Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Silenblkoky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4709 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | salomen [ 7.5.07, 18:30 ] |
Předmět příspěvku: | Silenblkoky |
Dobrý.Chcem sa spýtať ako sa vymieňajú silenbloky motra??? |
Autor: | Kristensen [ 7.5.07, 18:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Silenblkoky |
salomen píše: Dobrý.Chcem sa spýtať ako sa vymieňajú silenbloky motra??? Pokud se nechceš vztekat stím že je blbej přístup a že to jde těžko tak nejlepší je podšprajcovat motor někde kde to nebude pžekážet, takový pěkný široký prkinko pod vanu, povolit na levé a pravé straně dva a vda šrouby v nosnících pro příčku motoru, popustit dolu, povolit matky na silentblocívh, vyšroubovat šrouby ven na druhej silentblocích, příčku hodit na zem, velký kleště a silentbloky od sebe a držáku rozšroubovat, našroubovat nový a vrátit příčku, jen ji přichytit k silentblokům na těsno ale ne uplně utahovat, pžizvednout motr a přišroubovat natv rdo ty krajní šrouby pak vyhodit podpěru pod motorem (nejspíš hever) zakvedlat nebo zastartovat s motorem a potom dotáhnout zadní šrouby a přední matky na silentblocích. Hotovo, jinak to jde bez oddělání tej příčky že jen povolíš silentbloky motor přizvedneš nahoru a vyměníš ale je tam hroznej přístup, konkretně teda napravo pod altíkem. |
Autor: | Kristensen [ 7.5.07, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kurňa co máš za auto? já to napsal na šáde, pokud myslíš fáčko tak já toměnil vždy s vodní pumpou a na převodovce je 5 šroubů na víku takže jsem vypouštěl olej, sundal víko přelisoval a posadil zpět, jde to i na autě ale já to nikdy nyzkoušel. |
Autor: | salomen [ 7.5.07, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Silnenbloky |
To nie na moje Favo ale švagrovu 120 som zabudol dodať. |
Autor: | jindra [ 7.5.07, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dyť ten altík de sundat Jinak dík za návod zítra na to du taky. A jak na na ty pod převodovkou 125 kyvka |
Autor: | Kristensen [ 8.5.07, 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
jindra píše: Dyť ten altík de sundat Jinak dík za návod zítra na to du taky. A jak na na ty pod převodovkou 125 kyvka Takže kalsickou nápravu? ne z Š130? no to je trošku horší, pokud ti pujdou povolit ty dva co čuměj pod auto tak prostě je povol, podlož převodovku a opět v těch krajích povol kotevní ale na pčíčce převodovky, popusť dolu převodovku a do tej příčky bouchni, teď nevim jestli dopředu nebo dozadu, a a ona vypadne i se silentblokama, protože tam jsou jen půldíry. |
Autor: | PetrVTR [ 8.5.07, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Silenblkoky |
Kristensen píše: salomen píše: Dobrý.Chcem sa spýtať ako sa vymieňajú silenbloky motra??? Pokud se nechceš vztekat stím že je blbej přístup a že to jde těžko tak nejlepší je podšprajcovat motor někde kde to nebude pžekážet, takový pěkný široký prkinko pod vanu, povolit na levé a pravé straně dva a vda šrouby v nosnících pro příčku motoru, popustit dolu, povolit matky na silentblocívh, vyšroubovat šrouby ven na druhej silentblocích, příčku hodit na zem, velký kleště a silentbloky od sebe a držáku rozšroubovat, našroubovat nový a vrátit příčku, jen ji přichytit k silentblokům na těsno ale ne uplně utahovat, pžizvednout motr a přišroubovat natv rdo ty krajní šrouby pak vyhodit podpěru pod motorem (nejspíš hever) zakvedlat nebo zastartovat s motorem a potom dotáhnout zadní šrouby a přední matky na silentblocích. Hotovo, jinak to jde bez oddělání tej příčky že jen povolíš silentbloky motor přizvedneš nahoru a vyměníš ale je tam hroznej přístup, konkretně teda napravo pod altíkem. Prave vcera jsem to delal. Nejprve jsem to take zkousel tak ze povolim silentbloky, prizvednu motor a vymenim, ale to se mi nedarilo ani nahodou. Takze nakonec sla ven pricka a tazny zarizeni a ty zadni plechy pod motorem, pak uz to slo. Jinak pricku jsem pritahl jen tak rukou , popojel a dopredu bez brzdeni (doporucuje to Cedrych) a pak teprv pricku natvrdo dotahnul. Musim rict, ze smysl to melo, nahle zmizelo veskere to drnceni, cvrlikani a klapani v interieru. |
