Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 09:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 Seřízení klapek karburátoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Seřízení klapek karburátoru
Pánové, teďka jsem se pročítal Biblí páně Andrta, a narazil jsem na pasáž pojednávající o seřízení klapek na karburátoru. V "servisní dokumentaci" mojeho vozidla je vidět že ze začátku byly seřizovaný poměrně pravidelně, ale pak se na to začalo dost kašlat. Korunu sem tomu asi nasadil sám, když jsem před rokem vyměnil těleso karburátoru, protože byl zadřený druhý stupeň. Zajímalo by mě teda, jak moc podstatný vliv na chod motoru, životnost a spotřebu paliva má sařízení těchto klapek, popř, jestli je možné jejich seřízení v polních podmínkách. Úchylkoměr "hodinky" bych si mohl půjčit od kamaráda, ale přípravkem MP 1-128 nedisponuji. Není to nic akutního, jenom mě to zajímá. Takže za objasnění problematiky předem děkuji a Škodě zdar :) .

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.6.07, 23:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Řekl bych, že to až tak zásadní není. Pokud ti jdou nastavit volnoběžné otáčky, tak to nech být. Když jsem čistil karburátor, tak jsem je nastavoval. Dal jsem si úchylkoměr do normálního držáku, ocelovým pravítkem jsem odměřil ten 1mm (nebo kolik to má být od kraje, teď přesně nevím) a nastavil jsem to pootevření.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


29.6.07, 06:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Já to řeším okometricky - nedisponuji taktéž úchylkoměrem...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


29.6.07, 09:06
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18276
Příspěvek 
Jednou jsem se snažil nastavit (nepříliš přesně) uváděnou mezeru a výsledek byl mizerný. Od té doby to nastavuju podle sluchu tak, aby klapka byla co nejvíce zavřená, ale aby při rychlejším zavření (nepouštím, ale rychleji klapku povoluju) bylo jasně slyšet cvaknutí dosednutím na šroubek dorazu, ne tupý zvuk dosednutí klapky na stěny kanálu. Když se pak podívám zespod karburátoru proti světlu, tak kolem klapek světlo místy jemně prosvítá (jinak mezery nejsou vidět). Po takovém seřízení jsem s nastavením volnoběhu nikdy neměl problém.


30.6.07, 23:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz