Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

piestne krúžky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5117
Stránka 1 z 1

Autor:  adamisko [ 4.6.07, 11:16 ]
Předmět příspěvku:  piestne krúžky

Dajú sa trochu "oživit" zapečeneé piestne krúžky? Niekde som počul že pomože pri výmene oleja streknúť do valca naftalén rozpustený v petroleji. Mám to skúsiť alebo jeto uplná blbosť.

Autor:  Kikan [ 4.6.07, 11:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: piestne krúžky

adamisko píše:
Dajú sa trochu "oživit" zapečeneé piestne krúžky? Niekde som počul že pomože pri výmene oleja streknúť do valca naftalén rozpustený v petroleji. Mám to skúsiť alebo jeto uplná blbosť.

Jestli je máš zapečené jako já jsem měl, tak ti nepomůže ani svěcena voda - měl jsem totiž ty kroužky zaklepnuté :twisted:

Autor:  Peter50kw [ 4.6.07, 11:39 ]
Předmět příspěvku: 

Das dole hlavu valca, odmontujes vanu a po jednom vyberas piesty a davas nove kruzky. To je tak minimum co moze pomoct. Vsetko ostatne je strata casu a pripadne penazi.

Autor:  slovacek.milos [ 4.6.07, 14:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: piestne krúžky

adamisko píše:
Dajú sa trochu "oživit" zapečeneé piestne krúžky? Niekde som počul že pomože pri výmene oleja streknúť do valca naftalén rozpustený v petroleji. Mám to skúsiť alebo jeto uplná blbosť.


já jsem ten naftalín s petrolínem úspěšně používal na motory dlouhodobě odstavené, nejlepší jsou nové kroužky ale tak na 30.000 pak to ty vložky vylágruje, tam musíš mít trochu zkušenosti, abys nepohl s vložkou, nezalomil šrouby v hlavě, neotočil šálky a podobné akce miloš

Autor:  adamisko [ 5.6.07, 16:56 ]
Předmět příspěvku: 

Veď prave ze treba skusenosti a tie ja nemám. A metódou pokus-omyl sa my do rozoberania a skladania najdôležitejšej časti motora nechce púštať. :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 5.6.07, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem měl dnes taky zapečené kroužky na 120 a byly to nqkonec neprůchozí VN kabely, svíčky byly černé a le nebyly olejové a ty máš svíčky zaházené od oleje? a motor ti dýchá, jakože z víčka co napouštíš olej se ti kouří a jede tlak? miloš

Autor:  adamisko [ 5.6.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

sviečky niesú zaolejované, sú ako keby hrdzavé tak trochu dohneda, A z toho vývodu pod viečkom sa my dymí.

Autor:  Jarda S. [ 5.6.07, 17:55 ]
Předmět příspěvku: 

adamisko píše:
sviečky niesú zaolejované, sú ako keby hrdzavé tak trochu dohneda, A z toho vývodu pod viečkom sa my dymí.
těsnění pod hlavou :wink:

Autor:  Bukaj [ 5.6.07, 17:56 ]
Předmět příspěvku: 

adamisko píše:
sviečky niesú zaolejované, sú ako keby hrdzavé tak trochu dohneda, A z toho vývodu pod viečkom sa my dymí.

To vypadá na vodu ve válcích (těsnění hlavy), nebo jezdíš na LPG? ;)

Autor:  slovacek.milos [ 5.6.07, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

já bych dal M7 ADS III turboplus olej a jak ti zčerná tak M7 ADS IV superturbo a motor bych léčil tímto způsobem, kdo ti řekl že máš zapečené kroužky?miloš

Autor:  adamisko [ 5.6.07, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tesnenie podhlavou myslím bude v poradku, lebo vodu my to nezere. Raz som skodovku poriadne prevaril pri jazde do kopca(v kolóne za kamiónom) a odvtedy trocha menej tahá, tak ma napadlo že by to mohlo byť tymi zapečenými krúžkamy. Btw: tie oleje naozaj dokazu napravit kompresiu?

Autor:  Martin [ 6.6.07, 06:37 ]
Předmět příspěvku: 

Můžeš mít klidně pasklou hlavu.

Autor:  slovacek.milos [ 6.6.07, 06:48 ]
Předmět příspěvku: 

adamisko píše:
Tesnenie podhlavou myslím bude v poradku, lebo vodu my to nezere. Raz som skodovku poriadne prevaril pri jazde do kopca(v kolóne za kamiónom) a odvtedy trocha menej tahá, tak ma napadlo že by to mohlo byť tymi zapečenými krúžkamy. Btw: tie oleje naozaj dokazu napravit kompresiu?


nedávno jsem měl jednu A3 pokud jsi sdělal víčko na nalévání oleje, tak jsei nabral prstem hromadu bordelu karbonu, dal jsem superturbo binec zmizel za 1000 km a ten karbon co je připečený ten zmizne po třetí výměně to mám tak vyzkoušené a motor bude jak sklo miloš

Autor:  Peter50kw [ 6.6.07, 07:30 ]
Předmět příspěvku: 

Chcelo by to pomerat kompresiu, takto su vsetko dohady. Zajdi za niekym, kto rozumie motorom a potom uvidis. Z toho co pises mozes mat dobry motor a mozes mat akukolvek inu zavadu.
Ak sa ti nestraca voda a neprehrieva motor, mas dobre tesnenie pod hlavou.
Ak spotreba oleja neprekracuje 0,5 litra na 1000 km, a sviecky nesu zanesene hubovitym ciernym marastom, kruzky su OK.
Ak mas rovnomerny chod motora na volnobeh, motor je v poriadku.

Ak niektora z tychto podmienok nieje splnena, mas co riesit.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/