Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=474
Stránka 1 z 1

Autor:  Tib [ 26.3.06, 19:57 ]
Předmět příspěvku:  Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi

Zdravim,

mam Feliciu 1.3 MPi a mam problem so startovanim za vlhkeho pocasia. Po zapnuti kluca pocut cerpadlo, pri startovani starter toci, obcas na 1 sec. naskoci tak na tretinovy vykon a skape.

V mraze nastartovat nie je problem. Problem bude niekde s tou vlhkostou, pretoze ked som nedavno oplachoval zasraty motor, tak sa to spravalo rovnako. Ked to trochu vyschlo na slnku tak to chytilo...

Ak mate niekto podobny problem a viete co by to mohlo byt, tak prosim poradte... :(

diky

Autor:  vopaje [ 26.3.06, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Zkontroluj veškeré spoje od baterky ke startéru.Oxidace,dotažení spojů,kontrola kabelů/pevný spoj kabel.oka/,Zkontroluj jak plus ,ta i nínus pól. Jenom ještě,kontrola není jenom to že se veme za drát a zamele se sním a pokud drží je to v pořádku. OMYL - veškeré spoje povolit očistit oškrabat a opět zkompletovat. Nepatrná oxidace,nepevný spoj má za následek velký přechodový odpor,čož má za následek zhoršená funkce zařízení. Dej vědět jak jsi dopadl. čus

Autor:  Návštěvník [ 11.4.06, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

No, strejda měl ve Formanu svíčky Bosh Super a jakmile nastalo vlhko, tak nenastartoval. jeho znamej - automechanik - rekl:"Jo to jsou Bosh. Tak ty nestartujou v zadnym aute." Jinak nevim co bych ti poradil. S pozdravem, Jakub Bánom.
bany.xf.wz.cz@seznam.cz

Autor:  Peter50kw [ 13.4.06, 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Ono to silne vyzera na sviecky.

Autor:  Mirec [ 13.4.06, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem so startovanim za vlhka - Felicia 1.3 MPi

Tib píše:
Zdravim,

mam Feliciu 1.3 MPi a mam problem so startovanim za vlhkeho pocasia. Po zapnuti kluca pocut cerpadlo, pri startovani starter toci, obcas na 1 sec. naskoci tak na tretinovy vykon a skape.

V mraze nastartovat nie je problem. Problem bude niekde s tou vlhkostou, pretoze ked som nedavno oplachoval zasraty motor, tak sa to spravalo rovnako. Ked to trochu vyschlo na slnku tak to chytilo...

Ak mate niekto podobny problem a viete co by to mohlo byt, tak prosim poradte... :(

diky



Mal som podobny problem s favoritom. V dazdi alebo po dazdi ked este bolo vlhko tak nestartoval.V servise mi povedali, ze "to favority robia". Nechcel som sa zmierit s predstavou, ze mam meteosenzitivne auto. Dal som si skontrolovat cele zapalovanie, riadiacu jednotku, viko rozdelovaca, predstih zapalovania ... Problem zmizol :?

Autor:  TomexTuner [ 13.4.06, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

Mozna to bude ze vzdusna vlkost se dostava do bloku motoru a tudis motor ztraci kompresi........zkontroluj tesneni pod hlavou jestli to nesaje falesnak.........a taky to muze bejt spatnej postup dotahovani sroubů na hlave.................

Autor:  Kybergreg [ 13.4.06, 12:52 ]
Předmět příspěvku: 

TomexTuner píše:
Mozna to bude ze vzdusna vlkost se dostava do bloku motoru a tudis motor ztraci kompresi........zkontroluj tesneni pod hlavou jestli to nesaje falesnak.........a taky to muze bejt spatnej postup dotahovani sroubů na hlave.................

To snad proboha ne! Vzdušná vlhkost se do motoru může dostat jedině sáním spolu s nasávaným vzduchem... :-)
A špatný těsnění pod hlavou by poznal daleko dřív - vaření apod.
Nemožnost nastartovat za vlhka je obvykle způsobena tím, že vysrážená vlhkost někde působí kraťas nebo svody, klasicky v rozdělovači nebo i na indukční cívce. Řešením je tyhle součásti perfektně očistit od staletého nánosu bordelu, víčko rozdělovače utěsnit, a očistit i koncovky kabelů ke svíčkám (a mezi rozdělovačem a cívkou), případně i konce svíček (ty konce, co čučí z motoru ven) a motor okolo nich. U MPI se to týká i zapalovací lišty, pokud ji tam máš.
Jinak platí to, co napsal Vopaje, všechny kontakty udržovat v "kontaktním" stavu (nezoxidované, nezašpiněné).

Autor:  TomexTuner [ 13.4.06, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kybergreg píše:
To snad proboha ne! Vzdušná vlhkost se do motoru může dostat jedině sáním spolu s nasávaným vzduchem... :-)
A špatný těsnění pod hlavou by poznal daleko dřív - vaření apod.
Nemožnost nastartovat za vlhka je obvykle způsobena tím, že vysrážená vlhkost někde působí kraťas nebo svody, klasicky v rozdělovači nebo i na indukční cívce. Řešením je tyhle součásti perfektně očistit od staletého nánosu bordelu, víčko rozdělovače utěsnit, a očistit i koncovky kabelů ke svíčkám (a mezi rozdělovačem a cívkou), případně i konce svíček (ty konce, co čučí z motoru ven) a motor okolo nich. U MPI se to týká i zapalovací lišty, pokud ji tam máš.
Jinak platí to, co napsal Vopaje, všechny kontakty udržovat v "kontaktním" stavu (nezoxidované, nezašpiněné).
muze to bejt kontaktama ale ver ze jsem par pripadu zazil ze tesneni bylo v hajzlu nebo spatnej postup pri dotahovani a byla tam vule tak 0.2mm a to stacilo aby se tam ten vlhkej vzduch dostal....stalo se to korenovi ze Sumavy kde je 60-70% vlkost vzduchu......ale pak mu to chcipalo a klesaly otacky pac tam nebyly tlaky......vymenil tesneni a dotahl a trada jezdil....... :wink:

Autor:  Oldřich Starý [ 17.4.06, 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

Tomexi, Tomexi... Problém je, že tam byla ta 0,2mm mezera. To pak tomu kořenovi ze Šumavy šel veškerý tlak z válce tou škvírou ven a bylo to. Vliv vlhkosti vzduchu je v tomhle případě jenom ten, že měl ráno orosený nebo zmrzlý auto a musel škrabat okna a rozmrazovat zámky.

Autor:  TomexTuner [ 17.4.06, 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Oldřich Starý píše:
Tomexi, Tomexi... Problém je, že tam byla ta 0,2mm mezera. To pak tomu kořenovi ze Šumavy šel veškerý tlak z válce tou škvírou ven a bylo to. Vliv vlhkosti vzduchu je v tomhle případě jenom ten, že měl ráno orosený nebo zmrzlý auto a musel škrabat okna a rozmrazovat zámky.
hej uvazuj logicky!!!!Co dela vole motor?????Saje ne,snad???A kdyz je okolni vlkost vzduchu vyssi jak 70% motor nasaje do valcu (jestli vubec nasaje) smes benzin+vzduch a tou skvirou i vlkost vzduchu a tudis i vodu..... a jak vis voda nehori a tudiz to zvysuje zapalnou teplotu smesi a tudis to spatne chyta.....po chvili se voda treci teplotou odpari a vse je ok.......benzin se sice s vodou nesmisi ale pohlcuje vzduch ktery benzin potrebuje k horeni!!! :roll:

Autor:  ŠádeMan [ 17.4.06, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

nemyslim si TOMEXTUNERe. moc neuvazujes. neni to pravda co vykládáš. je to mozný ze to je tim že tol eze na kontakty a vzniká tam studenák a nebo to může být palec rozdelovače ale kdyz mu to spatne toci i ze startérem tak jsou t o kontakty..... nech si to zkontrolovat a vycistit

Autor:  TomexTuner [ 17.4.06, 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

ŠádeMan píše:
nemyslim si TOMEXTUNERe. moc neuvazujes. neni to pravda co vykládáš. je to mozný ze to je tim že tol eze na kontakty a vzniká tam studenák a nebo to může být palec rozdelovače ale kdyz mu to spatne toci i ze startérem tak jsou t o kontakty..... nech si to zkontrolovat a vycistit
Hosi uz jsem to videl....netvrdim ze je to tento pripad ale prihazuju radu pro vylucovaci metodu........

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/