Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
volnoběh https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5433 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tunel6 [ 2.7.07, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | volnoběh |
Mám problém s volnoběhem na š125 když stojím na místě tak drží, ale když dojíždim do křižovatky a brzdím tak zdechne. A ještě mě z levé strany motoru pořád někde kape olej a nemužu přijit na to odkud. dík OPRAVA Z PRAVÉ |
Autor: | Šemik [ 2.7.07, 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Z levé strany? Tak ale nemá co kapat Jediná možnost je zkřivené víko ventilů z pod kterého teče olej. S tím volnoběhem bych začal důkladným vyčištěním karburátoru a rozdělovače |
Autor: | Jarda S. [ 2.7.07, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
ani to víko se mi nezdá že by to teklo do kopce |
Autor: | Šemik [ 2.7.07, 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: ani to víko se mi nezdá že by to teklo do kopce Škoda že jsi neviděl můj motor před dvěma dny po první jízdě s novým těsněním hlavy. Já tam dal to víko špatně že vzadu u termostatu nedosedlo a levá strana motoru a motorového prostoru jsou na věčné časy důklasně zakonzervovány. Tam musel téct tak 1litr/1km |
Autor: | Martin [ 2.7.07, 15:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnoběh |
Šemik píše: ... Tam musel téct tak 1litr/1km Tak to si asi neujel víc jak 4km. tunel6 píše: Mám problém s volnoběhem na š125 když stojím na místě tak drží, ale když dojíždim do křižovatky a brzdím tak zdechne. A ještě mě z levé strany motoru pořád někde kape olej a nemužu přijit na to odkud. dík OPRAVA Z PRAVÉ Olej může téct z víka ventilů, víka zdvihátek (pokud je pokroucené,vyplatí se dát hliníkové z Fa), tlakový spínač oleje, benzínová pumpa, nějaká zátka na olejovém kanále a vana. |
Autor: | CROWACK [ 2.7.07, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnoběh |
Martin píše: Šemik píše: ... Tam musel téct tak 1litr/1km Tak to si asi neujel víc jak 4km. tunel6 píše: Mám problém s volnoběhem na š125 když stojím na místě tak drží, ale když dojíždim do křižovatky a brzdím tak zdechne. A ještě mě z levé strany motoru pořád někde kape olej a nemužu přijit na to odkud. dík OPRAVA Z PRAVÉ Olej může téct z víka ventilů, víka zdvihátek (pokud je pokroucené,vyplatí se dát hliníkové z Fa), tlakový spínač oleje, benzínová pumpa, nějaká zátka na olejovém kanále a vana. na škodovce co sme měli na "zhuntování" do lesa a tak byly zapečený koružky a jak to tlakovalo do oleje, tak to vyhazovalo olej měrkou...ale to byl motor před smrtí. Že při brždění zdechá by mohl byt prokoplej posilovač. Ale napřed zkus poštelovat karbec, může to byt i nízká hladina, je toho dost... |
Autor: | Šemik [ 3.7.07, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ujeli se tak 2 km a pak sem si všimnul že je za náma nějaká mlha |
Autor: | DRYVER [ 3.7.07, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnoběh |
tunel6 píše: Mám problém s volnoběhem na š125 když stojím na místě tak drží, ale když dojíždim do křižovatky a brzdím tak zdechne. A ještě mě z levé strany motoru pořád někde kape olej a nemužu přijit na to odkud. dík OPRAVA Z PRAVÉ Pises ze kdyz stojis na miste tak drzi myslis tim ze mas zatahlou rucni brzdu a nohu na podlaze a ne na pedalu?? A kdybys stal a slapl na brzdu tak to zdechne?? nejspis jo co. Takze by to mohlo byt tim posilovacem, nebo hadicka co je od sasni do posilovace nekde praskla nebo prodrena. |
Autor: | tunel6 [ 4.7.07, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: volnoběh |
DRYVER píše: tunel6 píše: Mám problém s volnoběhem na š125 když stojím na místě tak drží, ale když dojíždim do křižovatky a brzdím tak zdechne. A ještě mě z levé strany motoru pořád někde kape olej a nemužu přijit na to odkud. dík OPRAVA Z PRAVÉ Pises ze kdyz stojis na miste tak drzi myslis tim ze mas zatahlou rucni brzdu a nohu na podlaze a ne na pedalu?? A kdybys stal a slapl na brzdu tak to zdechne?? nejspis jo co. Takze by to mohlo byt tim posilovacem, nebo hadicka co je od sasni do posilovace nekde praskla nebo prodrena. takže se mám podívat na hadičku co de z karbu do posilovače. která to je? |
Autor: | Šemik [ 4.7.07, 06:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Z karbu do posilovače nejde žádná, do posilovače jde hadice ze sacího ptrubí. Taková tlustčí (asi 16mm) na konci obalená kouskem alobalu. Sundej ji z potrubí a zkus sát ústy (vytvořit podtlak) a ta hadice s posilovačem musí ho udržet |
Autor: | Jarda S. [ 4.7.07, 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
eště mě napadla volnoběžná tryska |
Autor: | ferrari [ 4.7.07, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
keď to robí pri brzdení, bude to ozaj najskôr niečo s posilovačom, presnejšie hadicou... |
Autor: | Šemik [ 6.7.07, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
A teď jsem si náhodou všiml že jsi upravil svůj první příspěvek a olej teče z prava. Tak to bývá buď nejčastěji ohlé víko vačky (nahraď favoriťákým včetně těsnění) nebo pod AC pumpu. Tu sundej, vyměn pertinaxovou podložku, ta staré může být prasklá a zase to namontuj zpět. Při zpětné montáži už nepoužívej papírová těsnění, kup si motorový silikon a tím to utěsni |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |