Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Odlehčení řemenice Š120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4982
Stránka 1 z 1

Autor:  Luke [ 26.5.07, 07:48 ]
Předmět příspěvku:  Odlehčení řemenice Š120

Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? :wink: Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu

Autor:  Thobiash [ 26.5.07, 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jen s tou řemenicí asi zlepšení žádný nepostřehneš, když už tak stočit i setrvák, to už je znát, ale musíš pak nechat vyvážit komplet.

Autor:  Kristensen [ 26.5.07, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

Thobiash píše:
Tak jen s tou řemenicí asi zlepšení žádný nepostřehneš, když už tak stočit i setrvák, to už je znát, ale musíš pak nechat vyvážit komplet.


dá se vyvážit i samotnej, já jsem to vyřešil tak že jsem ho upnul v soustruhu na hodinky aby neházela ta plocha kterou jsem ubíral zbytek ať si kvedlal jak chtěl a utočil jsem ho, tím jsem docílil že se ubralo všude stejně a zachovalo se původní vyvážení.

Autor:  Kristensen [ 26.5.07, 14:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odlehčení řemenice Š120

Luke píše:
Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? :wink: Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu


Na výkonu ani kroutáku to v podstatě moc nepoznáš, motor se bude jen snadnějc vytáčet a rychlejc padat z otáček.

Autor:  Thobiash [ 26.5.07, 15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odlehčení řemenice Š120

Kristensen píše:
Luke píše:
Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? :wink: Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu


Na výkonu ani kroutáku to v podstatě moc nepoznáš, motor se bude jen snadnějc vytáčet a rychlejc padat z otáček.


Jo to jo, když to uděláš takhle a setr vrátiš stejně "na značku"...

Autor:  Peter50kw [ 26.5.07, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Ak to ma byt jedina uprava toho auta, tak to zarucene nepoznas. Nikde. Ked takych uprav urobis asi 100, tak sa ti zlepsi akceleracia o 0,00nic. Keby si natunil motor niekde k 100 kobylam a 6000 otackam, tak ako posledna uprava pre dobru mieru by to mohlo byt. Pri zavode do vrchu takato uprava ti moze urobit o stotinu lepsi cas. Takze az budes mat lestene kovane ojnice, odlahcene piesty, lahke kolesa, ostru vacicu, tak toto je logicky dalsi krok. Ak mas len jemne upraveny motor, investuj radsej do veci, ktore poznas aj inde ako na penazenke.

Autor:  Jarda S. [ 26.5.07, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
natunil motor niekde k 6000 otackam


6000 mi jela seriovka :roll:

Autor:  Peter50kw [ 26.5.07, 21:11 ]
Předmět příspěvku: 

Seriovka sice toci 6000 ale ma pri tych tockach dost slaby krutak, takze mudrejsie je preradit skor. Tu je rec o motore, ktory ma pri 6000 aj nejaky vykon, nielen tocky.
BTW - uz som videl poohybane vyfukove ventily na plne seriovej S120. Ako to chlap dokazal, netusim, ale ja som svoju parkrat vytocil na dvojku k 7000 a motoru sa nic nestalo (R-kova vacka, seriove vahadla, karbec S130, 85 na tachu na dvojke).

Autor:  roman heller [ 27.5.07, 09:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odlehčení řemenice Š120

Luke píše:
Zkoušel to z vás už někdo? http://www.ukazto.com/img/remenice-yr01.jpg . Je mi jasné že to na výkonu nějak moc není poznat, ale trocha by to přeci jen mělo být lepší, no ne? :wink: Podle mne to trochu pujde rychleji do otacek, ale ubere to na kroutáku.. mám pravdu?.. Díky za radu




Já mám celou řemenici z duralu.usíš mít upravených víc věcí aby si poznal rozdíl...... :D

Autor:  ventYl [ 27.5.07, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

okrem toho, pri beznom jazdeni, ako peter pisal, to zmysel nema, remenice a zotrvacniky sa odlahcuju tam, kde je treba rychle radit hore, alebo dole, aby sa pri radeni nemuselo cakat, nez motor spomali / zrychli, iny ucel to NEMA.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/