Autor: | Kristensen [ 8.5.07, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Silenblkoky |
PetrVTR píše: Prave vcera jsem to delal. Nejprve jsem to take zkousel tak ze povolim silentbloky, prizvednu motor a vymenim, ale to se mi nedarilo ani nahodou. Takze nakonec sla ven pricka a tazny zarizeni a ty zadni plechy pod motorem, pak uz to slo. Jinak pricku jsem pritahl jen tak rukou , popojel a dopredu bez brzdeni (doporucuje to Cedrych) a pak teprv pricku natvrdo dotahnul. Musim rict, ze smysl to melo, nahle zmizelo veskere to drnceni, cvrlikani a klapani v interieru. No to je právě ono je tam špatnej přístup a ten motor by se musel zvednout tak až by ty silentbloky byly mimo příčku. Proto si myslím že je jednodušší ji vyhodit pryč a je to. |
Autor: | Nakadah [ 9.5.07, 07:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja teda silentbloky na 120L menil v sobotu a hral sem si s tim skoro pul dne. Leve jdou vymenit celkem dobre, jediny problem je pak ustavit motor tak, aby sel do predniho silentbloku zasroubovat sroub. U zadniho je to jedno, nasunuje se do drazky a utahuje matici. Ten pravy uz je trosku horsi, musis sundat altik a radeji i dekl rozdelovace at se tam nemota. Po povoleni silentbloku to pak zacne pripominat jezka v kleci kdyz pacis ven pravy drzak ale jde to, celkem bez velkeho nasili. Zpetna montaz byla kupodivu snazsi nez u leveho, ani sem nemusel motor nijak jinak ustavovat, sroub tam sel jak po masle. Btw jeden ten silentblok stoji 37Kc. Pro zvedani motoru sem pouzival 2T hydraulicky zvedacek a pak nejaky spalky na ruzne podkladani. Nak |
Autor: | PetrVTR [ 9.5.07, 07:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nakadah píše: Ja teda silentbloky na 120L menil v sobotu a hral sem si s tim skoro pul dne. Leve jdou vymenit celkem dobre, jediny problem je pak ustavit motor tak, aby sel do predniho silentbloku zasroubovat sroub. U zadniho je to jedno, nasunuje se do drazky a utahuje matici. Ten pravy uz je trosku horsi, musis sundat altik a radeji i dekl rozdelovace at se tam nemota. Po povoleni silentbloku to pak zacne pripominat jezka v kleci kdyz pacis ven pravy drzak ale jde to, celkem bez velkeho nasili. Zpetna montaz byla kupodivu snazsi nez u leveho, ani sem nemusel motor nijak jinak ustavovat, sroub tam sel jak po masle. Btw jeden ten silentblok stoji 37Kc. Pro zvedani motoru sem pouzival 2T hydraulicky zvedacek a pak nejaky spalky na ruzne podkladani. Nak No ja s tim problem nemel, mel jsem hydraulicky zvedak a pri montazi jsem si prizdvedl motor tak ze sroub sel primo na diru silentbloku. Altik jsem nesundaval. |
Autor: | Nakadah [ 9.5.07, 07:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
PetrVTR> tak asi je to otazka kudy na tu vymenu lezes. Ja vrchem bez sundani zadniho cela a pricky motoru. Takze mi altik vazne vadil Nak |
Autor: | PetrVTR [ 9.5.07, 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nakadah píše: PetrVTR> tak asi je to otazka kudy na tu vymenu lezes. Ja vrchem bez sundani zadniho cela a pricky motoru. Takze mi altik vazne vadil Nak No ja spodem |
Autor: | Kachnis [ 10.5.07, 08:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
s vymenou potize nejsou, jenom ta zivotnost je naprd,po 25000 budou vypadat jako ty puvodni co tam vydrzeli 100.000km |
Autor: | PetrVTR [ 10.5.07, 09:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnis píše: s vymenou potize nejsou, jenom ta zivotnost je naprd,po 25000 budou vypadat jako ty puvodni co tam vydrzeli 100.000km No to mam radost |
Autor: | Martin 007 [ 10.5.07, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pánové měl bych silentbloky vyměnit taky, když se při podřazení, nebo při jízdě na 5 stupen ozývá ze zadu vrzání ??? Taky sem vypozoroval, že to s nima asi bude mít něco společného, páč když vemu motor za hlavu a cloumu s nim tak se docela vrtí a vrže to tak stejně... Ale zase mám vlečku, ta to má uložený jinak... Takže kerý silentbloky a kde jsou popř. postup výměny... Předem děkuji... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |