Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

3 a 4 válec nepálí
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4999
Stránka 1 z 2

Autor:  extreme [ 27.5.07, 19:09 ]
Předmět příspěvku:  3 a 4 válec nepálí

Zdravím vás všechny.... trápí me neskonale problem... nepalí 3 a 4 válec.... vyzkoušeno.. jiné svíčky , jiný rozdělovač, jiné kabely .... dělá to pořád.... je to karburátor favorit 93 r.v. ... při přidání plynu se běh motoru uklidni.. ale domnívám se že jsou to pouze samozápaly. Mohl by někdo poradit.... snad se tu najde někdo kdo ma zkušenosti Děkuji :cry:

Autor:  Peter50kw [ 27.5.07, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?

Autor:  extreme [ 27.5.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?


Takze tlaky 12/12/11,8/11,5

volej od vymeny do vymeny, voda cista motor se neprehriva.. motory delam nejsem profik ale uz jsem nekolik motoru poskladal.. od skodovky az po bmw v6.... svicky sou nove.. akorat ventily jsem nenastavoval, ale nemyslim, ze je to problem ventilu... probiral jsem to s kamikem.. jeste neco zkusime zitra a tim by se mela vyloucit elektronika.. pak mechanicka cas, podezreni pada na plneni paliva... podezrele prave je ze sou to 3a4 valec ...

Autor:  Jarda S. [ 27.5.07, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

vyndej svíčku z 3. a 4. válce dej je na kostru a at někdo zastartuje uvidíš jestli hážou jo a bacha drž to za izolaci pěkně to kope :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 27.5.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

extreme píše:
Peter50kw píše:
Skus pomerat kompresie valcov, nemas vodu v oleji, prehrievanie motora, aka je spotreba oleja?
Ako vyzeraju sviecky?
Nastavoval si ventily?


Takze tlaky 12/12/11,8/11,5

volej od vymeny do vymeny, voda cista motor se neprehriva.. motory delam nejsem profik ale uz jsem nekolik motoru poskladal.. od skodovky az po bmw v6.... svicky sou nove.. akorat ventily jsem nenastavoval, ale nemyslim, ze je to problem ventilu... probiral jsem to s kamikem.. jeste neco zkusime zitra a tim by se mela vyloucit elektronika.. pak mechanicka cas, podezreni pada na plneni paliva... podezrele prave je ze sou to 3a4 valec ...


změř tlaky a jestli je to problém ventilu dej ruku na výfuk a jakoby ho upávej, pokud ti to bude ruku odtláčet tak je to OK pokud ti bude cukat tak ventily, a k těm kabelům ty musíš proměřit max do 14 kohmů, a svíčky ty nemusí pálit i nové, já jsem to měl jednou u opla ale jeden válec to dělal, byl tam jednobodový vstřik, svíčka, kabel,ventily,kompres,no vše OK, týden bádání a na prášky, pak jeden mechanik zjistil, že v sání vypadla plastová ucpávka, tak probádej tu trubku k posilovači jestli ti to nesaje bokem miloš

Autor:  extreme [ 27.5.07, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

dekuji vsem... piste vse co vas napadne.. treba neco bude to oc sem prehledl.. jak mile se povede odstranit zavadu napisi sem co to zpusobovalo a jak se to resilo... teda pokud to nebude nejaka banalita. :wink:

Autor:  Peter50kw [ 27.5.07, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.

Autor:  extreme [ 28.5.07, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.

Autor:  škodař [ 28.5.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

extreme píše:
Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.
na ventili se určitě mrkni!

Autor:  Viky [ 29.5.07, 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

extreme píše:
Peter50kw píše:
Karburatorom to nebude. To by ti nesiel ani jeden vale. Kompresie mas dobre, tak jedine, ze by ti vobec neotvarali ventily :-). Pre istotu pozri ci su ventily aspon zhruba ok. No a potom uz len posledna moznost ze nieje cim zapalit a to by som skusil prehodit sviecky, tak ma napada ci nemas prehodene zapalovacie kable.



nene... rikam, ze motory delam.. zakladni veci sou ok... jedine co sem nekontroloval sou ty ventily.. ale tak pro jistotu na ne kouknu.


Napadlo mne ze by mohl byt problem ve vackovce. Pokud by z nejakyho duvodu neslo mazani vacek, tak by se znicila vackovka nebo hrnicky a na valci 3 a 4 by treba ventily oteviraly malo.

Autor:  slovacek.milos [ 29.5.07, 15:31 ]
Předmět příspěvku: 

ještě mi napadlo těsnění mezi hlavou a sacím potrubí, nastartuj a zakuř to cigaretou a uvidíš miloš

Autor:  extreme [ 30.5.07, 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
ještě mi napadlo těsnění mezi hlavou a sacím potrubí, nastartuj a zakuř to cigaretou a uvidíš miloš


ano toho je nejblize.... mistocigarety jsem pouzil cistic brzd.. jakmile ho nastrikate pri bezicim motoru k okoli karburatoru a sani tak se chod motoru srovna... zrejme netesnost.. zkusim to s tou cigaretou na presne zjisteni.. ale nevim no.. mozna je pruser v karburatoru... :?

Autor:  extreme [ 30.5.07, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

Uz nikoho nic nenapada??? :cry:

Autor:  Jarda S. [ 30.5.07, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

kdyby byl průser v karbu tak ti to nejde vůbec :roll:

Autor:  CROWACK [ 31.5.07, 08:29 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
kdyby byl průser v karbu tak ti to nejde vůbec :roll:

blbost...vypadá, že mu to někde táhne falešnej vzduch...a pokud by na jedné straně sacího potrubí bylo povolený, nebo špatný těsnění....pak už by šlo jenom o to, jestli počítá válce popořadě nebo podle nálitků...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/