Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motory favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=481
Stránka 1 z 2

Autor:  michalkatka [ 27.3.06, 11:59 ]
Předmět příspěvku:  motory favorit

vie niekto aký je rozdiel medzi motormi 781.XXX a 787.XXX tie 787 sú BMM?

Autor:  Whistler [ 3.4.06, 09:45 ]
Předmět příspěvku: 

Skus sa pozriet sem http://favorit.unas.cz/tech/typy.htm ,ale motory oznacene 787 som este nevidel.BMM su aj motory 781.Existuju vobec tie 787?

Autor:  Warman [ 3.4.06, 15:40 ]
Předmět příspěvku:  Benzin 96OČ

Ahoj,

Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...

Diky za odpovedi...

Autor:  Whistler [ 3.4.06, 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Benzin 96OČ

Warman píše:
Ahoj,

Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...

Diky za odpovedi...


Hmm tak to fakt neviem,nemoze to byt preklep?Mohol by sa vyjadrit niekto,kto tomu rozumie a vie,ako to ma byt.

Autor:  Warman [ 3.4.06, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

No, pro možnost překlepu jsem si otevřel techničák od Favorit 136LS rv90, kde je na straně šest tabulka s několika parametry a mezi jinými se tam nalézá i kolonka Palivo /3f/ a ve sloupcích pro F136L/LS je napsáno "96 OČ"... trochu mi to překvapilo, protože se přiznám, že i na mě se rozšířil asi většinově zastávanej názor - Favorit - special 91...

A taky by mi zajímalo, jestli těch pět oktanů, když by bylo ještě s imitací olova, mělo nějakej výraznej vliv? - opakuji apel na nerozpoutání diskuze o předstihu a OČ

zatím...V

Autor:  Nepér [ 3.4.06, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

Hehe, tak jsem se byl taky podívat do techničáku a je tam opravdu 96OČ, ale je pravda, že to ce se dneska prodává jako natural 95 má určitě lehce přes těch 95 oktanů, takže je to jedno.
Jinak motory 135 by mohou jezdit na 91 i na 95(?6) a 136 jen na 95(?6)(takže žádnej speciál)...

Autor:  Warman [ 3.4.06, 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

No jasne, mne je relativne jasny, ze je vcelku fuk, jakej z těhle se tam nakonec naleje, mě jenom zajímalo, jestli někdo nemá ponětí, jak a kterou cestou technických vymožeností škodovka docílila toho, že dle doporučení výrobce je pro 136 nejlepší 96

Autor:  Nepér [ 3.4.06, 18:33 ]
Předmět příspěvku: 

Bych řek, že je to nějakej přežitek z doby, kdy tam ještě bylo olovo...

Autor:  kdoasi [ 4.4.06, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  OC

No tam jde snad o velikost komprese ne? 135 ji ma mensi, proto 91, pro 136 je 95 (Super 96) oktanu.

Autor:  Jirka [ 4.4.06, 18:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Benzin 96OČ

Whistler píše:
Warman píše:
Ahoj,

Zajimava stranka, dik za ni, ale neco mi na ni zarazilo... a totiz, ze 781.136 by se mel dle te stranky zivit 96 OČ... muze mi nekdo osvetlit, proc tomu tak je? Doufam, ze norozpoutam diskuzi na tema oktanove cislo a predstih...

Diky za odpovedi...


Hmm tak to fakt neviem,nemoze to byt preklep?Mohol by sa vyjadrit niekto,kto tomu rozumie a vie,ako to ma byt.


motor 781.136 je ma oktanové číslo 95. U 781.135 B pouze bezolovnatý benzin, 136 B taky, ale 95

Autor:  Warman [ 4.4.06, 18:28 ]
Předmět příspěvku: 

no tak nevím, protože, když se podíváš na motor 781.136 X, tak má stejnej kompresní poměr a o oktan níže.Nemám k dispozici techničák k autu s motorem 136 X, ale předpokládám, že těch 95 tam bude taky, takže si pořád myslím, že to bude někde jinde...

A Š781.136 B ... tady na tý stránce píšou, že má kompresi 8,8:1 a palivo bezolovnatý benzin min 91 OČ, ovšem na stránkách TechWebu, konkrétně http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=131 se lez dočíst, že 136B má poměr 9,7 : 1 a pro všechny tři motory 136 palivo benzin / pro X a B jen bezolovnatý / 95OČ.Pak tedy babo raď...

Autor:  Jakub 120GLS [ 5.4.06, 06:43 ]
Předmět příspěvku: 

Tak má se to následovně - motor 781.135 má nižší kompresní poměr a v základu výkon 43kW Rozdíl je v tom, že tyto motory byly(v karburátorové verzi)původně určeny na vývoz - tedy i pro provoz na benzin s Oč 91, který se v té dob(totáč) používal venku jako bezolovo. Motor 781.136 má sériový výkon 46kW, 781.136X(pravděpodobně)má 50kW a jde o, že tyto motory, včetně typu 742.136(motor určený pro Š742 - typ M) mají jiak tvarovaný spalovací prostor, jiné písty a 50kW má jiné kanály v hlavě - kompresní poměr je 9,5-9,7:1. ještě dodávám, že motor781,135 má kompresi 8,8:1
Tož zdar!!

Autor:  michalkatka [ 5.4.06, 22:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: motory favorit

rozpútal som zaujímavú diskusiu... k tomu typu 787 som prišiel z http://kani.plivnik.cz/kani.tuning/imag ... 1-1995.htm inak zaujímavá stránka o histórii Škody...

Autor:  Jakub 120 GLS [ 7.4.06, 06:49 ]
Předmět příspěvku: 

Lamo, to je označení typu Auta - nikoliv motou - motor je 781

Autor:  michalkatka [ 8.4.06, 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Jakub 120 GLS píše:
Lamo, to je označení typu Auta - nikoliv motou - motor je 781


to ma tiež napadlo, ja iba tak mimochodom, že Favo 86 je typ 781 ( myslel som že podľa motora )

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/