Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výměna rozdělovače
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5134
Stránka 1 z 1

Autor:  Vitezslav [ 5.6.07, 18:35 ]
Předmět příspěvku:  Výměna rozdělovače

Tak jsem se konečně odhodlal k přestavbě ekotronika.Akorád mi poradte jak se vyměnuje rozdělovač.Jak ho nastavit když ho vyměním aby to bylo aspon pojízdný.Díky všem.

Autor:  slovacek.milos [ 5.6.07, 19:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozdělovače

Vitezslav píše:
Tak jsem se konečně odhodlal k přestavbě ekotronika.Akorád mi poradte jak se vyměnuje rozdělovač.Jak ho nastavit když ho vyměním aby to bylo aspon pojízdný.Díky všem.


sděláš si víčko a palec nastavíš aby ti směřoval na vn kabel k prvnímu válci je tam myslím i tečka pak se podível na řemenici je na ní ryska a toč motor na nulu na rysku která je vlevo po směru otáčení na bloku, prostě ta nejvíc vepředu, povol rozdělovač jedním šroubem tu oblímku a vytoč ho ven, pak si vem klasiku, nasměruj na první válec je tam tečka na obvodu toho tělesa a píchni ho tam zatoč klíčkem a vyraz miloš

Autor:  Vitezslav [ 5.6.07, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna rozdělovače

slovacek.milos píše:
Vitezslav píše:
Tak jsem se konečně odhodlal k přestavbě ekotronika.Akorád mi poradte jak se vyměnuje rozdělovač.Jak ho nastavit když ho vyměním aby to bylo aspon pojízdný.Díky všem.


sděláš si víčko a palec nastavíš aby ti směřoval na vn kabel k prvnímu válci je tam myslím i tečka pak se podível na řemenici je na ní ryska a toč motor na nulu na rysku která je vlevo po směru otáčení na bloku, prostě ta nejvíc vepředu, povol rozdělovač jedním šroubem tu oblímku a vytoč ho ven, pak si vem klasiku, nasměruj na první válec je tam tečka na obvodu toho tělesa a píchni ho tam zatoč klíčkem a vyraz miloš

Super ,mockrát díky.Dám vědět.jak to dopadlo.

Autor:  Vitezslav [ 5.6.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě bych potřeboval vědět pár věcí.Od novího rozdělovače vede nějaká podtlaková hadička.Kam přesně vede a taky jsem koukal do chytrý knížky a je tam navíc ,,řídicí jednotka zapalování" od kud je přesně napájená,odkud to mám napojit z ekotronika.

Autor:  Vitezslav [ 5.6.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Navic to nemůžu nikde na internetu najít kolik to stojí.Jak se tomu říká?Někde jsem četl že se to menuje i ,,elektronický spínač zapalování".

Autor:  roman heller [ 6.6.07, 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Navic to nemůžu nikde na internetu najít kolik to stojí.Jak se tomu říká?Někde jsem četl že se to menuje i ,,elektronický spínač zapalování".


Je to zapalovací modul,stojí kolem 700kč....na zapalovacím modulu sou čtyři konektory......pravý krajní(15) je napojená na indučku na +(15).....levý krajní je napojený na indučku -(1).....zbylé dva uprostřed sou na kabel co vede z rozdělovače a jelikož má každý kabel jiný konekter tak to neotočíš.....jinak teda indučka je napájená od zapalovací stříňky +(15)..to je že do cívky jde proud po zapnutí zapalování.....a z indučky z -(1) jde kabel na otáčkoměr. :D
Když koupíš ten zapalovací modul origoš plechový tak z druhé strany je i schéma zapojení... :D

Autor:  Vitezslav [ 6.6.07, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

Mužu ho napájet tím samím vývodem jako se napájí karbec?

Autor:  roman heller [ 7.6.07, 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Mužu ho napájet tím samím vývodem jako se napájí karbec?


Radši ne,co vede na karbec drát tak ten je přes pojistku,takže když shoří pojistka tak nejde volnoběh......na indučku vede kabel rovnou ze zapalovací skříně bez pojistky..... :D

Ono kdyby si to napojil na ten kabel co vede na ten karbec a pojistka by se spálila tak ti chcípne motor a je konec.... :D

Autor:  Vitezslav [ 7.6.07, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ja totiž předělávam ekotronika ,tak že tam zatím žadnej přivod nemám,ale indukční cívku tam mám tak že mužu použít ten.

Autor:  Kristensen [ 7.6.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Ja totiž předělávam ekotronika ,tak že tam zatím žadnej přivod nemám,ale indukční cívku tam mám tak že mužu použít ten.


Natáhni extra kabel na cívku, ten od karbce budeš stejně potřebovat a brát šťávu z něj není moc dobrý.

Autor:  slovacek.milos [ 8.6.07, 05:37 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
Vitezslav píše:
Navic to nemůžu nikde na internetu najít kolik to stojí.Jak se tomu říká?Někde jsem četl že se to menuje i ,,elektronický spínač zapalování".


Je to zapalovací modul,stojí kolem 700kč....na zapalovacím modulu sou čtyři konektory......pravý krajní(15) je napojená na indučku na +(15).....levý krajní je napojený na indučku -(1).....zbylé dva uprostřed sou na kabel co vede z rozdělovače a jelikož má každý kabel jiný konekter tak to neotočíš.....jinak teda indučka je napájená od zapalovací stříňky +(15)..to je že do cívky jde proud po zapnutí zapalování.....a z indučky z -(1) jde kabel na otáčkoměr. :D
Když koupíš ten zapalovací modul origoš plechový tak z druhé strany je i schéma zapojení... :D


romane zapalovací modul je u stříkačky, a tak krabka za těch 700 je tyristorové zapalování, já jsem to nikdy nekupoval a neuměl jsem to ani pojmenovat někdo mi to tu napsal, a ta hadička pokud nic nenajdeš se dá napojit na trysku minima, koupíš v nontážním středisku LPG, vrtneš pětku díru do sání, čestku závit a je tam miloš

Autor:  Drak [ 8.6.07, 05:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jediný, co na autě vede bez pojistky je 30 kabel mezi baterkou, startérem, alternátorem a spínačkou, takže klidně můžeš použít vývod od odpojovače volnoběhu na karbecu, akorát si zjisti, která je to pojistka a případně ju vyměň aby hodnota byla u válcové 16A a nebo u nožovky 15A.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/