Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor favo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4667
Stránka 1 z 2

Autor:  jizíček [ 4.5.07, 21:57 ]
Předmět příspěvku:  motor favo

mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??

Autor:  Thobiash [ 4.5.07, 22:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...

Autor:  Kristensen [ 5.5.07, 08:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


Potřebuješ k tomu ještě obyč šáde motor nejlépe z typu M, Přehodíš věnec na setrváku za stodvácovej, vyrazíš z kliky kroužek a dáš do něj ložisko co je v klice na škodovce (6003?????) hodíš tam stodvácovou lamelu na spojku, s tím termostatem můžeš udělat tu díru, ale to když někde vidím tak se chytám za hlavu, no ale to je jedno, já jsem dával těleso termostatu z obyč škodovky a čidlo jsem dával do hlavy (vyvrtat díru - závit) a je tam. A nebo jsem taky dělal T na tu trubku co čumí z tělesa termostatu směrem k topení, no pak přeházíš držáky motoru ze šáde, sundáš vanu, vyhodíš sací koš dáš tam sací koš a vanu ze šáde, přehodíš vodní pumpu za škodováckou akorát u jedný díry musíš navrtat osazení 10kou vrtákem.
Altík tam můžeš nechat, rozdělovač fávo taky. No dáš to do auta, zapojíš vodu, já jsem to zapojoval že z vodní pumpy jsem vyhodil tu kratkou hadici s tou trubkou kolem motoru a píchnul jsem to do sání ze sání do topení a z topení do termostatu. Altík přepojíš jednoduše, prostě to vytrháš z relé a na altík dáš jen dráty s očkem na šroub a jeden, (myslím že modrej) na altík.

Autor:  škodař [ 5.5.07, 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...
a nebo http://www.tuning.cz/s110r/UPRAVY/favorit.htm tadyk je to více rozepsaný 8)

Autor:  ferrari [ 6.5.07, 15:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...

Autor:  Kristensen [ 6.5.07, 17:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

ferrari píše:
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...


samozřejmě že to vadí že je nakloněný, a mám dojem že origo fávo filtr se tam nevejde, je to moc vysoký,

Autor:  Martin 007 [ 6.5.07, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové jaký sou utahovací momenty na Fávo hlavu ??? Naká tabulečka by se šikla...

Autor:  michalkatka [ 6.5.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Autor:  Kristensen [ 6.5.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Pánové jaký sou utahovací momenty na Fávo hlavu ??? Naká tabulečka by se šikla...


na dvě kila a pak 2x90 stupňů

Autor:  Thobiash [ 6.5.07, 21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

ferrari píše:
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...


Tak někdo píše, že ten nakloněnej karbec vadí, že mu to do levotočivejch zatáček chcípe a kdoví co ještě - může bejt, nikomu to neberu. Já mám zkušenost jinou a to, že mi to ani nekucklo. A ano Kristensen má pravdu, Favo dekl na filtr ve škůdce trochu drhne - je to vysoko, ale jde tam, mě to neva.

Jinak fotky jsou tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4205

a tady skoro až dole je vidět jak drhne Favo "filtrdekl": http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15

Autor:  ferrari [ 7.5.07, 10:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

Tak někdo píše, že ten nakloněnej karbec vadí, že mu to do levotočivejch zatáček chcípe a kdoví co ještě - může bejt, nikomu to neberu. Já mám zkušenost jinou a to, že mi to ani nekucklo. A ano Kristensen má pravdu, Favo dekl na filtr ve škůdce trochu drhne - je to vysoko, ale jde tam, mě to neva.

Jinak fotky jsou tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4205

a tady skoro až dole je vidět jak drhne Favo "filtrdekl": http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15[/quote]

vďaka, práveže kamarát má tiež karbec naklonený a nevadí mu to...možno by sa mala inak nastaviť hladina, aby v miestach trysiek bola taká ako má byť...treba možno trochu poexperimentovať...

Autor:  michalkatka [ 7.5.07, 12:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...

Autor:  Kristensen [ 7.5.07, 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor favo

michalkatka píše:
riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...


odfrézovámí je chyba, zkrátíš sání, sice jen trochu ale je to znát, auto stratí trošku zátah, samozřejmě že pokud ten motor vyměníš za stodvácovej tak to nepoznáš ale jinak to je znát, já jsem měl origo sání 136 a ještě jsem dal pod karbec 2cm podložku a nakonec jsem to ještě předělal na sání z MPi

Obrázek

Autor:  Martin 007 [ 7.5.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

A ono tedy to prodlužování sání má něco do sebe ???

Autor:  Kristensen [ 7.5.07, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
A ono tedy to prodlužování sání má něco do sebe ???


Samozřejmě ovlivníš tím kroutící moment a jeho rozsah v otáčkách

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/