Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výfukový potrubí https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4963 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Dejff [ 24.5.07, 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | Výfukový potrubí |
PLS nemohl by mi nekdo poradit jak mam vylestit vyfukovy potrubi na motoru 742.136 ??? Dik za rady |
Autor: | Martin 007 [ 24.5.07, 16:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zvenku ??? Zevnitř ??? Začit by si měl ale sacím... Tak napiš... |
Autor: | Dejff [ 24.5.07, 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
chci vlastne lestit obe a ze vnitrku, z venku je laknu zaruvzdornou barvou. |
Autor: | Jarda S. [ 24.5.07, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud vim tak vejfuk se neleští |
Autor: | Thobiash [ 24.5.07, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: pokud vim tak vejfuk se neleští A pročpak ne? To Dejff: http://www.skoda110r.cz/article.php?id=521 |
Autor: | Jarda S. [ 24.5.07, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Thobiash píše: A pročpak ne? podle mě je u svodů jedno jestli je tam ňákej hrbolek bo ne když ti spaliny stejně zastaví vejfuk |
Autor: | Thobiash [ 24.5.07, 20:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: Thobiash píše: A pročpak ne? podle mě je u svodů jedno jestli je tam ňákej hrbolek bo ne když ti spaliny stejně zastaví vejfuk A viděl jsi jaký tam jsou přesahy z výroby? Já tam měl i půl centimetru ! , takže se to spíš "zastavuje" tady, než ve vejfuku. Když zlepšim sání/plnění, tak bych přeci měl to samý měl udělat i s vejfukem/výplachem, ne? Nemám zkušenosti s lícovačkou+leštěním na sériovej vejfuk, tak nemůžu říct - mám průchoďák. |
Autor: | Dejff [ 25.5.07, 06:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
No mam v palnu dat co nejdriv dat taky nejakej tuningovej lauf... |
Autor: | ventYl [ 25.5.07, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
no lesti sa ako sanie, tak vyfuk, sanie kvoli znizenemu zrazaniu benzinu na studenom motore, samozrejme aj licovanie sania na hlavu je dolezite, mozu sa lestit aj kanaly v hlave. vyfukove kanaly sa lestia obvykle preto, aby sa na nich menej usadzal bordel z valcov, licovanie vyfukovych zvodov s hlavou z toho isteho dovodu, co sanie. |
Autor: | Kristensen [ 25.5.07, 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dejff píše: chci vlastne lestit obe a ze vnitrku, z venku je laknu zaruvzdornou barvou. já bych to nelakoval, ty materiály mají póry kterejma větrá teplo pryč, pokud to nalakuješ ucpeš póry a už to větrat nebude, sice je to minimální ale přece jen to je. |
Autor: | Drak [ 25.5.07, 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dejff píše: No mam v palnu dat co nejdriv dat taky nejakej tuningovej lauf... Nedivoč, je to sice tvoje auto a tvoje věc, ale uvědom si, co máš za auto, takových už moc není, líp uděláš, když ho budeš udržovat v co nejoriginálnějším stavu, jednou ho ještě hodně dobře prodáš. |
Autor: | DRYVER [ 25.5.07, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ksyz sem uz u toho lesteni a slicovani - jak nejlepe, nejefektivneji a nejjednoduseji (trochu si to protireci co) slicovat to saci a vyfukovy potrubi. A to lesteni provadite cim?? |
Autor: | Dejff [ 27.5.07, 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No slicovani bych delal na brusnym papiru kterej bude polozenej na skle, no a lesteni se provadi brusnym papirem, malejma bruskama do vrtacky a brusnou pastou kterou se zabrusujou ventily Kristensen jasne dik za radu asi to jenom umeju arvou Drak neboj nemam v planu delat neco co by se nedalo jednoduse vratit zpatky, preci jenom je to moc peknej kousek a jsem za nej moc rad |
Autor: | Drak [ 27.5.07, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pojem slícování sis asi špatně vyložil, nejedná se o srovnání dosedacích ploch do přibližné roviny, ale o přiblížaní tvaru otvoru ve sběrači a v hlavě, každej je jinak natvarovanej a montážní díry sou šišatější, takže po každé demontáži sběrač sedne na hlavu jinak a víc nebo míň se otvory překrývají hranou. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |