Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výmena motora-problem
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5404
Stránka 1 z 1

Autor:  tommy [ 29.6.07, 20:47 ]
Předmět příspěvku:  Výmena motora-problem

Caute, mam taky problem, konecne sa mi podarilo zohnat motor do mojho fatasa pretoze ten moj bol KO a do repasu sa mi nechcelo. A tak som sa pustil do vymeny, vonku to slo celkom dobre, hore to uz bola ina sranda, a teraz momentalne mi drzi na prevodovke a je podlozeny zospodu, problem je v tom ze do vodnej pumpy som nalisoval novy silneblok a ked som to isiel uchytit do kasne nejak sa cudne skutil ale povedzme ze je tam, tak som isiel prichytit spodny drziak a to som zistil ze mi chyba asi 15cm do napravnice aby som ho zasruboval. celkovo mam motor nejak dosikma a neviem ho dat do povodnej polohy aby som mohol normalne napojit silenbloky, po celom dni snazenia dat sa ho jak ma byt som z toho :cry:

Autor:  michalkatka [ 30.6.07, 05:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výmena motora-problem

:shock: v prvom rade musíš motor nasadiť na prevodovku ja do robím od spodu, povolíš silemblok na prevodovke aby sa celý agregát mohol pohybovať do strán, od spodu motor dvíhaš a smeruješ aby ti zapadol silemblok vodnej pumpy, tam daj iba skrutkovač. dole pod motorom tú varechu (spodný silemblok motora) nasaď na tú konzolu čo ide s motora a silou motor stoč tak že vaňu potlačíš do predu (lepšie keď ste dvaja) a konec tej varechy nasaď do nápravnice, samozrejme idú tam tie dve gumičky a 4 také šáločky, potom daj na silemblok vodnej pumpy tú skrutku.. a hotovo... ( samozrejme zacentrovať na stred a podoťahovať )

Autor:  slovacek.milos [ 30.6.07, 08:36 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to dělal i tak že jsem si dal mezi podběhy trámek a do něj opřel páku a motor jsem měl zavěšený na řetězu na té páce, postupně jsem to zvedal a podkládal až jsem to tam dopracoval, když se mi špracne ten silenblok tak ho ukázním majzlíkem miloš

Autor:  tommy [ 30.6.07, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

diki chlapy, pondelok idem do garaze a musi tam ist po dobrom alebo zlom:D

Autor:  tommy [ 20.7.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

no tak motor sa mi podarilo nahodit, poskladal som ho, nahodil nove tesnenie pod hlavu (isla tak trosku dole -0,5),v podstate som cely vrch motora zgeneralkoval, poskladal som vsetko pozapajal a ta kua nestartuje, toci starterom a to je vsetko, po dnesnom celodennom ladeni zapalovania, prezapalu som dospel len k tomu ze pri startovani sem tam trosicku zabuble alebo streli do vyfuku :cry: neviete co je z tym? uz som bezradny

Autor:  MAJO [ 20.7.07, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nemáš náhodou otočený rozdeľovač o 180 stupňov? Nastav si rysku na remenici na 0 a pozri či ti palec rozdeľovača smeruje ku káblu 1. valca.

Autor:  Kristensen [ 20.7.07, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

sundej ventilový víko, natoč čtvrtý válec do střihu ventilů, a podívej se zda jseš riskou na řemenici proti nule a palcem v rozdělovači proti risce na tělísku rozdělovače (prvním válci)

Autor:  tommy [ 22.7.07, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

tak nebol to ani pretoceny rozdelovac, dnes sme aj z jednym mechanikom nad tym cucali ale nikto nevie co z tym motorom je.
Stale iba sa tocii a sem tam streli z karbeca, dnes dokonca uz strelil raz z vyfuku (iskru ma aj palivo ma)
fakt som uz bezradny, co by to tak este mohlo byt? :cry: :cry:

Autor:  Drak [ 22.7.07, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

A co máš za systém? Klasickej karbec, ekotronik, nebo stříkačku?V posledních dvou případech by mohl být špatnej setrvačník, každej má jinak udělaný zářezy pro hallův snímač a dělá to bordel, snad každej, kdo dělá výměnu doma setrvačník nekontroluje a pak s tím bývají potíže. U karbecu bych zkusil uvýst zapalování na stejnej potenciál, protože kastla je většinou u podběhů zhnilá a rozdíly v ukostření bývají kolikrát neuvěřitelný.

Autor:  tommy [ 25.7.07, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
A co máš za systém? Klasickej karbec, ekotronik, nebo stříkačku?V posledních dvou případech by mohl být špatnej setrvačník, každej má jinak udělaný zářezy pro hallův snímač a dělá to bordel, snad každej, kdo dělá výměnu doma setrvačník nekontroluje a pak s tím bývají potíže. U karbecu bych zkusil uvýst zapalování na stejnej potenciál, protože kastla je většinou u podběhů zhnilá a rozdíly v ukostření bývají kolikrát neuvěřitelný.


je to karabec, a ukostrenie som uz kontroloval malo by to byt v poriadku

Autor:  Kristensen [ 25.7.07, 21:51 ]
Předmět příspěvku: 

tommy píše:
Drak píše:
A co máš za systém? Klasickej karbec, ekotronik, nebo stříkačku?V posledních dvou případech by mohl být špatnej setrvačník, každej má jinak udělaný zářezy pro hallův snímač a dělá to bordel, snad každej, kdo dělá výměnu doma setrvačník nekontroluje a pak s tím bývají potíže. U karbecu bych zkusil uvýst zapalování na stejnej potenciál, protože kastla je většinou u podběhů zhnilá a rozdíly v ukostření bývají kolikrát neuvěřitelný.


je to karabec, a ukostrenie som uz kontroloval malo by to byt v poriadku


Změř ještě cívku v rozdělovači a zkus přehodit zapalování co je na podběhu za jiný.

Autor:  kdoasi [ 26.7.07, 10:50 ]
Předmět příspěvku: 

Vypada to, jako kdyby byly spatne zapojene kabely ke svickam nebo otoceny rozdelovac. Zapaluje svicka, ktera nema.

edit: aha, rozdelovac je ok, tak zkontrolovat kabely :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/