Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 22:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 rapidacky motor do 105 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Bydliště: Dolné hony
Příspěvek rapidacky motor do 105
cel by som si hodit rapidacky motor a samozrejme aj 5 kvalt prevodovku do 105ky....mam taku ozazku...ten motor sa tam zmesti, ci je nejaky vacsi abo tak, jednoducho ci sa mi oplati do toho pustat..na prevodovku si niekoho zavolam, bo na upravu karoserie si dvakrat netrufam, takze tak...ale motor by nemal byt snad problem nie?

_________________
Škoda 105l


22.5.07, 08:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Si tu precitaj par clankov, bolo to tu asi milion krat. Pasuje to ale nie napapiere, tak nestoji to za to...

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


22.5.07, 09:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


22.5.07, 12:22
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
ventYl píše:
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

+ čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


22.5.07, 15:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
elegant píše:
ventYl píše:
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

+ čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.


5q kompatibilna nadrz je v Mku automaticky (tusim), takze ju menit netreba, ak pasuje naprava. (ale dost dobre sa mozem mylit).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


22.5.07, 16:01
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz