Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Š 110 R + motor z T 613
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4685
Stránka 1 z 2

Autor:  furious [ 6.5.07, 14:04 ]
Předmět příspěvku:  Š 110 R + motor z T 613

Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)

Autor:  Kristensen [ 6.5.07, 15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Š 110 R + motor z T 613

furious píše:
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)


No já si myslím že to je nereálný a když tak s hodně obrovským úsilým protože tatra vypadá strašně podobně jak vzhledově tak konstrukčně (převodovka podvbozek a jeho uložení) ale všechno je o hodně vetší tak nevim nevim.

Autor:  jindra [ 6.5.07, 15:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Š 110 R + motor z T 613

furious píše:
Omlouvám se , pokud jsem to nevložil do správné rubriky.
Hledal jsem diskusní fórum Š 110R , našel jsem jenom tenhle fórum.
Minulý týden jsem dostal takový nápad.
Dizajn Š 110 R se mi hodně líbi, a zvuk tatrovky taky.
Co takhle skombinovat vlastnosti.
Uź jsem udělal několik výkresů, místa je dost v zadné části Š 110R.
Praktické provedení :zadní část T 613 (motor podvozek, kus rámu) na které by byla
nasazená karoserie Š 110 (s odmontovaným motorem, bez, zadní nápravy).
Váš názor?(zkušenosti s podobnou transplantaci?)



nevím jestli tam ten motor dostaneš :lol:
http://www.skoda110r.cz/

Autor:  michalkatka [ 6.5.07, 18:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Š 110 R + motor z T 613

niekde na webe som videl foto starej felicie s motorom tatra v zadu!!! prečo by to nešlo???, ide o to čo si ochotný do toho vraziť, koľko času a peňazí....

Autor:  Drak [ 6.5.07, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...

Autor:  michalkatka [ 6.5.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Mimo čas a peníze, nacpat do auta, který je dimenzovaný na výkon okolo 40 kW motor s výkonem 120kW asi nebude to pravý, převodovka, brzdy nápravy a konec kastle asi bude hodně trpět, navíc se spotřebou okolo 20l/100 asi nebude stíhat nádrž...


to všetko sa dá obísť zpevnením kastle, poriadnymi brzdami, ja tvrdím že nič nie je nemožné... :lol:

Autor:  Drak [ 6.5.07, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Dá se všecko, ale tato úprava asi bude stát dost peněz, funkčních motorů na 613 je hodně málo a ty co sou, sou docela v žalostným stavu, každopádně mě nijak nenapadá, jak zesílit převodovku na třikrát tak větší výkon.

Autor:  roman heller [ 6.5.07, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

V časopise Svět motorů byla 100ka a měla motor z tatry+převodovka a ramena....všechno jde kluci.... :D

Autor:  Drak [ 6.5.07, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

Leda použít celou zadnici z tatry, je to na stejným principu jako škoda, ale to si pořádně namasti kapsu, v zachovalým stavu to pod 30.000,- nepůjde, před deseti rokama sme restaurovali prezidentskou tatru po Husákovi a mimo jiné se celej zadek se opravoval, tehdá to vyšlo na zhruba 110.000,- (jenom ten zadek), takže by to chtělo asi sponzora na čelo.

Autor:  Thobiash [ 6.5.07, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tcr.cz/foto_tomas.htm

http://www.autosport-tuning.cz/cs/at-sh ... ing-72006/

Autor:  furious [ 7.5.07, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.

Autor:  slovacek.milos [ 7.5.07, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

furious píše:
Díky za odkazy, myslím si že se ten motor z T 613 vleze i do 110 R.


ono to vleze i do trabanta, ale té práce, to je hodin odrána do večera, no zírám miloš

Autor:  Jarda S. [ 7.5.07, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

nebyl by lepší jinej motor ?

Autor:  Luboš [ 18.5.07, 00:47 ]
Předmět příspěvku: 

Motor s převodovkou z T613 má asi 460 kg, s kompletní zadní nápravou a brzdami to může být skoro šest metráků a není to úplně stejná koncepce jako Š, diferenciál a hnací hřídele jsou pod motorem, což je asi jediné štěstí, jinak by té škodovce šla přední kola okamžitě do vzduchu.

Celkem dobře znám vestavbu tohoto motoru do Felicie (starší typ), kam se dozadu napasovala celá nápravnice (to je u tatry vzácný díl, nesmí být prožrána korozí) i s rameny a myslím, že se tam vtěsnal bez úpravy i celý ten zadní příčník.

Při výběru motoru doporučuju volit nejběžnější typ T613E1 (1980-85, stálý převod 1:3,909) nebo T613E1/I (1986-91 s převodem 1:3,15). Pokud to bude vytažené z nějakého vraku, chce to minimálně vyměnit rozvodové řemeny, olej a svíčky. Nějaké vážnější úmysly směrem k celkové opravě bych vzhledem k nedostatku a cenám dílů raději zavrhnul.

Mimochodem, k čemu to má sloužit? Na silnici to doufám nepotkám?

Autor:  Martin [ 19.5.07, 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

Teď to bylo na ČT1 v AMR. Chlapík měl ve 100 motor z 613, ale měnil celou zadní nápravu i s uložením a kusem podlahy.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/