Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Snížená hlava
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4940
Stránka 1 z 1

Autor:  Tomáš Korbel [ 23.5.07, 06:26 ]
Předmět příspěvku:  Snížená hlava

Ahoj, jaké máte zkušenosti se sníženou hlavou? Mám ji na 120 sníženou o 1mm, ale zatím ještě ve skříni, budu to dělat až o prázdninách. Zajímaly by mě rozdíly v charakteru motoru a praktické zkušenosti. Dík

Autor:  Vít [ 23.5.07, 06:40 ]
Předmět příspěvku: 

Neřeknu ti o kolik mám hlavu sníženou, mám ji obroušenou z důvodu toho, že mi z ní torchu sežral fridex, netuším o kolik to je, ale o mnoho asi ne. Nikdy jsem výkony neměřil, takže všechno co napíšu je do značné míry subjektivní pocit.
Na chodu motoru jsem nepoznal nic, kravál dělá pořád stejný. Při jízdě ale, jakoby ten stroj měl víc síly, méně ho trápí kopce a víc zabere třeba na rozjezdu z vesnice, řekl bych, že je pružnější. No a potom spotřeba, je pro mě dost důležitá a ta poklesla. To je jediný parametr, který umím změřit, to mám odzkoušené. Nespíš na to máv vliv to, že nemusím tolik podřazovat v kopcích a při předjíždění, a tak to míň točím. Je sice pravda, že píšu a o Favoritu, ale ono to na 120 bude asi dost podobný, ne-li stejný, nebo díky nižší hmotnosti vozu i lepší

Autor:  Bukaj [ 23.5.07, 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

Milimetr už je dost, to by chtělo brát 95ti oktanovej benzín... (Natural + aditivum)

Autor:  ventYl [ 23.5.07, 08:41 ]
Předmět příspěvku: 

no ja som mal znizenu hlavu na 105(G)L, z dovodu toho, ze hlava bola znacne kriva, bralo sa budto 0,5 alebo 1 mm. subjektivne to bolo nebe a dudy, po znizeni hlavy bol motor schopny jazdy na volnobeh prakticky aj na 2 prevodovom stupni uplne v pohode, akurat moj subjektivny dojem skresluje to, ze motor presiel celkovou GO.

Autor:  Kachnis [ 23.5.07, 08:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Snížená hlava

1mm na motoru s k.p.8,5 :1 neni zadna veda... ted mas vlastne tlaky skoto jako motor LS, takze zacni tankovat N95+ nejaky to aditivum, nedej na rady ze ho nepotrebujes, potrebujes ho...No a jesli chces udelat jeste neco pro moturek, tak v karburatoru vymen trysku 2.stupne za trysku o kousek vetsi ( jesli tam mas trysku 120,dej 125 jesli 125 dej 130 jesli 130,tak 135) a uvidis jak motor pofrci...samozrejme tohle snizeni hlavy zivotnost motoru nezkrati pokud s tim nebudes jezdit jak dobytek..

Autor:  Tomáš Korbel [ 23.5.07, 09:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jasně, začnu kupovat aditivum a natural. Chtěl bych ještě dát ostřejší vačku, přemýšlím tak 260/260 nebo 280/280. Co byste doporučili? Ten karbec už mám takhle upravenej, takže dobrý. Ještě si přiravuju karbec EDSR 120, musím si nechat seřídit klapky a tak. Hlavu mám taky vyleštěnou (jestli se to vůbec dá u litiny udělat), zabroušený sedla ventilů, vyleštěný ventily, řemenici stočenou o 0,75kg, ještě mám doma přítlačák SACHS a seženu lamelu SACHS.

Autor:  ventYl [ 23.5.07, 09:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Snížená hlava

kachnis píše:
1mm na motoru s k.p.8,5 :1 neni zadna veda... ted mas vlastne tlaky skoto jako motor LS, takze zacni tankovat N95+ nejaky to aditivum, nedej na rady ze ho nepotrebujes, potrebujes ho...No a jesli chces udelat jeste neco pro moturek, tak v karburatoru vymen trysku 2.stupne za trysku o kousek vetsi ( jesli tam mas trysku 120,dej 125 jesli 125 dej 130 jesli 130,tak 135) a uvidis jak motor pofrci...samozrejme tohle snizeni hlavy zivotnost motoru nezkrati pokud s tim nebudes jezdit jak dobytek..


tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.

Autor:  Kachnis [ 23.5.07, 09:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Snížená hlava

tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.[/quote]

aha, tak u nas se najdou strejdove, co lejou special i tam, kde by melo 95okt..

Vacka : ten motor mas upravenej lehce, takze vic jak 260 nedavej...s 260kou uz se svezes pekne...

Autor:  Tomáš Korbel [ 23.5.07, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Bude mít ta vačka nějaký vliv na změnu zvuku? Kdysi to tady někdo říkal, ale už se nepamatuju.

Autor:  ventYl [ 23.5.07, 09:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Snížená hlava

kachnis píše:
tankovat 95 je samozrejmost... vzhladom k tomu, ze u nas je cena 91 a 95 +- rovnaka, tak som tankoval 95 vzdy, aj predtym, aj potom.


aha, tak u nas se najdou strejdove, co lejou special i tam, kde by melo 95okt..

Vacka : ten motor mas upravenej lehce, takze vic jak 260 nedavej...s 260kou uz se svezes pekne...[/quote]

ale raz som siel aj na dvojtaktny, ked som natankoval +- tak, ze dojdem s tym, ze mam v rezerve este 4 litre a na zahrade mi celu rezervu rozrobili na 2T benzin do kosacky :))) no a medzitym sa parkrat slo este niekam a podla toho, co ukazovala rucicka a podla zuriveho svietenia kontrolky strachu som usudil, ze s tym uz domov nedojdem :) Dymilo to jak fras a na volnobehu skoro furt zdochynalo.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/