Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

120 stále cuká
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4914
Stránka 1 z 4

Autor:  Marra [ 21.5.07, 18:12 ]
Předmět příspěvku:  120 stále cuká

Zdravím Vás pánové,
mám problém. Už dlouho mě trápí problém se 120 M r.v.86. za jízdy to totiž mezi 2000 a 3000 otáčkami cuká.a to celkem dost, páč třeba v 80 ve zpětném zrcátku nic nevidím, jak to vibruje... znatelnější to je při tahu nebo větším zatížení auta, ale i prázdný vůz na lehký plyn cuká...dělá to v podstatě na všecky kvalty a teď co jsem zkoušel - karb - vyčištěn a následně vyměněn - bez výsledku, kabely, svíčky, filtr, cívka, regler, víko, palec kondenzátor, rozdělovač (vrchní část - bez ozubeného kolečka). Několikrát byl štelován předstih a bohatost - také bez úspěchu. Převodovkou to taky není - dal jsem tam teď 5q a furt to samé.. chlapci, kdo jste škodovek znalí, poraĎte prosím... děkuju za rady a názory, Marra

Autor:  Kachnis [ 21.5.07, 18:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: 120 stále cuká

muze byt chyba na spojce- nevyvazeni

Autor:  Matthes [ 21.5.07, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

A co ventily a kompresni tlaky? :)

Autor:  Marra [ 21.5.07, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

spojka - myslím tím teď lamela a ložisko jsem vyměnil při výměně převodovky a stále to samé... Myslíš tím přítlačák, nebo věnec? a jinak jsem někde četl, že rozdělovač můži mít na více místech vůli..ale může to dělat takovu neplechu?

Autor:  Drak [ 21.5.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane?

Autor:  michalkatka [ 21.5.07, 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane?


nerobil si alebo niekto niečo s motorom, možno nemáš správne vyvážený celok zotrvačník - kľuka - remenica..., napr nemenil si zotrvačník, alebo neodľahčoval...

Autor:  Jarda S. [ 21.5.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Drak píše:
A když vyšlápneš spojku, nebo vyřadíš, cuká to dál, nebo to přestane?


nerobil si alebo niekto niečo s motorom, možno nemáš správne vyvážený celok zotrvačník - kľuka - remenica..., napr nemenil si zotrvačník, alebo neodľahčoval...


nemusí měnit stačí sundat a pootočit :wink:

Autor:  michalkatka [ 21.5.07, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
nemusí měnit stačí sundat a pootočit :wink:


jj, ak sa dáva dole zotrvák treba ho dať speť do tej istej polohy, treba si to označiť...

Autor:  Kachnis [ 21.5.07, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

staci pootocit pritlacak a je to v pytli...to sem jednou z mladicky nerozvaznosti udelal ja.. a jak pises 2000-3000 nepouzitelny..

Autor:  Marra [ 22.5.07, 05:35 ]
Předmět příspěvku: 

no...asi to tak bude - mě to bylo hned divné, protože to auto má najeto asi 30 000 od novoty je naprosto úžasně zachovalé a paní před námi měla ruční spojku - kvůli handicapu... a právě asi jak to sundávali a měnili, tak pootočili a bylo to..a tudíž si myslím, že to byl i důvod, proč to auto prodali...ale mně to neva, já si to doladím, když už vím, čím to bude...na ježdění si tam dám nějakou 130 a na stk si vyladím tuhle zachovalou 120, samozřejmě už spravenou...
jinak ty ventily a kompresní tlaky bych asi vyloučil, páč ten motor je prakticky zajetý a jde krásně potichu, startuje na první otočení... ale možný je všechno..

Autor:  Drak [ 22.5.07, 05:44 ]
Předmět příspěvku: 

Ale jestli to je tím, tak už asi netrefíš správnou polohu přítlačáku a musíš koupit novej, ty sou už vyvážený jako kus a nemělo by to dělat bugr, otázka je, jestli měli dule i setrvačník.

Autor:  Kachnis [ 22.5.07, 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

ja kdyz sem mel motor potom dole znova, tak jsem ten pritlacak pootocil o jednu dirku ( rozhozeny uz to stejne bylo) a kupodivu sem se trefil .-)

Autor:  Šemik [ 22.5.07, 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

otočený setrvák zase tolik nevadí :wink: Píšou to i v Andrtovi že vliv přehozenýho setrvačníku je zanedbatelný... :wink:

Autor:  Marra [ 22.5.07, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

takže ne setrvák, ale přítlačák?

Autor:  Marra [ 23.5.07, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

teďka mi taťka řekl, že plánuje dát lpg..... co vy na to? každopádně bych to cukání rád vyřešil...jestli je to ten přítlačák(což asi jo :( ), tak zas musí motor dolů..ach jo.... někde jsem četl, že cukání mezi 2000 - 3000 může dělat vůle na rozdělovači - ale netuším kde přesně, jestli na ozubení,, nebo v tom klínku...

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/