Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Setrvák Favo
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4794
Stránka 1 z 1

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 16:53 ]
Předmět příspěvku:  Setrvák Favo

Nevíte, lidičky, kolik váží sériovej ? Dík.

Autor:  slovacek.milos [ 14.5.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Setrvák Favo

Thobiash píše:
Nevíte, lidičky, kolik váží sériovej ? Dík.


si zajdi do mototechny a zvaž a pokud ho tam budeš mít 1/3 tak to jede velmi dobře do otáček miloš

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Setrvák Favo

slovacek.milos píše:
Thobiash píše:
Nevíte, lidičky, kolik váží sériovej ? Dík.


si zajdi do mototechny a zvaž a pokud ho tam budeš mít 1/3 tak to jede velmi dobře do otáček miloš


Můj stočenej váží 4,1 kg bez věnce...

Autor:  Martin 007 [ 14.5.07, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

No kámoš tedy psal že seriovej s věncem prej 7.8 kg nebo tak nako a jeho brutálně odlehčenej má s věncem 4.1 kg...

Třeba taklenc no...

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 22:07 ]
Předmět příspěvku: 

OK, díkas lidičky.

Autor:  Belial [ 14.5.07, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

a takovej odlehčenej setrvák, co to vlastně způsobí? zvýší to výkon v celým spektru otáček, nebo ho jenom přesune do vyšších? nedokářu si to dost dobře představit, určitě sem pro každou špatnost co se výkonu týče ale zase rád jezdím v nízších otáčkách a nerad bych abych musel motor pořád držet v červeným aby to jelo :)

Autor:  Vít [ 14.5.07, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

Belial píše:
a takovej odlehčenej setrvák, co to vlastně způsobí? zvýší to výkon v celým spektru otáček, nebo ho jenom přesune do vyšších? nedokářu si to dost dobře představit, určitě sem pro každou špatnost co se výkonu týče ale zase rád jezdím v nízších otáčkách a nerad bych abych musel motor pořád držet v červeným aby to jelo :)

to by snad mělo jen pomoct aby se to líp vytáčelo, jinak nic...

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
Belial píše:
a takovej odlehčenej setrvák, co to vlastně způsobí? zvýší to výkon v celým spektru otáček, nebo ho jenom přesune do vyšších? nedokářu si to dost dobře představit, určitě sem pro každou špatnost co se výkonu týče ale zase rád jezdím v nízších otáčkách a nerad bych abych musel motor pořád držet v červeným aby to jelo :)

to by snad mělo jen pomoct aby se to líp vytáčelo, jinak nic...


Tak tak, motor musí překonat menší váhu setrvačníku, takže se snáz vytáčí.

Autor:  Martin 007 [ 14.5.07, 22:24 ]
Předmět příspěvku: 

No taklenc...volnoběh už to neudrží tak jak by sis představoval...ale my tam máme prostě 900 - 1000 otáček a je to úplně jedno...

K věci:

Odlehčením setrváku snížíš jeho hmotnost a tedy i setrvačnost...tedy síla nutná k jeho roztočení stačí menší = motor se rychleji vytočí a jde lépe za plynem...nemusí roztáčet dalších několik kg oceli na setrváku...

Pracuje to i naopak = motor se také po ubrání nebo puštění plynu rychleji dotočí...

Má to za následek svižnější jízdu ( pokud řidič chce ) pokud ne tak ne...jiný vliv to nemá...

Ale už tak nemůžeš používat dlouhé brždění motorem, protože se nemá co dotáčet...

Ber to s rozumem...auto je pořád stejně těžké...

Prostě už to není héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééén ale je to héééén héééén héééén atd....když tukáš do plynu...

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
No taklenc...volnoběh už to neudrží tak jak by sis představoval...ale my tam máme prostě 900 - 1000 otáček a je to úplně jedno...

K věci:

Odlehčením setrváku snížíš jeho hmotnost a tedy i setrvačnost...tedy síla nutná k jeho roztočení stačí menší = motor se rychleji vytočí a jde lépe za plynem...nemusí roztáčet dalších několik kg oceli na setrváku...

Pracuje to i naopak = motor se také po ubrání nebo puštění plynu rychleji dotočí...

Má to za následek svižnější jízdu ( pokud řidič chce ) pokud ne tak ne...jiný vliv to nemá...

Ale už tak nemůžeš používat dlouhé brždění motorem, protože se nemá co dotáčet...

Ber to s rozumem...auto je pořád stejně těžké...

Prostě už to není héééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééén ale je to héééén héééén héééén atd....když tukáš do plynu...


No Martine :) paráda teda :D ...

Autor:  Vít [ 14.5.07, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

tak to je perfektní odpoveď, zejména pak ten popis činnosti motoru vlastními slovy :D :D Obávám se, že by to při mém stylu jízdy mělo katastrofální dopad na spotřebu paliva, potože mám vez zvyku nechat auto před obcemi dojíždět setrvačnsotí apod...

Autor:  Martin 007 [ 14.5.07, 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ano já děkuji :wink: :wink: :wink:

No a právě s timle by si se musel skoro rozloučit...

Autor:  Thobiash [ 14.5.07, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
tak to je perfektní odpoveď, zejména pak ten popis činnosti motoru vlastními slovy :D :D Obávám se, že by to při mém stylu jízdy mělo katastrofální dopad na spotřebu paliva, potože mám vez zvyku nechat auto před obcemi dojíždět setrvačnsotí apod...


Jako na tý fotce, ju? :D

Autor:  deekay [ 14.5.07, 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

To je ako v tom vtipe ked prikazali na skuske z autoskoly blondynke vysvetlit cinnost motora a ona ci moze vlastnymi slovami. tak policajt ze moze: a boldynka spustila: "vrrrm vrrrrrrrrrrrrm" :D

Autor:  Vít [ 14.5.07, 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

Thobiash píše:

Jako na tý fotce, ju? :D


no tak na tý fotce se evidentně neblížím k obci a nehodlám tudíž snižovat rychlost :) na tý fotce by se naopak ten odlehčený strvačník možná i hodil, tenkrát jsem si to užil hezky, byla to první zima s řidičákem a autem, první sníh, zadní náprava letní gumy cca 3mm, předek ostrý nový zimáky, šlo to krádně smykem, táta mě učil ovládat auto na sněhu, apk si vylezl ven z foťákem a já si hrál... taky jsem tam "lehce" přetočil motor, otáčkoměr ukázal v jednu chvíli 8000 otáček, z vejfuku lítali saze, černej kouř, řvalo to jak motorová pila (mazda RX-8 :) ), táta mě dost nadával tenkrát... :) nic se tomu ale nestalo

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/