Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Karburátor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 71
Bydliště: Liberec
Příspěvek Karburátor
Nedávno jsem do mé škodovky 105 namontoval karburátor ze škody 120. V obou případech se jedná o karburátor SEDR. Zdá se mi, že auto nyní lépe jezdí. Je možné, aby to bylo tím karburátorem, když je ze 120? Nemůže se to projevit nějak na spotřebě? Za odpovědi předem děkuji


6.5.07, 16:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Karburátor
scorpik píše:
Nedávno jsem do mé škodovky 105 namontoval karburátor ze škody 120. V obou případech se jedná o karburátor SEDR. Zdá se mi, že auto nyní lépe jezdí. Je možné, aby to bylo tím karburátorem, když je ze 120? Nemůže se to projevit nějak na spotřebě? Za odpovědi předem děkuji


záleží z jakejch 120, SEDR je na pohled stejnej ale liší se klapkama, 20/22 20/23 20/24 22/24 atd

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.5.07, 17:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Karburátor
scorpik píše:
Nedávno jsem do mé škodovky 105 namontoval karburátor ze škody 120. V obou případech se jedná o karburátor SEDR. Zdá se mi, že auto nyní lépe jezdí. Je možné, aby to bylo tím karburátorem, když je ze 120? Nemůže se to projevit nějak na spotřebě? Za odpovědi předem děkuji


jedine nad ca. 3500 ot. by to mohlo ísť lepšie, lebo 1. komora je navlas rovnaká...teda do 3500 ot by to malo byť to isté...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.5.07, 10:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
jE TO MOZNe. bolo by ale vhodne to kombinovat s rozdelovacom 120. Najlepsie idu vsetky skodovecky s karbom 130, pripadne S1203. Spotrebe to nevadi, motor si cucne z karbu umerne svojmu objemu.


7.5.07, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Peter50kw píše:
jE TO MOZNe. bolo by ale vhodne to kombinovat s rozdelovacom 120. Najlepsie idu vsetky skodovecky s karbom 130, pripadne S1203. Spotrebe to nevadi, motor si cucne z karbu umerne svojmu objemu.


Súhlasím, no podľa mňa bol ešte lepší EDSR 120 (starý typ, kt. išiel do užovky...)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.5.07, 13:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
EDSR zo S120 masti rovnako dobre ako SEDR zo S130, ale bude tam asi troska vyssia spotreba.


8.5.07, 21:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Peter50kw píše:
EDSR zo S120 masti rovnako dobre ako SEDR zo S130, ale bude tam asi troska vyssia spotreba.


ani nie, podľa mňa je spotreba takmer rovnaká, ale ten EDSR 120 sa choval lepšie, paradoxne aj vo vyšších otáčkach...možno ten SEDR130 nebol 100% ný, neviem...aj v terajšom mojom Favo motore mám ten EDSR120...je o poznanie lepší ko SEDR130

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.5.07, 11:59
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Karburátor
scorpik píše:
Nedávno jsem do mé škodovky 105 namontoval karburátor ze škody 120. V obou případech se jedná o karburátor SEDR. Zdá se mi, že auto nyní lépe jezdí. Je možné, aby to bylo tím karburátorem, když je ze 120? Nemůže se to projevit nějak na spotřebě? Za odpovědi předem děkuji


Nejspíš to bude tím,že ten cos tam měl,byl špatně seřízen a doslova rozladěn,oproti tomu,který tam máš teďka.... :wink:


11.5.07, 13:37
Profil

Příspěvky: 243
Bydliště: Brno
Příspěvek 
ferrari píše:
Peter50kw píše:
EDSR zo S120 masti rovnako dobre ako SEDR zo S130, ale bude tam asi troska vyssia spotreba.


ani nie, podľa mňa je spotreba takmer rovnaká, ale ten EDSR 120 sa choval lepšie, paradoxne aj vo vyšších otáčkach...možno ten SEDR130 nebol 100% ný, neviem...aj v terajšom mojom Favo motore mám ten EDSR120...je o poznanie lepší ko SEDR130


hele takže říkáš že na fávo je edsr120 nejlepší?

_________________
Favorit 136L r.v. 1989, 50KW


11.5.07, 16:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Na fávo je nejlepší karbec z fáva... :roll:
(Pierburg) :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


12.5.07, 09:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Belial píše:
ferrari píše:
Peter50kw píše:
EDSR zo S120 masti rovnako dobre ako SEDR zo S130, ale bude tam asi troska vyssia spotreba.


ani nie, podľa mňa je spotreba takmer rovnaká, ale ten EDSR 120 sa choval lepšie, paradoxne aj vo vyšších otáčkach...možno ten SEDR130 nebol 100% ný, neviem...aj v terajšom mojom Favo motore mám ten EDSR120...je o poznanie lepší ko SEDR130


hele takže říkáš že na fávo je edsr120 nejlepší?


Nie, to nehovorím ani náhodou, podľa mňa nie je...totiž, keď je tento karbec najlepší na Š120 (http://ferrari.webzdarma.cz/Karburatory.pdf); tak nemôže byť najlepší na favo motor....ale z karbecom 105-130 je podľa mňa najlepší (zhruba narovnako s SEDR130,136)...

...aj ja chcem vyskúšať origi Favo karbec...mám ho, len doladiť sacie potrubie, filter a hadice...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.5.07, 19:15
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Na fávo je nejlepší karbec z fáva... :roll:
(Pierburg) :wink:


stale neviem aky je rozdiel medzi JIKOV LEKR a Pierburg 2E3. ako zistim ktory mam v aute? :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


13.5.07, 19:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
podívej se něj z boku, je to na něm napsáno, ze strany od převodovky - aspoň jikov je tak popsaný. Jinak by to mělo být jedno a to samé, akorát pierburg to vyráběl dřív, než se to v československu naučil někdo(jikov) dělat.

EDIT: moje z roku 1990 (registrace srpen) má už Jikov


13.5.07, 19:22
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
pierburg je možná malinko lepí technicky ale má malý difuzory :roll:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


15.5.07, 19:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz