|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
startét nevipíná a motor nechytá
Autor |
Zpráva |
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
startét nevipíná a motor nechytá
problém číslo 1.)dyž začnu startovat pustám klíček startér jede aj dyž klíček vypnu vypne se až odpojím baterku startér sem mněl rozdělanej čistil sem ho a mněnil uhlíky co jsem mohl přehodit??????????? problém číslo 2.)motor nejede? ventyli seřízený předstih taky a ani to neškytne svíčky suchý! karburátory mám 2 jeden edsr a druhej ze stovky oba jeli ani na jeden to nejede ani dyž naliju trošku benzínu do sání už si stím nevím rady
|
19.5.07, 23:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
co sa tyka startera, tak je asi skorodovane tlacidlo vovnutri magneta na starteri, alebo je obhrdzavete jadro magneta v coho dosledku zostane budto magneto zasunute a tlaci na spinac, alebo sa len zasekne spinac. tretia moznost je, ze si zapojil pridrziavaciu cievku magneta natvrdo na +, ale to sa mi zda byt ako velke sci-fi a tusim sa to ani neda. Zrejme bude nutna vymena magneta a premazanie celeho startera.
startovat s takymto starterom je vcelku nebezpecne, nakolko moze v aute vzniknut poziar. pre rychlejsie zastavenie startera mozno pomoze (mne pomahalo) zobrat velikij molotok a udriet nim po magnete na starteri, potom sa mozno umudri.
a tie karburatory nestali dlhu dobu nevycistene a nemaju zapchate trysky, resp. nie su cele zasvinene?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.5.07, 06:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nemáš otočený kabely na rozdělovači o 180° Dělá to vlastně vůbec jiskru?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.5.07, 08:02 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: Nemáš otočený kabely na rozdělovači o 180° Dělá to vlastně vůbec jiskru? nee kabely jsou daný podle střihu ventylů jiskra lítá už si stím nevím rady
|
20.5.07, 09:32 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
ventYl píše: co sa tyka startera, tak je asi skorodovane tlacidlo vovnutri magneta na starteri, alebo je obhrdzavete jadro magneta v coho dosledku zostane budto magneto zasunute a tlaci na spinac, alebo sa len zasekne spinac. tretia moznost je, ze si zapojil pridrziavaciu cievku magneta natvrdo na +, ale to sa mi zda byt ako velke sci-fi a tusim sa to ani neda. Zrejme bude nutna vymena magneta a premazanie celeho startera.
startovat s takymto starterom je vcelku nebezpecne, nakolko moze v aute vzniknut poziar. pre rychlejsie zastavenie startera mozno pomoze (mne pomahalo) zobrat velikij molotok a udriet nim po magnete na starteri, potom sa mozno umudri.
a tie karburatory nestali dlhu dobu nevycistene a nemaju zapchate trysky, resp. nie su cele zasvinene? mně nepomohlo ani hňápání musem sem odpojit beterku
|
20.5.07, 09:33 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musíš njprve odpojit kontak 50 na startéru a potom baterku, když odpojíš ten kontakt 50 na startéru a nepojede to, tak je krpa ve spínačce, pokud to pojede dál tak ve startéru, ale jestli je to 120 tos to tam asi popřehazoval, žes přivedl 15 na padesát a proudem ti to krmí asi cívka ten startér, máš hokej v elektrice a jestli při startu leješ do karbecu benál a neškytne to tak jedině elektrárna prostě sis nevěděl rady tak jsi to dovrtal musíš začít od začátku, první válec do horní úvratě na čtvrtém ti musí stříhat ventily a na svícče jiskra 1342 pak se dá pokračovat jinak je to nazblbnutí miloš
|
20.5.07, 09:57 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
slovacek.milos píše: musíš njprve odpojit kontak 50 na startéru a potom baterku, když odpojíš ten kontakt 50 na startéru a nepojede to, tak je krpa ve spínačce, pokud to pojede dál tak ve startéru, ale jestli je to 120 tos to tam asi popřehazoval, žes přivedl 15 na padesát a proudem ti to krmí asi cívka ten startér, máš hokej v elektrice a jestli při startu leješ do karbecu benál a neškytne to tak jedině elektrárna prostě sis nevěděl rady tak jsi to dovrtal musíš začít od začátku, první válec do horní úvratě na čtvrtém ti musí stříhat ventily a na svícče jiskra 1342 pak se dá pokračovat jinak je to nazblbnutí miloš ten startér vypína ale blbje se točil tak sem ho čistil a vymněňoval uhlíky atd pak sem ho složi a začal dělat tadykto a mám tam navedenej jenom jeden drát tak jak na stovce normálně to tak fungovalo a kíbli mám seštelovaný dyž 3tí otejvře naplno sací ventyl 1.ní je ve střihu podíval sem se do rozdělovača na kterej kontakt ukazuje palec a tam sem ho zapojil
|
20.5.07, 10:03 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
a netoci to ten starter naopak? :)))
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.5.07, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|