Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Seřízení karburátoru Škoda 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5386
Stránka 1 z 2

Autor:  Luke [ 28.6.07, 12:46 ]
Předmět příspěvku:  Seřízení karburátoru Škoda 120

Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:

Autor:  Luboš [ 28.6.07, 13:54 ]
Předmět příspěvku: 

A v dalším odstavci v té knížce je napsáno, že se motor seřizuje zásadně napojený na analyzátor výfukových plynů, že? To natočení šroubků je pouze orientační, podle stavu opotřebení karburátorů se bude měnit. Funguje el. mag. ventil?

Autor:  Bukaj [ 28.6.07, 15:43 ]
Předmět příspěvku: 

Buď falešný vzduch, nebo upchatá nějaká tryska, nebo v čudu těsnění šroubku - o kroužek...

P.S.: Já chci š 120L r.v. 98 !!! :D

Autor:  škodař [ 28.6.07, 17:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seřízení karburátoru Škoda 120

Luke píše:
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:
pokud je to sedr s elektromagnetem tak bych hledal chybu v magnetu!

Autor:  Luke [ 28.6.07, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..

Autor:  škodař [ 28.6.07, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..
ono zkus vyčistit svíčky to taky delá dost a dyžtak to došteluj jak to bude zahřátý

Autor:  ferrari [ 28.6.07, 19:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ako si sám podotkol, môže to niekde jemne prisávať falošný vzduch a potom je základné nastavenie mimo...skús takto - povol skrutku príd. voľnobehu (tú väčšiu) viac a potom povol aj bohatosť viac (ten menší) - kľudne aj o 4x 360 stupňov od zatiahnutia - potom by mal motor držať otáčky...pomaly zaťahuj bohatosť a keď začnú citeľne klesať otáčky povol bohatosť o cca 1/2 otáčky a potom dolaď otáčky veľkou skrotkou príd. voľnobehu...

...ale s najväčšou pravdepodobnosťou Ti to ozaj prisába fal. vzduch - checkni víko karbecu a hadicu posilovača...

...môže byť aj tá pripchatá tryska, môže byť všeličo teoreticky...

Autor:  Martin [ 28.6.07, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě můžou být špatně nastavené škrtící klapky.

Autor:  Bukaj [ 29.6.07, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

Autor:  Luke [ 29.6.07, 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.

Autor:  Matthes [ 29.6.07, 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ja sem tam tesneni nikdy nevidel ani nedaval :shock:

Autor:  škodař [ 29.6.07, 19:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Seřízení karburátoru Škoda 120

Luke píše:
Na mojí Škoda 120 L r.v.98 jsem seridil karburator na zakladni nastaveni - v knížce napsano 4x180° na vzduch a 5x180° na volnoběžný šroub.. Ale ted totálně nedržívolnoběh a zdechne. Tož sa chcu optat, jestli pomuze si pohrát s volnoběžnym sroubkem, protože před seřízením jsem s ním točil a vubec nic se na volnoběhu nezměnilo :cry: . Nemuze to byt tim ze to nekde nasava falesny vzduch ?? ... :idea:
a co tam liješ za benzín to mně dělá dyž tam naliju natural tak mi to nedrží volnobjeh aj kámošovy na maluchu

Autor:  Luke [ 30.6.07, 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

Special 91

Autor:  Šemik [ 30.6.07, 09:59 ]
Předmět příspěvku: 

Luke píše:
Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.


Nemá tam být :wink: Nikdy se ani nedávalo.

Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo :roll:

Autor:  Luke [ 30.6.07, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Luke píše:
Bukaj píše:
Luke píše:
Sem se splet v tem roku vyroby :-) je to r.v. 88 :D . Když odpojím drát od elektromagnetu tak otačky nedzží už vubec hned to zdechne, a jak ho zapojim je poznat ze funguje a trocha drzi volnobeh uz... A pri zapnuti klicku ckvaka.. Zjistitl jsem ze nebylo tesneni pod syticem, sem ho tam dal a už je to lepči :roll: . Tak uvidime jestli se to nezhorší .. jeste napisu jak to projedu..


Jaký těsnění pod sytičem? Sytič žádné těsnění nemá... :shock:

No nevím jestli sem to nazval dobře :roll: .. ze předu karburátoru to patří na to se šroubuje lanko od táhla sytiče... a pod tím právě má být papírové těsnění.


Nemá tam být :wink: Nikdy se ani nedávalo.

Měly ho tam sice MB a 100/110 ale na dvoukomorovym EDSR/SEDR nikdy nebylo :roll:

:roll: Tak jakto že ho koupil puvodni majitel a dostal jsem ho k nahradnim dilum :wink: :D Tož nevím třeba sa mu to tam přimichalo nejak 8)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/