Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Motor TAZ 1500 do Oktávky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Bydliště: Plzeň-sever
Příspěvek Motor TAZ 1500 do Oktávky
Zdravím všechny škodováky.I neškodováky,ale ty trošku míň 8) .nevím,jestli už se to tu dřív neprobíralo,nic jsem nenašel,ale už delší dobu přemýšlím o zástavbě motoru z TAZu 1500 do trošku starší Octavie combi rv.67.Už to údajně běhá v několika Oktávkách,ale já to ještě zatim neviděl.
A nyní k dotazu.Máte někdo s takovouto přestavbou zkušenosti a pokud ano,co vše obnáší.Zajímá mě především,zda je stejné uložení motoru v rámu,příruba na převodovku,samozřejmě také zda a popřípadě jak je nutné upravit spojku.Také by mne zajímalo,zda je lepší nechat na motoru výfuk a sání s karbecem z TAZu,nebo to vše předělat na oktavácké.Děkuji,Tom


19.5.07, 11:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
takhle ničit veterána :roll:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


19.5.07, 12:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Motor TAZ 1500 do Oktávky
Hawk 75 píše:
Zdravím všechny škodováky.I neškodováky,ale ty trošku míň 8) .nevím,jestli už se to tu dřív neprobíralo,nic jsem nenašel,ale už delší dobu přemýšlím o zástavbě motoru z TAZu 1500 do trošku starší Octavie combi rv.67.Už to údajně běhá v několika Oktávkách,ale já to ještě zatim neviděl.
A nyní k dotazu.Máte někdo s takovouto přestavbou zkušenosti a pokud ano,co vše obnáší.Zajímá mě především,zda je stejné uložení motoru v rámu,příruba na převodovku,samozřejmě také zda a popřípadě jak je nutné upravit spojku.Také by mne zajímalo,zda je lepší nechat na motoru výfuk a sání s karbecem z TAZu,nebo to vše předělat na oktavácké.Děkuji,Tom


předělával jsem to jednou na traktoru a všechno pasovalo i rozměrově se nic neměnilo, co se týče výfuku a sání to nevím to byl holý polomotor z vrakecu, velice si to chválí ten traktor jede na volnoběh spotřeba minimální, ten starý musel pořád tůrovat, žralo to jak tank miloš


19.5.07, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Bydliště: Plzeň-sever
Příspěvek 
To Sadra17: Určitě ne.Octavii používám denně a často na práci,která osobnímu autu(jakémukoliv) příliš nevoní.Vzhledem k tomu,že motor v ní už najel přes 100000 km po GO a začíná se to postupně projevovat,bude nutností v brzku motor vyměnit.A myslím,že by ta patnáctka Oktávce mohla prospět.Ve skutečnosti jde vlastně o prodloužení životnosti 8) .

To slovacek.milos: Díky za odpověď.Snad to tedy nebude velký problém.Díky,Tom


19.5.07, 13:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 947
Příspěvek 
tak motor už jsem měnil a jsou tam dvě hlavni věci co se musí upravit 1. příruba výfuku -vyřešil jsem to tak že jsem uřezal tu aktávkovou a navařil tam z 15 motoru druhou aby to pasovalo. 2. je tam jinej držák motoru, (jsou to ty packy co jsou vpredu motoru na těch sinenblocich) ten jsem vyřešil tak že jsem ho vyměnil za ten z toho oktávkoviho motoru, akorát při výměně jsou potřeba vytáhnout rozvodovej řetěz aby se to dalo předělat ,takže je to trochu složitější prácička ale pro trochu znaliho montéra by to neměl byt problem. Jinak tam žádny jiny záludnosti nebyli a autíčko jezdilo opoznání líp ,možná ještě jezdí.Hodně zdaru při váměně :wink:


19.5.07, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Bydliště: Plzeň-sever
Příspěvek 
Milan Koukal píše:
tak motor už jsem měnil a jsou tam dvě hlavni věci co se musí upravit 1. příruba výfuku -vyřešil jsem to tak že jsem uřezal tu aktávkovou a navařil tam z 15 motoru druhou aby to pasovalo. 2. je tam jinej držák motoru, (jsou to ty packy co jsou vpredu motoru na těch sinenblocich) ten jsem vyřešil tak že jsem ho vyměnil za ten z toho oktávkoviho motoru, akorát při výměně jsou potřeba vytáhnout rozvodovej řetěz aby se to dalo předělat ,takže je to trochu složitější prácička ale pro trochu znaliho montéra by to neměl byt problem. Jinak tam žádny jiny záludnosti nebyli a autíčko jezdilo opoznání líp ,možná ještě jezdí.Hodně zdaru při váměně :wink:

Velký dík za odpověď a rady.Snad se s tim poperu s čistym štítem :roll:


20.5.07, 07:38
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jo to si taky vzpomínám vepředu ten držák to jsme to zas dělali naopak, že jsme do 1203 naprali oktávku a až to tam bylo tak neseděl ten držák vepředu , tuším že je tam stranově převrácený, no při pohledu na tu 12trosku, která vypadala že dojede maximálně do druhé zatáčky, jsme to tam přivařili CO2 a nazdar miloš


20.5.07, 07:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 172
Bydliště: Plzeň-sever
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
jo to si taky vzpomínám vepředu ten držák to jsme to zas dělali naopak, že jsme do 1203 naprali oktávku a až to tam bylo tak neseděl ten držák vepředu , tuším že je tam stranově převrácený, no při pohledu na tu 12trosku, která vypadala že dojede maximálně do druhé zatáčky, jsme to tam přivařili CO2 a nazdar miloš

Taky řešení :P


20.5.07, 08:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz