Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Oktávia 1,8 turbo 20 V přehřívá se https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4869 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 19.5.07, 15:11 ] |
Předmět příspěvku: | Oktávia 1,8 turbo 20 V přehřívá se |
zajímavý úkaz, nastartuju jedu teplota pomalu roste až na 120, hadice k termostatu studená, termostat je u čerpadla a čerpadlo je u rozvodů, hadice horní k chladiči je horká, chladič je horký, zastavím, teplota spadne na devadesát, hadice horní i spodní je horká, jedu dál a zas to samé pořád dokola, dá se to ještě jako tako uchladit topením při jízdě, termostat je druhý origo a tomu prvnímu nebylo nic, kapalina nemizí, že by motor tlakoval do vody taky nepocituji, ventilátor se točí, no nějaká prkotina, nebo předzvěst velkého průseru? miloš |
Autor: | Peter50kw [ 19.5.07, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Videl som na audine s takym motorom rovnaky problem - prasknuta vrtulka vodneho cerpadla sa pretacala na hriadeli. |
Autor: | Belial [ 19.5.07, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
akta x, čučím jak puk |
Autor: | maillo [ 27.5.07, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
přesně tak VODNÍ PUMPA, měl jsem ten samý problém, někdo se na ni při rozvodech vys...l, vrtulka je plastová a buď praskne, nebo se protáčí na hřídelce |
Autor: | slovacek.milos [ 27.5.07, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
maillo píše: přesně tak VODNÍ PUMPA, měl jsem ten samý problém, někdo se na ni při rozvodech vys...l, vrtulka je plastová a buď praskne, nebo se protáčí na hřídelce no já sem se na to díval, jako na novou a jak by se mohla protočit na té hřídelce to by asi nešlo, tak jsem se jednoho ptal a že k tomu dojde tak, že se vychodí ložiska a ta vrtulka se optře o stěnu a praskne co vy na to? miloš |
Autor: | maillo [ 27.5.07, 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
já na to že jsem měl octavii 1,8 20V motor AGN, když jsem to vykuchal ven, tak vrtulka byla celá a otáčela se volně na hřídelce. Axiální vůle na ložisku byla neznatelná. Nevím co toho bylo důsledkem ale vrtulka se z hřídelky prostě uvolnila. |
Autor: | Peter50kw [ 27.5.07, 19:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oni ten blby typ cerpadla neskor prerobili. Takze nove cerpadlo vyzera trochu inak a zavada by sa nemala opakovat. Ja som videl presne to co popisuje maillo. |
Autor: | slovacek.milos [ 27.5.07, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Oni ten blby typ cerpadla neskor prerobili. Takze nove cerpadlo vyzera trochu inak a zavada by sa nemala opakovat. Ja som videl presne to co popisuje maillo. a to já se díval asi na ten nový typ, tak mi to nešlo do hlavy a tu závadu už neuvidím, to jsem jednomu opravoval roky auta a nebyl jsem si jistý co to je, pak mi volal v sobotu na oběd že mi to veze na opravu a tak jsem mu řekl v pondělí a pán se urazil a šel jinam miloš |
Autor: | maillo [ 27.5.07, 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nevim jestli dělají jiný typ, ale každopádně při výměně rozvodů, měnit i vodní pumpu, pokud jí tedy pohání rozv.řemen, mam pocit že u TDI to předepisuje i výrobce, každopádně zde se šetřit nevyplatí, pár potkaných motorů jsem už kuli tomu viděl |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |