|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi
Autor |
Zpráva |
MilhausHK
Příspěvky: 6
|
Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi
Ahoj motor mě ztrácí výkon při zahřátí. Je to jakoby to jelo na tři válce ,ale nejsem si jist. Dál jsem zkoušel vstřiky vytáhl jsem jeden po druhém a při prvním a posledním se chování motoru nezměnilo při prostředních motor začal hodně kuckat téměř chcípl. Předpokládám že je to asi v liště zapalování je to možné nebo má někdo jinou zkušenost s takovýmto chování motoru? Jo tu lištu jsem koupil stála 1500 ,ale i když jsem jim nahlásil údaje z TP tak byla jiná menší rozteč mezi svícemi takže jsem ji už prodal. Je rozdíl mezi těma lištama?? dík moc za rady.
|
16.6.07, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
Určitě to pichni na VAG
|
17.6.07, 11:12 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Motor bez výkonu po zahřátí Felicia 1,3Mpi
MilhausHK píše: Ahoj motor mě ztrácí výkon při zahřátí. Je to jakoby to jelo na tři válce ,ale nejsem si jist. Dál jsem zkoušel vstřiky vytáhl jsem jeden po druhém a při prvním a posledním se chování motoru nezměnilo při prostředních motor začal hodně kuckat téměř chcípl. Předpokládám že je to asi v liště zapalování je to možné nebo má někdo jinou zkušenost s takovýmto chování motoru? Jo tu lištu jsem koupil stála 1500 ,ale i když jsem jim nahlásil údaje z TP tak byla jiná menší rozteč mezi svícemi takže jsem ji už prodal. Je rozdíl mezi těma lištama?? dík moc za rady.
Pokud jsi vytahoval napájení vstřiků a na prvním a posledním se nic nedělo a na prostředních to skoro chípalo tak to asi vypadá na ty vstřiky a ne zapalovací lištu. Jinak nejlépe VAG
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.6.07, 19:26 |
|
|
MilhausHK
Příspěvky: 6
|
Jenže je to po zahřátí motoru na provozní teplotu a navíc vstřiky vykazují pořád stejný odpor 19ohmů pokud mám správné info tak mají mít od 15 do 25 ohmů
|
17.6.07, 19:54 |
|
|
MilhausHK
Příspěvky: 6
|
na vag jedu v úterý
|
17.6.07, 19:55 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
tak může bát závada někde klidně i v jednotce. Jinak třeba konkretně 1,3MPi je náchylná na přebíjení altíkem (pokud odejde třeba dioda) odpálí se jednotka a v tu chvíli auto nejde tak jak má ale není to v podstatě poznat, pozná se to jen na brzděa na spotřebě která stoupne o cca 0,2-0,4 l, což je taky v podstatě zanedbatelný, jednotka je opravitelná.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
19.6.07, 10:07 |
|
|
MilhausHK
Příspěvky: 6
|
Kristensen píše: tak může bát závada někde klidně i v jednotce. Jinak třeba konkretně 1,3MPi je náchylná na přebíjení altíkem (pokud odejde třeba dioda) odpálí se jednotka a v tu chvíli auto nejde tak jak má ale není to v podstatě poznat, pozná se to jen na brzděa na spotřebě která stoupne o cca 0,2-0,4 l, což je taky v podstatě zanedbatelný, jednotka je opravitelná.
To mě zajímá už jednou se mě stalo že mě v altíku praskla dioda ,ale musel jsem dojet z chorvatska takže je to dost pravděpodobný že jsem něco odpálil jak to poznám a jak jde opravit ta jednotka???
|
19.6.07, 13:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
čidlo teploty miloš
|
19.6.07, 17:52 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
slovacek.milos píše: čidlo teploty miloš
jj.... najskôr...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
19.6.07, 19:57 |
|
|
MilhausHK
Příspěvky: 6
|
Tak nakonec to bylo v elektroinstalaci zlomený kabel pod bužírkou kousek od ŘJ. Dík všem jinak mě zajímá jak se dá poníčit ŘJ s tou diodou??
|
20.6.07, 05:48 |
|
|
jaromir
Příspěvky: 1
|
Škoda felicie 1.6 MPi nejde nastartovat
Mám felicii už 10 let .najeto 110000 km a za tu dobu zatím dvě závady . Nepočitám běžnou výměnu opotřebení . Ta první výměna palivového čerpadla a ta druhá se mi stala dnes .Nastartova jsem , ujel asi 5 km .Asi po pěti minutách , jsem to chtěl znovu nastartovat ale už se to nenastartovalo.Vyčistil jsem svíčky, při starování benzín teče (svíčky mokré) .Co dál? Poradí mi někdo .
Jaromir
|
5.7.07, 23:31 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
Vag určitě!! a dál tam může být možností- ted si neuvědomuju má mpi indučku??A zkoušels to aj přes qált?Startér točí dobro??Není upadlá nějaká elektrika??nebo nějaký seklý imobilizér...
|
6.7.07, 00:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 79 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|