Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

rapidacky motor do 105
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4920
Stránka 1 z 1

Autor:  Vrakuncan [ 22.5.07, 08:25 ]
Předmět příspěvku:  rapidacky motor do 105

cel by som si hodit rapidacky motor a samozrejme aj 5 kvalt prevodovku do 105ky....mam taku ozazku...ten motor sa tam zmesti, ci je nejaky vacsi abo tak, jednoducho ci sa mi oplati do toho pustat..na prevodovku si niekoho zavolam, bo na upravu karoserie si dvakrat netrufam, takze tak...ale motor by nemal byt snad problem nie?

Autor:  septim [ 22.5.07, 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

Si tu precitaj par clankov, bolo to tu asi milion krat. Pasuje to ale nie napapiere, tak nestoji to za to...

Autor:  ventYl [ 22.5.07, 12:22 ]
Předmět příspěvku: 

v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

Autor:  elegant [ 22.5.07, 15:56 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

+ čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.

Autor:  ventYl [ 22.5.07, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
ventYl píše:
v strucnosti:
motor je rozmerovo identicky, mierne ine je len vnutro tlmica (kvoli inym tlakovym pomerom atp.), co sa ale odrazi len na hlucnosti masiny.
prevodovka 5q z rapida ide namontovat do 105, pokial sa jedna o model M 85 a vyssi 100%, ak sa jedna o Mko z roku 1984, existuje na to test (niekde tu na techwebe sa povaluje), ak sa jedna o uzovku, namontovat sa tam neda a treba rezat karoseriu, co je debilina.

Rapidacka prevodovka standardne kooperuje s vlecenou napravou, co znamena budto prehodit aj napravy z rapida (a vela dalsich problemov s prehnitymi ulozeniami), alebo prestrojit rozvodovku tak, aby fungovala na mokre poloosy a kyvnu napravu (co povedie k znizeniu stability vozu pri perovani).

+ čo sa týka legálnosti, musíš prehodiť viac než spojku. Musíš dať eMkové nápravy, hrebeňové riadenie, niektoré časti z palivovej sústavy z š130 a palivovú nádrž pre 5Q. Potom musíš na DI pre prepis motora na 1.3 rapiďácky, čo ti na 65% zamietnu.


5q kompatibilna nadrz je v Mku automaticky (tusim), takze ju menit netreba, ak pasuje naprava. (ale dost dobre sa mozem mylit).

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/