Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Oktávia 1,8 turbo 20 V přehřívá se
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4869
Stránka 1 z 1

Autor:  slovacek.milos [ 19.5.07, 15:11 ]
Předmět příspěvku:  Oktávia 1,8 turbo 20 V přehřívá se

zajímavý úkaz, nastartuju jedu teplota pomalu roste až na 120, hadice k termostatu studená, termostat je u čerpadla a čerpadlo je u rozvodů, hadice horní k chladiči je horká, chladič je horký, zastavím, teplota spadne na devadesát, hadice horní i spodní je horká, jedu dál a zas to samé pořád dokola, dá se to ještě jako tako uchladit topením při jízdě, termostat je druhý origo a tomu prvnímu nebylo nic, kapalina nemizí, že by motor tlakoval do vody taky nepocituji, ventilátor se točí, no nějaká prkotina, nebo předzvěst velkého průseru? miloš

Autor:  Peter50kw [ 19.5.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Videl som na audine s takym motorom rovnaky problem - prasknuta vrtulka vodneho cerpadla sa pretacala na hriadeli.

Autor:  Belial [ 19.5.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

akta x, čučím jak puk :shock: :)

Autor:  maillo [ 27.5.07, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

přesně tak VODNÍ PUMPA, měl jsem ten samý problém, někdo se na ni při rozvodech vys...l,
vrtulka je plastová a buď praskne, nebo se protáčí na hřídelce

Autor:  slovacek.milos [ 27.5.07, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

maillo píše:
přesně tak VODNÍ PUMPA, měl jsem ten samý problém, někdo se na ni při rozvodech vys...l,
vrtulka je plastová a buď praskne, nebo se protáčí na hřídelce


no já sem se na to díval, jako na novou a jak by se mohla protočit na té hřídelce to by asi nešlo, tak jsem se jednoho ptal a že k tomu dojde tak, že se vychodí ložiska a ta vrtulka se optře o stěnu a praskne co vy na to? miloš

Autor:  maillo [ 27.5.07, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

já na to že jsem měl octavii 1,8 20V motor AGN, když jsem to vykuchal ven, tak vrtulka byla celá a otáčela se volně na hřídelce. Axiální vůle na ložisku byla neznatelná. Nevím co toho bylo důsledkem ale vrtulka se z hřídelky prostě uvolnila.

Autor:  Peter50kw [ 27.5.07, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Oni ten blby typ cerpadla neskor prerobili. Takze nove cerpadlo vyzera trochu inak a zavada by sa nemala opakovat. Ja som videl presne to co popisuje maillo.

Autor:  slovacek.milos [ 27.5.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Oni ten blby typ cerpadla neskor prerobili. Takze nove cerpadlo vyzera trochu inak a zavada by sa nemala opakovat. Ja som videl presne to co popisuje maillo.


a to já se díval asi na ten nový typ, tak mi to nešlo do hlavy a tu závadu už neuvidím, to jsem jednomu opravoval roky auta a nebyl jsem si jistý co to je, pak mi volal v sobotu na oběd že mi to veze na opravu a tak jsem mu řekl v pondělí a pán se urazil a šel jinam miloš

Autor:  maillo [ 27.5.07, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

no nevim jestli dělají jiný typ, ale každopádně při výměně rozvodů, měnit i vodní pumpu, pokud jí tedy pohání rozv.řemen,
mam pocit že u TDI to předepisuje i výrobce, každopádně zde se šetřit nevyplatí, pár potkaných motorů jsem už kuli tomu viděl

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/