|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Motor TAZ 1500 do Oktávky
Autor |
Zpráva |
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Motor TAZ 1500 do Oktávky
Zdravím všechny škodováky.I neškodováky,ale ty trošku míň .nevím,jestli už se to tu dřív neprobíralo,nic jsem nenašel,ale už delší dobu přemýšlím o zástavbě motoru z TAZu 1500 do trošku starší Octavie combi rv.67.Už to údajně běhá v několika Oktávkách,ale já to ještě zatim neviděl.
A nyní k dotazu.Máte někdo s takovouto přestavbou zkušenosti a pokud ano,co vše obnáší.Zajímá mě především,zda je stejné uložení motoru v rámu,příruba na převodovku,samozřejmě také zda a popřípadě jak je nutné upravit spojku.Také by mne zajímalo,zda je lepší nechat na motoru výfuk a sání s karbecem z TAZu,nebo to vše předělat na oktavácké.Děkuji,Tom
|
19.5.07, 11:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
takhle ničit veterána
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.5.07, 12:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Motor TAZ 1500 do Oktávky
Hawk 75 píše: Zdravím všechny škodováky.I neškodováky,ale ty trošku míň .nevím,jestli už se to tu dřív neprobíralo,nic jsem nenašel,ale už delší dobu přemýšlím o zástavbě motoru z TAZu 1500 do trošku starší Octavie combi rv.67.Už to údajně běhá v několika Oktávkách,ale já to ještě zatim neviděl. A nyní k dotazu.Máte někdo s takovouto přestavbou zkušenosti a pokud ano,co vše obnáší.Zajímá mě především,zda je stejné uložení motoru v rámu,příruba na převodovku,samozřejmě také zda a popřípadě jak je nutné upravit spojku.Také by mne zajímalo,zda je lepší nechat na motoru výfuk a sání s karbecem z TAZu,nebo to vše předělat na oktavácké.Děkuji,Tom
předělával jsem to jednou na traktoru a všechno pasovalo i rozměrově se nic neměnilo, co se týče výfuku a sání to nevím to byl holý polomotor z vrakecu, velice si to chválí ten traktor jede na volnoběh spotřeba minimální, ten starý musel pořád tůrovat, žralo to jak tank miloš
|
19.5.07, 12:21 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
To Sadra17: Určitě ne.Octavii používám denně a často na práci,která osobnímu autu(jakémukoliv) příliš nevoní.Vzhledem k tomu,že motor v ní už najel přes 100000 km po GO a začíná se to postupně projevovat,bude nutností v brzku motor vyměnit.A myslím,že by ta patnáctka Oktávce mohla prospět.Ve skutečnosti jde vlastně o prodloužení životnosti .
To slovacek.milos: Díky za odpověď.Snad to tedy nebude velký problém.Díky,Tom
|
19.5.07, 13:24 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
tak motor už jsem měnil a jsou tam dvě hlavni věci co se musí upravit 1. příruba výfuku -vyřešil jsem to tak že jsem uřezal tu aktávkovou a navařil tam z 15 motoru druhou aby to pasovalo. 2. je tam jinej držák motoru, (jsou to ty packy co jsou vpredu motoru na těch sinenblocich) ten jsem vyřešil tak že jsem ho vyměnil za ten z toho oktávkoviho motoru, akorát při výměně jsou potřeba vytáhnout rozvodovej řetěz aby se to dalo předělat ,takže je to trochu složitější prácička ale pro trochu znaliho montéra by to neměl byt problem. Jinak tam žádny jiny záludnosti nebyli a autíčko jezdilo opoznání líp ,možná ještě jezdí.Hodně zdaru při váměně
|
19.5.07, 20:22 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
Milan Koukal píše: tak motor už jsem měnil a jsou tam dvě hlavni věci co se musí upravit 1. příruba výfuku -vyřešil jsem to tak že jsem uřezal tu aktávkovou a navařil tam z 15 motoru druhou aby to pasovalo. 2. je tam jinej držák motoru, (jsou to ty packy co jsou vpredu motoru na těch sinenblocich) ten jsem vyřešil tak že jsem ho vyměnil za ten z toho oktávkoviho motoru, akorát při výměně jsou potřeba vytáhnout rozvodovej řetěz aby se to dalo předělat ,takže je to trochu složitější prácička ale pro trochu znaliho montéra by to neměl byt problem. Jinak tam žádny jiny záludnosti nebyli a autíčko jezdilo opoznání líp ,možná ještě jezdí.Hodně zdaru při váměně
Velký dík za odpověď a rady.Snad se s tim poperu s čistym štítem
|
20.5.07, 07:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jo to si taky vzpomínám vepředu ten držák to jsme to zas dělali naopak, že jsme do 1203 naprali oktávku a až to tam bylo tak neseděl ten držák vepředu , tuším že je tam stranově převrácený, no při pohledu na tu 12trosku, která vypadala že dojede maximálně do druhé zatáčky, jsme to tam přivařili CO2 a nazdar miloš
|
20.5.07, 07:49 |
|
|
Hawk 75
Příspěvky: 172 Bydliště: Plzeň-sever
|
slovacek.milos píše: jo to si taky vzpomínám vepředu ten držák to jsme to zas dělali naopak, že jsme do 1203 naprali oktávku a až to tam bylo tak neseděl ten držák vepředu , tuším že je tam stranově převrácený, no při pohledu na tu 12trosku, která vypadala že dojede maximálně do druhé zatáčky, jsme to tam přivařili CO2 a nazdar miloš
Taky řešení
|
20.5.07, 08:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|