Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zahřátá blbě startuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5074
Stránka 1 z 2

Autor:  Dave_Pv [ 1.6.07, 23:06 ]
Předmět příspěvku:  zahřátá blbě startuje

Můj problémek je, kdž jedu delší trasy, tak cca po 80km, když vypnu motor a nechám cca 10 - 15 min v klidu (nákup v obchodě), tak mi to pak dlouho startuje. Normálně chytne na drc, ať studená či teplá, na jakékoliv vzdálenosti. Jde jen o to, že když to stojí fakt prohřáté, tak to po té době blbne. Ono ani nejde o to, že by mi to vadilo, ale když vezu lidi a někde zastavím a pak to točím 20 vteřin, ak mi to připadá trapný :-(

čím by to mohlo být? Napadlo mě, že se nějak odpaří benzín z karbecu=> ono to totiž pak i při tom stání smrdí celé auto benzínem :idea:

Autor:  Matthes [ 2.6.07, 07:12 ]
Předmět příspěvku: 

Audina zlobi jo? Tak to pichni na VAG :D

No me tohle delalo prohnuty viko karbu - vytahany od filterboxu. Rovnal sem ho ve sveraku a pod karbec sem dal este jednu pertinaxovou podlozku, aby filtrbox dosedal rovno a nekroutilo se to ... :)
No a startovat zatepla je nutno s plynem, ale musis najit co presne tve auto chce :)

Autor:  Dave_Pv [ 2.6.07, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Audina zlobi jo? Tak to pichni na VAG :D

No me tohle delalo prohnuty viko karbu - vytahany od filterboxu. Rovnal sem ho ve sveraku a pod karbec sem dal este jednu pertinaxovou podlozku, aby filtrbox dosedal rovno a nekroutilo se to ... :)
No a startovat zatepla je nutno s plynem, ale musis najit co presne tve auto chce :)



Myslel jsem to na škodovce :-)

Ale audina zlobí taky :-( Zrovna mi blbne uzávěrka zadního diferenciálu :-( Tak ji mám hozenou v garáži a zase na ni jdu dělat (místo učení :oops: :shock: :D )

Autor:  ventYl [ 2.6.07, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

ak blbo startuje za tepla, moze byt vysoka hladina benzinu v plavakovej komore.

Autor:  ferrari [ 2.6.07, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
ak blbo startuje za tepla, moze byt vysoka hladina benzinu v plavakovej komore.


Aj ja by som tipol na vysokú hladinu v karbeci...ale to musíš poznať ako to štartuje...ak ťažko, prechlastano, tak je to tak...odparený benzín to s najväčšou pravdepodobnosťou nebude
...mohli by to byť ešte zlé sviečky...ale to by asi skôr zle štartovalo za studena...

Autor:  Dave_Pv [ 2.6.07, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

A jak na vysokou hladinu benzínu? :-)

PS. AUDI už je opravená :lol:

Autor:  Matthes [ 2.6.07, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

Rozeberes karb a lehce odehnes pacicku na plovaku ... nekde tu na to je presny postup :)
Ale hlavne zkontroluj rovinnost toho vika, jestli to nemas mezi komorama prohnuty :)

Autor:  ventYl [ 3.6.07, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

ak by bolo prehnute, tak to sice moze vadit, ale nie az tak, aby bolo startovanie za tepla skoro znemoznene. Skor by lietal volnobeh a v plyne by boli diery.

Autor:  Jiri [ 3.6.07, 12:55 ]
Předmět příspěvku: 

myslim ze mas vysokou hladinu .. snizit a mozna mas i spatny jehlovy ventil v karburatoru... kdyz yastavis tak se ti netoci motor ale pumpa dava jeste jakysi tlak... pak pokud mas vysokou hladinu tak se ti to poreplavi benzinem a proto to smrdi za chodu motoru se to palivo staci spotrebovat tak to nepoznas jinak za tepla nesmis naslapavat plynem.... kdyz ti to nepujde nastartovat jen jednou seslapni pedal na podlahu a melo by to chytnout podstatne drive nez za 20sekund

Autor:  hans [ 3.6.07, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

Možná je to v týhle souvislosti blbost, ale když jsem měl velkou vůli v rozdělovači, taky mi to nešlo zaboha nastartovat teplý. To jsem vždycky točil několikrát a pořád ani škrt, studený to chytalo krásně.
Jak byla v tom rozdělovači moc velká vůle, měnil se samovolně předstih. Šemik by to mohl dosvědčit... Po výměně rozdělovače všechno v pořádku.

Autor:  paca [ 5.6.07, 20:19 ]
Předmět příspěvku: 

ak štartuješ horuci motor na stodvacine, tak plne zošlapnutým plynom.
V prípade ak maš nastavenie karburatoru ok, ak nie nechaj si nastavit karbec

Autor:  Martin 007 [ 10.6.07, 20:52 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové taky začínám míti problémy s Rapídkem...
Za studena nastartuji vždy napoprvé :D a při klasických teplotách po jízdě teda na zahřátém motooooooooru to také chytalo parádně...

Jenže ted když to stojí třeba půlhodky na sluníčku tak točím snad 10 sekund než to chytne...pak sem zastavil u kámoše stalo to tam asi 1.5 hodiny sednu otočím klíčem a hned to chytlo a to taky na sluníčku... :shock:

No pak sem zastavil u strejce ve stínu a to ještě na večer stálo to tam asi 5 minut a nešlo to nastartovat ani na potřetí a to sem to točil snad 10 sekund a třikrát teda... :shock:

Benzínu určitě dost a dost...

Tak co s tim zase mam ???

Autor:  patrik-hp [ 11.6.07, 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

Tento karburátor je tak postaven,že při dlouhodobém sálání tepla z motoru opravdu hůře naskakuje.... :wink: P.S. kór když je takovej hic... :wink:

Autor:  Šemik [ 11.6.07, 13:58 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus před každým teplým startem ručně napumpovat karburátor, plyn na podlahu a startujeme :wink:
Rapid při tomto postupu nemá žádný problém chytit hned i když je poněkud přehřátý a stojí na ostrém sluníčku při 30°C....

Autor:  Martin 007 [ 11.6.07, 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jo ještě sem zapomněl dodat že tam sice mám SEDR 130 ale je tam víčko ze SEDRu 105 takže nako nevim jo...

Asi tam teda není ten ekonostat a pak možná nesouhlasí ty kanály...


For: patrick-hp... To si odpovídal na můj dotaz, že tenhle karbec hůře startuje po přehřátí ???

Zatím děkuji...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/