Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 12:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 startét nevipíná a motor nechytá 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek startét nevipíná a motor nechytá
problém číslo 1.)dyž začnu startovat pustám klíček startér jede aj dyž klíček vypnu vypne se až odpojím baterku startér sem mněl rozdělanej čistil sem ho a mněnil uhlíky co jsem mohl přehodit??????????? problém číslo 2.)motor nejede? ventyli seřízený předstih taky a ani to neškytne svíčky suchý! karburátory mám 2 jeden edsr a druhej ze stovky oba jeli ani na jeden to nejede ani dyž naliju trošku benzínu do sání už si stím nevím rady :(


19.5.07, 23:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
co sa tyka startera, tak je asi skorodovane tlacidlo vovnutri magneta na starteri, alebo je obhrdzavete jadro magneta v coho dosledku zostane budto magneto zasunute a tlaci na spinac, alebo sa len zasekne spinac. tretia moznost je, ze si zapojil pridrziavaciu cievku magneta natvrdo na +, ale to sa mi zda byt ako velke sci-fi a tusim sa to ani neda. Zrejme bude nutna vymena magneta a premazanie celeho startera.

startovat s takymto starterom je vcelku nebezpecne, nakolko moze v aute vzniknut poziar. pre rychlejsie zastavenie startera mozno pomoze (mne pomahalo) zobrat velikij molotok a udriet nim po magnete na starteri, potom sa mozno umudri.

a tie karburatory nestali dlhu dobu nevycistene a nemaju zapchate trysky, resp. nie su cele zasvinene?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


20.5.07, 06:42
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nemáš otočený kabely na rozdělovači o 180° :?: Dělá to vlastně vůbec jiskru?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.5.07, 08:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Šemik píše:
Nemáš otočený kabely na rozdělovači o 180° :?: Dělá to vlastně vůbec jiskru?
nee kabely jsou daný podle střihu ventylů jiskra lítá už si stím nevím rady :(


20.5.07, 09:32
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
ventYl píše:
co sa tyka startera, tak je asi skorodovane tlacidlo vovnutri magneta na starteri, alebo je obhrdzavete jadro magneta v coho dosledku zostane budto magneto zasunute a tlaci na spinac, alebo sa len zasekne spinac. tretia moznost je, ze si zapojil pridrziavaciu cievku magneta natvrdo na +, ale to sa mi zda byt ako velke sci-fi a tusim sa to ani neda. Zrejme bude nutna vymena magneta a premazanie celeho startera.

startovat s takymto starterom je vcelku nebezpecne, nakolko moze v aute vzniknut poziar. pre rychlejsie zastavenie startera mozno pomoze (mne pomahalo) zobrat velikij molotok a udriet nim po magnete na starteri, potom sa mozno umudri.

a tie karburatory nestali dlhu dobu nevycistene a nemaju zapchate trysky, resp. nie su cele zasvinene?
mně nepomohlo ani hňápání musem sem odpojit beterku


20.5.07, 09:33
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
musíš njprve odpojit kontak 50 na startéru a potom baterku, když odpojíš ten kontakt 50 na startéru a nepojede to, tak je krpa ve spínačce, pokud to pojede dál tak ve startéru, ale jestli je to 120 tos to tam asi popřehazoval, žes přivedl 15 na padesát a proudem ti to krmí asi cívka ten startér, máš hokej v elektrice a jestli při startu leješ do karbecu benál a neškytne to tak jedině elektrárna prostě sis nevěděl rady tak jsi to dovrtal musíš začít od začátku, první válec do horní úvratě na čtvrtém ti musí stříhat ventily a na svícče jiskra 1342 pak se dá pokračovat jinak je to nazblbnutí miloš


20.5.07, 09:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
musíš njprve odpojit kontak 50 na startéru a potom baterku, když odpojíš ten kontakt 50 na startéru a nepojede to, tak je krpa ve spínačce, pokud to pojede dál tak ve startéru, ale jestli je to 120 tos to tam asi popřehazoval, žes přivedl 15 na padesát a proudem ti to krmí asi cívka ten startér, máš hokej v elektrice a jestli při startu leješ do karbecu benál a neškytne to tak jedině elektrárna prostě sis nevěděl rady tak jsi to dovrtal musíš začít od začátku, první válec do horní úvratě na čtvrtém ti musí stříhat ventily a na svícče jiskra 1342 pak se dá pokračovat jinak je to nazblbnutí miloš
ten startér vypína ale blbje se točil tak sem ho čistil a vymněňoval uhlíky atd pak sem ho složi a začal dělat tadykto a mám tam navedenej jenom jeden drát tak jak na stovce normálně to tak fungovalo a kíbli mám seštelovaný dyž 3tí otejvře naplno sací ventyl 1.ní je ve střihu podíval sem se do rozdělovača na kterej kontakt ukazuje palec a tam sem ho zapojil


20.5.07, 10:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
a netoci to ten starter naopak? :)))

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


20.5.07, 19:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz