Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburátor T613/603
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4956
Stránka 1 z 2

Autor:  Radic [ 24.5.07, 08:58 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor T613/603

Dnes me byl nabidnut k odkoupeni karburator SEDR z Garde a nebo EDSR z Tatry...blizsi informace zatim nemam ale pozadal sem o cele oznaceni. Tak se ptam: Má cenu do rapidu premyslet o tom z tatry? Spotreba? Vykon?

Autor:  Jarda S. [ 24.5.07, 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

to už si tam můžeš dát tohle http://www.aukro.cz/item198070365_karbu ... igula.html

Autor:  Radic [ 24.5.07, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

o zigulovi sem taky slysel...ale pak to prej zere 12l/100km...a ja nemam na to abych zivil takovou nasosku

Autor:  Jarda S. [ 24.5.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
o zigulovi sem taky slysel...ale pak to prej zere 12l/100km...a ja nemam na to abych zivil takovou nasosku


a to sy myslíš že s tou tatrou to bude žrát míň :roll:

Autor:  spartra [ 24.5.07, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

tatra sedr difzory 23 -27 na lpg 8) to jo 8)

Autor:  Luboš [ 24.5.07, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Šestsettřináctka s těmito karby také jezdí za nějakých 12 l, ale ten motor má 170 koní... :)

Autor:  Radic [ 24.5.07, 21:59 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Radic píše:
o zigulovi sem taky slysel...ale pak to prej zere 12l/100km...a ja nemam na to abych zivil takovou nasosku


a to sy myslíš že s tou tatrou to bude žrát míň :roll:


netusim co je tam za karbec...proto se ptam. jen sem videl ze sou tam dva...vetsinou. Treba to mohly byt dva podobne jak ve skodovkach...ale jinac sorry. Nevyznam se tolik...to uznavam.

Autor:  Kristensen [ 25.5.07, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
Sadra17 píše:
Radic píše:
o zigulovi sem taky slysel...ale pak to prej zere 12l/100km...a ja nemam na to abych zivil takovou nasosku


a to sy myslíš že s tou tatrou to bude žrát míň :roll:


netusim co je tam za karbec...proto se ptam. jen sem videl ze sou tam dva...vetsinou. Treba to mohly byt dva podobne jak ve skodovkach...ale jinac sorry. Nevyznam se tolik...to uznavam.


Tatra má jednoznačně větší hrdla a hlavně větší trysky, na to aby na tatra-karbec tatra vůbec jela musely být dva jeden to nezvládal (dává málo vzduchu i paliva) proto tatra šoupla dva karbce a ještě velký klapky, trysky a menší vzdušníky aby vzduch emulzní trubicí procházel rychlejc a tím pádem strhával více paliva.

Autor:  Luboš [ 25.5.07, 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

No tatrakarburátor má jen o 2 mm větší druhé komory a větší difuzory - 23/27 mm. Samozřejmě se liší trysky a vzdušníky a má to dokonce i větší jehlový ventil.

Autor:  ferrari [ 26.5.07, 11:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburátor T613/603

Radic píše:
Dnes me byl nabidnut k odkoupeni karburator SEDR z Garde a nebo EDSR z Tatry...blizsi informace zatim nemam ale pozadal sem o cele oznaceni. Tak se ptam: Má cenu do rapidu premyslet o tom z tatry? Spotreba? Vykon?


Ak nechceš ten z T613, ja by som ho s veľkou radosťou zobral...na Š120 sú jednoznačne najlepšie SEDR130 alebo EDSR 120...naozaj, ak sa dá, daj kontakt ma ten T613...mám Favo motor a myslím, že EDSR 120, kt. tam teraz mám nestačí...na 135 ku SEDR Garde120 nedávaj...nemá zmysel...

a ešte jedno - ak dáš ten T613 na tvoju 135 ku daj vedieť, čo to porobilo, please - ferarri1@post.sk; polakovicko@gmail.com

Autor:  Radic [ 26.5.07, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

ok...asi ho vezmu a pretryskuju...mam ty origos ze 135ky...pak by to nemuselo zrat az tolik...na 8-9 se s tim snad dostanu kdyz budu chtit.

Autor:  Radic [ 26.5.07, 15:14 ]
Předmět příspěvku: 

tady sou ty fotky toho karbu...ma to cenu?

Obrázek
32 SEDR 443 751 293 500 NU

Obrázek
32 SEDR 443 751 293 500 NU

Autor:  jindra [ 26.5.07, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

Radic píše:
tady sou ty fotky toho karbu...ma to cenu?

Obrázek
32 SEDR 443 751 293 500 NU

Obrázek
32 SEDR 443 751 293 500 NU


no ten difuzor na té 1 komoře se dá vyklepat a nahradit jiným , jinak to vypadá že mu to hořela 1komora

Autor:  Radic [ 26.5.07, 17:33 ]
Předmět příspěvku: 

jindra píše:
no ten difuzor na té 1 komoře se dá vyklepat a nahradit jiným , jinak to vypadá že mu to hořela 1komora

a to je hodne spatne nebo se to da opravit pripadne vycistit nebo tak neco?

Autor:  spartra [ 26.5.07, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

asi hlavně jestli jsou dobrý osičky, rozprašovač si vyklepneš a dáš jinej, jestli máš lpg stačí ti tam jeden na první komoru :idea:
karb se dá omejt :arrow:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/