Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Laďák na fáčko
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4980
Stránka 1 z 2

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 05:47 ]
Předmět příspěvku:  Laďák na fáčko

Koupil jsem fáčko a nechal si na zadní díl výfuku navařit koncovku, ale zvuk se nezměnil, tak mi bylo řečeno, že když proseknu přepážky, tak že to bude mít dobrej zvuk, tak jsem tak udělal, ale zase se nic nezměnilo. Tak vás prosím o radu, jestli nevíte co mám s tím dílem výfuku udělat, aby to mělo dobrej zvuk a zároveň jsem nepřitahoval benga a abych s tím prošel v klidu na stk.(prosím neraďte mi, ať si koupím laďák) :)

Autor:  Vít [ 26.5.07, 05:53 ]
Předmět příspěvku: 

na svým jsem prorazil dole na tlumiči na dvou místech u krajů obal šídlem. Má to dva efekty - nezůstává v tom výfuku sražená voda a tak tolik nerezatí, trošku to začalo bublat, ale nic divokýho, v autě to je slyšet jen s otevřeným oknem, nikomu to nevadí, emise to neovlivnilo - procházím bez potíží. Jinak uplně nejlepščí zvuk to má, když tam ten tlumič vůbec není. :) Ale zvuk nedělá výkon, takže to je celé k ničemu.

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:04 ]
Předmět příspěvku: 

no já jsem se chtěl právě tomu prorážení obalu vyhnout, tak spíš přemýšlím, jestli nezkusím vykuchat ten tlumič, ale ani nevím, jak to v něm vypadá. a s tím výkonem to zase není pravda, protože, když jsem měl škodárnu a měl jsem tam podomácku udělanej laďák, tak mi to jelo líp, ale taky asi záleží na autě a na seřízení.

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:05 ]
Předmět příspěvku: 

a mimochodem se koukám, že máme stejnej ročník auta a i stejnou barvu, ale já valím přes lpg :lol:

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:11 ]
Předmět příspěvku: 

takovej vejfuk, to je složitá věda, počítají se potřebné délky a průřezy trubek, tvary přepážek, aby vznikali správné tlaky proudění, a šlapalo to jak má, šance že se trefíš do toho co je zrovna dobře je dost malá, podívej se jak jsou kroucený svody, závodních aut, pěkně to je vidět na 130RS, jednou jsem viděl návod na škodováckej příčák na LR, všecky ty přepážky tam byli pečlivě vyměřený, všecko mělo svůj přesný počet děr a pod, to není jen tak, vykuchat z toho něco a doufat, že s tím kraválem co to dělá to taky pojede líp, teoreticky může, ale spíš to bude psychologický efekt, ono když to řve, vypadá to, že to je rychlý, ale být nemusí

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:12 ]
Předmět příspěvku: 

no já LPG nerad, za jedno tomu nevěřím, za druhý to smrdí, za třetí bych nesměl do podzemní garáže, za čtvrtý najedu málo, za pátý bych přišel o kufr

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:13 ]
Předmět příspěvku: 

ale teď jsem si vzpomněl, že mám někde v pdf návod na výfuk na favo 136 skupina A... zkusim to najít

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:15 ]
Předmět příspěvku: 

jasně, já tě chápu, jen jsem chtěl říct, že to nemusí být vždycky pravda a že asi vážně hafo záleží na autě a na seřízení.to že je to přesně daný propočtama je pravda. já jsem jen chtěl docílit lepšího zvuku, ale myslím, že mi to na rychlosti nic moc nezmění, protože jezdím na lpg a i po seštelování mi to dá tak max.130km/h, ale zase jsem to nezkoušel nikde po dálnici nebo tak, ale zkoušel jsem to jen takhle po okreskách.

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:18 ]
Předmět příspěvku: 

jenom 130? kámoš jezdil na LPG (135 s karburátorem) a to teda chodilo kolem 150, najeto měl přes 200 tisíc

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:19 ]
Předmět příspěvku: 

tak se prosím podívej. já jsem šel do lpg jen kvůli tomu, že jsem student, v pondělí dělám maturu, tak snad už to bude v klidu a budu se moct věnovat autím, takže když jezdím každej den do školy autem a měl jsem škodovku, bylo to pro mě docela neúnosný finančně, takže jsem si koupil favo na lpg. jezdím teď docela často, mám ho dva měsíce a mám najeto okolo 4000km(sám nevím, kde jsem to nabral) a do podzemní garáže nejezdím, takže jsem v klidu a tankuju si lpg za 13kč a ne beneli za 30 :lol: .ale je mi jasný, že na benzín to má lepší grády :)

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:24 ]
Předmět příspěvku: 

já mám 136 s karbecem, ale je to fakt nějaký unavený, chtělo by to pořádně doštelovat. teď jsem dělal ventily a bylo vidět, že je na tom autě snad nikdo nikdy nedělal, bylo to úplně natvrdo .takže ikdyž mi nedávno borec sešteloval lpg(mělo to strašně velkej volnoběh), tak je to teď zase úplně jinak nastavený, takže ho budu muset zase navštívit, ale po posledním seštelování se to zlepšilo. ale jde mi taky o to, že při rychlosti kolem 80 a víc mi začne házet řízení potom se to kolem 100 zmírní, tak nevím, jestli je namrdlej disk, nebo je to pláštěma(jsou to fungl nový protektory) a nebo něco horšího.

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:24 ]
Předmět příspěvku: 

našel jsem, provedl jsem upload : http://rapidshare.com/files/33437229/Fa ... k.zip.html

Autor:  Vít [ 26.5.07, 06:25 ]
Předmět příspěvku: 

to by taky mohlo být vyvážením

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:27 ]
Předmět příspěvku: 

ale kola vyvážený jsou

Autor:  Milan105 [ 26.5.07, 06:28 ]
Předmět příspěvku: 

nějak tomu nerozumím, přece jen jako špatnej němčinář nevím o s tím :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/