Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
120 stále cuká https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4914 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Marra [ 21.5.07, 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | 120 stále cuká |
Zdravím Vás pánové, mám problém. Už dlouho mě trápí problém se 120 M r.v.86. za jízdy to totiž mezi 2000 a 3000 otáčkami cuká.a to celkem dost, páč třeba v 80 ve zpětném zrcátku nic nevidím, jak to vibruje... znatelnější to je při tahu nebo větším zatížení auta, ale i prázdný vůz na lehký plyn cuká...dělá to v podstatě na všecky kvalty a teď co jsem zkoušel - karb - vyčištěn a následně vyměněn - bez výsledku, kabely, svíčky, filtr, cívka, regler, víko, palec kondenzátor, rozdělovač (vrchní část - bez ozubeného kolečka). Několikrát byl štelován předstih a bohatost - také bez úspěchu. Převodovkou to taky není - dal jsem tam teď 5q a furt to samé.. chlapci, kdo jste škodovek znalí, poraĎte prosím... děkuju za rady a názory, Marra |
Autor: | Kachnis [ 21.5.07, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 120 stále cuká |
muze byt chyba na spojce- nevyvazeni |
Autor: | Matthes [ 21.5.07, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co ventily a kompresni tlaky? |
Autor: | Marra [ 21.5.07, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
spojka - myslím tím teď lamela a ložisko jsem vyměnil při výměně převodovky a stále to samé... Myslíš tím přítlačák, nebo věnec? a jinak jsem někde četl, že rozdělovač můži mít na více místech vůli..ale může to dělat takovu neplechu? |
Autor: | Drak [ 21.5.07, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane? |
Autor: | michalkatka [ 21.5.07, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane? nerobil si alebo niekto niečo s motorom, možno nemáš správne vyvážený celok zotrvačník - kľuka - remenica..., napr nemenil si zotrvačník, alebo neodľahčoval... |
Autor: | Jarda S. [ 21.5.07, 20:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Drak píše: A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane? nerobil si alebo niekto niečo s motorom, možno nemáš správne vyvážený celok zotrvačník - kľuka - remenica..., napr nemenil si zotrvačník, alebo neodľahčoval... nemusí měnit stačí sundat a pootočit |
Autor: | michalkatka [ 21.5.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: nemusí měnit stačí sundat a pootočit jj, ak sa dáva dole zotrvák treba ho dať speť do tej istej polohy, treba si to označiť... |
Autor: | Kachnis [ 21.5.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
staci pootocit pritlacak a je to v pytli...to sem jednou z mladicky nerozvaznosti udelal ja.. a jak pises 2000-3000 nepouzitelny.. |
Autor: | Marra [ 22.5.07, 05:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
no...asi to tak bude - mě to bylo hned divné, protože to auto má najeto asi 30 000 od novoty je naprosto úžasně zachovalé a paní před námi měla ruční spojku - kvůli handicapu... a právě asi jak to sundávali a měnili, tak pootočili a bylo to..a tudíž si myslím, že to byl i důvod, proč to auto prodali...ale mně to neva, já si to doladím, když už vím, čím to bude...na ježdění si tam dám nějakou 130 a na stk si vyladím tuhle zachovalou 120, samozřejmě už spravenou... jinak ty ventily a kompresní tlaky bych asi vyloučil, páč ten motor je prakticky zajetý a jde krásně potichu, startuje na první otočení... ale možný je všechno.. |
Autor: | Drak [ 22.5.07, 05:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale jestli to je tím, tak už asi netrefíš správnou polohu přítlačáku a musíš koupit novej, ty sou už vyvážený jako kus a nemělo by to dělat bugr, otázka je, jestli měli dule i setrvačník. |
Autor: | Kachnis [ 22.5.07, 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja kdyz sem mel motor potom dole znova, tak jsem ten pritlacak pootocil o jednu dirku ( rozhozeny uz to stejne bylo) a kupodivu sem se trefil .-) |
Autor: | Šemik [ 22.5.07, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
otočený setrvák zase tolik nevadí Píšou to i v Andrtovi že vliv přehozenýho setrvačníku je zanedbatelný... |
Autor: | Marra [ 22.5.07, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
takže ne setrvák, ale přítlačák? |
Autor: | Marra [ 23.5.07, 16:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
teďka mi taťka řekl, že plánuje dát lpg..... co vy na to? každopádně bych to cukání rád vyřešil...jestli je to ten přítlačák(což asi jo ), tak zas musí motor dolů..ach jo.... někde jsem četl, že cukání mezi 2000 - 3000 může dělat vůle na rozdělovači - ale netuším kde přesně, jestli na ozubení,, nebo v tom klínku... |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |