Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
přepis LPG z auta do auta https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4985 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | scorpik [ 26.5.07, 10:33 ] |
Předmět příspěvku: | přepis LPG z auta do auta |
Dostal jsem nabídku koupit starší sadu LPG BRC a chci ji přepsat do mého auta, Je to možné? Slyšel jsem, že některé typy LPG přepsat nejdou. Toto LPG je v technickém průkazu. Má někdo s něčím podobným zkušenosti? za odpovědi děkuji |
Autor: | kovohemil [ 26.5.07, 11:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud je schválená na tento typ BRC homologace tak by to neměl bejt problém. Já měl Lovato a to skončilo ted je Lovtec nebo tak nějak, a to Lovato už nešlo přepsat. |
Autor: | Martin [ 26.5.07, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to dané rokem, kdy se to montovalo do auta, ale přesně si nepamatuji od kterého. Myslím že od 2002 - pokud je to novější, tak to jde přepsat. |
Autor: | slovacek.milos [ 26.5.07, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
naprostý nesmysl nic přepsat nejde, no martine teda stará páčka a takovou kravinu napsat, jde to jen naopak, že koupíš doklady s LPG a přepíšeš si tam svoji kastli miloš |
Autor: | Martin [ 26.5.07, 17:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No počkej, vždyť známej si nechával vloni přehazovat plyn ze 120 do nějakýho Renaulta (19). Dělali mu to normálně v servise v Novém Městě a pak musel jít na úřad na přestavbu. Jak je to teda možný? |
Autor: | spartra [ 26.5.07, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš dělat přestavbu, čísla na karoserii si přeraž sám na tk, za to chtěj nehorázný prachy, lpg přemontuješ taky sám, stačí pak pouze revize a legislativní kolečko přepis tk me a ta revize hruá jedeš |
Autor: | spartra [ 26.5.07, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a taky nezapomeň předělat štítek myslím, že tam jsou 4 nejtky |
Autor: | Kristensen [ 26.5.07, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
LPG jde přehlásit z auta na auto alespoň teda pokud se to mění ve stejných typech auta a výrobce. Minulý rok jsem přehazoval LPG ze Škorpa na Škorpo, to z kterého se to bralo nebylo ještě ani odhlášený, jediný co byl problem sehnat papír že to přemontovala firma k tomu oprávněná ale nakonec jsme se dohodli tak že za 200 kila si to prolezl a zkontroloval jak to tam je namontovaný a pak vystavil papír a bylo to. |
Autor: | Drak [ 26.5.07, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přepsat LPG z auta na auto NEJDE, nevím, kde ste k tomu došli. Ze starýho auta jde využít jenom schválení k individuální přestavbě, pokud na ten typ není schválená přestavba hromadná a směšovač a elektrika. Zbytek se musí namontovat novej, a auta se musí shodovat, tzn značka, typ, palivo, výkon a rok výroby. |
Autor: | spartra [ 26.5.07, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
mno jde nějaká přestaba po roce 2001 myslím hl01 s multi ventilem pokud to děláš přestavbou, ani novej bejt nemusí, i s multi ventilem, namontíš sám, pak revize bez přestavby, musí bejt po roce 01, alespoň nádrž, papír od firmy která lpg montuje o montáži, jinak to nezapíšou |
Autor: | slovacek.milos [ 27.5.07, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Přepsat LPG z auta na auto NEJDE, nevím, kde ste k tomu došli. Ze starýho auta jde využít jenom schválení k individuální přestavbě, pokud na ten typ není schválená přestavba hromadná a směšovač a elektrika. Zbytek se musí namontovat novej, a auta se musí shodovat, tzn značka, typ, palivo, výkon a rok výroby. draku ještě jde použít benzínový ventil ten nemusí být homologovaný, montovat reduktor, nádrž, celé zařízení, nebo demontovat může jen odborná firma, podle nových směrnic nesmím jako oprávněný prodat nádrž osobě, která nemá licenci pro montáž a ještě vozidla, které mají LPG pod čj, jako individuální přestavba po deseti letech končí a musí se namontovat komplet nové zařízení miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 27.5.07, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: No počkej, vždyť známej si nechával vloni přehazovat plyn ze 120 do nějakýho Renaulta (19). Dělali mu to normálně v servise v Novém Městě a pak musel jít na úřad na přestavbu. Jak je to teda možný? martine R 19 je stříkačka a reduktor na stříkačku a karburátorovou verzi je jiný, benzínový ventil taky nepotřebuješ, protože bys spálil čerpadlo elektroinstalace je naprosto odlišná a pokud použiješ starou nádrž, tak ti ta přestavba zanikde s platností nádrže a pak znova musíš žádat o přestavbu na uvedení do původního stovu, nebo nové zařízení co stojí STK a zápis jsou tisíce miloš |
Autor: | Martin [ 27.5.07, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přehodily mu to komplet i s reduktorem, má asi ten motor 1,4 s karburátorem. |
Autor: | slovacek.milos [ 27.5.07, 16:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Přehodily mu to komplet i s reduktorem, má asi ten motor 1,4 s karburátorem. R 19 se vyrábí od 1/88 a všechny motory benzínové jsou stříkačky s katem miloš |
Autor: | spartra [ 27.5.07, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Martin píše: No počkej, vždyť známej si nechával vloni přehazovat plyn ze 120 do nějakýho Renaulta (19). Dělali mu to normálně v servise v Novém Městě a pak musel jít na úřad na přestavbu. Jak je to teda možný? martine R 19 je stříkačka a reduktor na stříkačku a karburátorovou verzi je jiný, benzínový ventil taky nepotřebuješ, protože bys spálil čerpadlo elektroinstalace je naprosto odlišná a pokud použiješ starou nádrž, tak ti ta přestavba zanikde s platností nádrže a pak znova musíš žádat o přestavbu na uvedení do původního stovu, nebo nové zařízení co stojí STK a zápis jsou tisíce miloš přestavba nezanikne, pokud si ji ovšem nenecháš odhlásit, s nádrží, stačí koupit jinou nádrž jede se dál, opět chtějí razítko, např nová nádrž na 120 2300 + nějaká práce revize a je to do 3000kč jako že daj karb na stříkáčku, tam jsou jiný mebrány, krokovací motorek a další blbosti, je trochu divný |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |