|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Zase těsnění?
Zase se mi něco nezdá... Je normální, že po nastartování studenýho motoru mi jde z výfuku voda a saze? Nemyslím že přímo kape voda, ale když dám před výfuk ruku, nějaká voda se na ní nasráží. Je to zkondenzovaná voda z výfuku nebo je zase v háji těsnění pod hlavou? Trocha vody (cca 0,4 litru) mi totiž z expanzky ubylo Jakmile se motor ohřeje, nejdou ani saze, voda by se asi odpařila...
A navíc, jednou za cca 40 km mi začne klesat volnoběh až v 500 otáčkám za minutu. Stačí ale chvíli jet a zase si drží svých cca 800. Že by bordel v karburátoru či co?
Ráno s tím mám jet na Vysočinu, tak jsem teď trochu nejistej...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
29.6.07, 20:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kdyz nakopnu studenej motor tak litaj tez saze a voda, ale jen kondenzat. Nic se neztraci ... Do karbu by nebylo spatny mrknout, jesi se to dlouho nedelalo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.6.07, 20:32 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
No tohle je snad taky jenom kondenzát, nejsou to vyloženě kapky, jenom taková vlhkost. Taky mám dojem, že je trochu vlhká jedna hadice, tak ta voda možná sákne tam.
A karburátor se čistil nedávno, jenže interval je u mě tak dva měsíce, nevím, kde se to svinstvo pořád bere...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
29.6.07, 20:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To je zajimavy, kamos ma pridavnej filtr a co tejden cisti karb. Ja to mam primo z nadrze a nic. Ikdyz sem menil hadici co spojuje pulky nadrzi tak OK. Asi zalezi kde tankujes
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.6.07, 20:41 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Já mám ten filtr taky, ale tohle mi spíš připadá, jakoby se zasekávala podtlaková regulace předstihu, protože to vždycky začne poškubávat, motor zpomaluje, a jakmile chvíli jedu pod plynem, zase se to uklidní. Nebo je to fakt nějakej bordel, kterej se pohybuje a buď ucpává nebo neucává kanálky...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
29.6.07, 20:54 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Já když nastartuji studený motor, tak mi i kape voda z výfuku. To bych nijak neřešil.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
29.6.07, 21:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Martin píše: Já když nastartuji studený motor, tak mi i kape voda z výfuku. To bych nijak neřešil.
jj, taky mi to prská na studeno mokrý černidlo, podle mě nic neobvyklýho...u mazdy mi kape na studeno nadrzko z koncovky voda, mama když to viděla si myslela, že je auto v háju, a ono je to asi normální
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
29.6.07, 21:24 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
hans píše: No tohle je snad taky jenom kondenzát, nejsou to vyloženě kapky, jenom taková vlhkost. Taky mám dojem, že je trochu vlhká jedna hadice, tak ta voda možná sákne tam. A karburátor se čistil nedávno, jenže interval je u mě tak dva měsíce, nevím, kde se to svinstvo pořád bere...
To svinstvo muze bejt olej a muze se brat odvetranim od vika ventilu. Znamena to blby krouzky nebo voditka ventilu.
Jeden takovej motor jsem mel... dokonce mi ze vzduchovyho filtru kapal olej.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
30.6.07, 07:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Odvětrání víka ventilů asi ne, Hans má odvětrání vedeno volně do okolní atmosféry.
Na sraz ti zkusím Hansi dovalit mou lahev ze všech nejoblíběnější - cyklohexanon
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.6.07, 10:19 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Kolikrát už se ten karbec v tý žíravině z NDR koupal? Pětkrát, šestkrát? Ale jak to tak vypadá, tohle je tekutina, která se nikdy neztratí... Byl bych ti za ni hluboce zavázán
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
30.6.07, 10:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
hans píše: Kolikrát už se ten karbec v tý žíravině z NDR koupal? Pětkrát, šestkrát? Ale jak to tak vypadá, tohle je tekutina, která se nikdy neztratí... Byl bych ti za ni hluboce zavázán
To nevím, ale jsem si jist, že Gargyho 130 SEDR a cyklohexanon z DDR jsou už důvěrnými přáteli
A možná by stálo za pokus, že až bude v nádrži poslední litr tak jí vypustit a vyměnit přitom třeba i hadici
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.6.07, 11:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|