Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Startování teplého motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4735
Stránka 1 z 2

Autor:  apron [ 9.5.07, 10:43 ]
Předmět příspěvku:  Startování teplého motoru

Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky. Ještě doplňuji: Forman r.v. 1992 s karbecem

Autor:  slovacek.milos [ 9.5.07, 10:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Startování teplého motoru

apron píše:
Tak nevim na co se zamezit. Kdyz prijdou teple dny a motor se zahreje, tak se potom blbde startuje. Cim by to mohlo byt Diky


a na čem máš přišroubovyný ten motor miloš

Autor:  apron [ 9.5.07, 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor

Mám Formana ´92

Autor:  Nakadah [ 9.5.07, 12:17 ]
Předmět příspěvku: 

Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak

Autor:  slovacek.milos [ 10.5.07, 06:44 ]
Předmět příspěvku: 

obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš

Autor:  Belial [ 10.5.07, 07:22 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně

Autor:  michalkatka [ 10.5.07, 08:37 ]
Předmět příspěvku: 

ešte je možné že máš vysokú hladinu v karbeci a preplavuje ti to, to je dosť častá závada, skús novú ihlu aj s plavákom...

Autor:  Kachnis [ 10.5.07, 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

taky to muze bejt trochu moc bohaty...

Autor:  fert.j [ 10.5.07, 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

a nebo to bere falesnej vzduch co ta deticka humova co je na ni prisroubovanej karb

Autor:  slovacek.milos [ 10.5.07, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
Ze by vadny automaticky sytic? Jakou mas spotrebu? Nak


favorit nemá sytič, ale přívěru vzduchu, já jen pro upřesnění miloš

Autor:  slovacek.milos [ 10.5.07, 16:03 ]
Předmět příspěvku: 

Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš

Autor:  Belial [ 11.5.07, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach

Autor:  slovacek.milos [ 11.5.07, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Belial píše:
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach


v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš

Autor:  Belial [ 11.5.07, 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
Belial píše:
slovacek.milos píše:
obohacovač, je vedle obublinkovávače na dva šroubky M5 křížák, prasklou membránou se ti dostává palivo do sacího potrubí a přechlastává se to miloš


miloši já mám obohacovač novej a taky se me špatně startuje za tepla, můžu to zkoušet bez plynu s trochou plynu nebo na plnej ale není v tom moc rozdíl, čím ještě to může bejt? za studena mě chytá nádherně



ty vychytávky, to je těžko, musí se pomalu plováková komora, vysoké napětí, svíčky moc teplé, bohatost směsi, stav rozdělovače a předstih, měl jsem tu nedávno formana, no udělal jsem ho jen tak na ucho a za pár dnů se rozladi, start, pocukávání, vyměni jsem rozvody a tem motor chytil druhý dech, nikdy jsem takovou změnu nepozoroval a dělám dvoje za měsíc miloš


rozdělovač mám půl roku novej českej, kabely taky, předstih mám naštelovanej na cca 9st. snad jenom ty rozvody sou horší - ještě moc nechrastěj ale je to poznat na palci když mám rozdělovač venku tak je bez vůle ale v motoru tam vůle je, a při štelování předstihu ryska taky trochu lítala.. ale nikdy sem rozvody neměnil tak z toho mám trochu strach


v pohodě vyměníš, kup si rozvody na fáčko, těsnění pod prsa a vanu, a gufero řemenice, mě to jde, ale každé desáté jsou orgie, na vaně polámu šest sroubků, kolečko královské hřídele se sekne a jedu švajcem do červena a milimetr, zas do červena a milimetr, spadne zadní axiál a motor nejde protočit a tak, zhruba jedny z deseti, určitě budeš v té lepší bilanci miloš


a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil

Autor:  Jarda S. [ 12.5.07, 08:05 ]
Předmět příspěvku: 

Belial píše:
a musí se kůlivá temu vytahovat motor? jestli to de s motorem v autě tak bych se do toho pustil


de to ale nebude tam moc místa :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/