sme ji snizovali o 1,3mm a stalo nas to 600kil


4.5.07, 21:06
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak 600kil asi ne co... :wink: páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda...

No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


4.5.07, 21:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak 600kil asi ne co... :wink: páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda...

No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ???


Mě litinová -1mm za 250Kč..........Al Favo -0,5mm za flašku Ferneta, ale to už by známej...

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


4.5.07, 22:34
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz