Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:00



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 tuning motoru felicia 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek tuning motoru felicia
Takže, jedná se o felicii 1,3 BMM (ne MPI) rok výroby 1997
Motor nalítáno něco kolem 205 000 km

přes zimu budem dělat GO takže to chcem trošku potunint ať předjedem ty machýrky s oktávkama :D:D:D nn dělám si srandu
prostě chcem trošku potunit motor a jako první chcem snížit hlavu a dát ostřejší vačku (vyleštíno a slícováno už máme), takže se ptám o kolik zhruba snížit hlavu (já si osobně myslim 0,6) a jak ostrou vačku (280/280) ?? to by šlo ??
no s vejfuckem už mám svoje plány, a snižit setrvák a řemenici-na uvážení otce
takže prosím pište co si o tom myslíte díky za rady

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.7.07, 12:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ten setrvák ti žádnej výkon nepřidá

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


12.7.07, 20:40
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nech si to chipnout u Cimbu, sice to moc vykonu neprida, ale snizi se spotreba a taky ti poradej co s tim, pac ty strikacky nemuzou mit moc jiny vacice, to ti reknou, pripadne poladej soft na tu kterou presne :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.7.07, 20:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Matthes píše:
Nech si to chipnout u Cimbu, sice to moc vykonu neprida, ale snizi se spotreba a taky ti poradej co s tim, pac ty strikacky nemuzou mit moc jiny vacice, to ti reknou, pripadne poladej soft na tu kterou presne :)


robia chiptuning aj na karburatory? :D :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


12.7.07, 20:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
deekay píše:
Matthes píše:
Nech si to chipnout u Cimbu, sice to moc vykonu neprida, ale snizi se spotreba a taky ti poradej co s tim, pac ty strikacky nemuzou mit moc jiny vacice, to ti reknou, pripadne poladej soft na tu kterou presne :)


robia chiptuning aj na karburatory? :D :lol:


No hale, to asi ne :D ale na skodavw sou nejlepci :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.7.07, 20:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: tuning motoru felicia
Ondras83 píše:
Takže, jedná se o felicii 1,3 BMM (ne MPI) rok výroby 1997
Motor nalítáno něco kolem 205 000 km

přes zimu budem dělat GO takže to chcem trošku potunint ať předjedem ty machýrky s oktávkama :D:D:D nn dělám si srandu
prostě chcem trošku potunit motor a jako první chcem snížit hlavu a dát ostřejší vačku (vyleštíno a slícováno už máme), takže se ptám o kolik zhruba snížit hlavu (já si osobně myslim 0,6) a jak ostrou vačku (280/280) ?? to by šlo ??
no s vejfuckem už mám svoje plány, a snižit setrvák a řemenici-na uvážení otce
takže prosím pište co si o tom myslíte díky za rady
a co takhle to předělat na mpi v sekci prodám tam negdo prodával věci na mpi


12.7.07, 20:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
zakladna chyba je ze vacsina ludi chce zacinat vackou, pritom to je skor posledna vec co by tam mala ist.......

z motoru treba dostat co najviac Nm a potom sa to vhodnou vackou posunie do vyssich otacok......

treba zacat upravou hlavy, sacie kanale spravit podla buducej vacky, takisto aj upravit kompresny pomer podla "ostrosti"vacky
nezabudame na ventily, lepsie pruziny........ podla hlavy spasujeme sanie, samozrejme upravene....

vacka bude stacit 260-270tka, na bezne jazdenie.......

zvody by som pouzil fatacke, BMM aj felda maju "kratke"

potom treba doladit predzapal a karburator (BMM by som vooooooobec neladil), karburator by som pouzil nejaky 2 komorovy stojaty Weber Dara32, a pod.....

po tomto vsetkom moze facko zacat chodit velmi velmi slusne :D

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


16.7.07, 06:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Gemini píše:
zakladna chyba je ze vacsina ludi chce zacinat vackou, pritom to je skor posledna vec co by tam mala ist.......

z motoru treba dostat co najviac Nm a potom sa to vhodnou vackou posunie do vyssich otacok......

treba zacat upravou hlavy, sacie kanale spravit podla buducej vacky, takisto aj upravit kompresny pomer podla "ostrosti"vacky
nezabudame na ventily, lepsie pruziny........ podla hlavy spasujeme sanie, samozrejme upravene....

vacka bude stacit 260-270tka, na bezne jazdenie.......

zvody by som pouzil fatacke, BMM aj felda maju "kratke"

potom treba doladit predzapal a karburator (BMM by som vooooooobec neladil), karburator by som pouzil nejaky 2 komorovy stojaty Weber Dara32, a pod.....

po tomto vsetkom moze facko zacat chodit velmi velmi slusne :D


Dyt pise ze kanaly upraveny uz ma... takze to neni ten pripad co zacina vackovkou....

Jinak osobne si myslim ze BMM, pokud by se preprogramoval tak, aby toleroval vetsi rozsah lambda, tak musi chodit stejne dobre jako kazdej jinej karb, protoze to je vlastne jenom karburator s pretlakovou tvorbou smesi.... Sice by to odnesl katalyzator, ale kdo ho tam ma, ze jo?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


16.7.07, 09:22
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Gemini píše:
zakladna chyba je ze vacsina ludi chce zacinat vackou, pritom to je skor posledna vec co by tam mala ist.......

z motoru treba dostat co najviac Nm a potom sa to vhodnou vackou posunie do vyssich otacok......

treba zacat upravou hlavy, sacie kanale spravit podla buducej vacky, takisto aj upravit kompresny pomer podla "ostrosti"vacky
nezabudame na ventily, lepsie pruziny........ podla hlavy spasujeme sanie, samozrejme upravene....

vacka bude stacit 260-270tka, na bezne jazdenie.......

zvody by som pouzil fatacke, BMM aj felda maju "kratke"

potom treba doladit predzapal a karburator (BMM by som vooooooobec neladil), karburator by som pouzil nejaky 2 komorovy stojaty Weber Dara32, a pod.....

po tomto vsetkom moze facko zacat chodit velmi velmi slusne :D


No s tim krouťákem si nejsem tak jistý trošku bych tě poupravil :wink:
....To není výkon motoru,který ti dá vačka.Ano dá se na vačce poupravit,ale výkon klesá...to je ten partadox.Kroutící moment je v tomto případě podřadná záležitost,která vyplyne z naladěného motoru.Pokud chceš ladit kroutící moment,nedostaneš se s výkonem motoru dost nahoru.A co vyžaduje výkon nepokryjou požadavky na krouťák.Tak že prvořadý je především výkon motoru....KONĚ :D Nehledě na to,že z třináctky to žádnej úchvatnej krouťák není. :wink:tam ti pomůže jedině stádo koní.... :wink: Co nahradí objem?Leda koně.Proto se ladí na výkon a né na krouťák.Jinak s tou vačkou máš recht....


16.7.07, 11:09
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
trochu sa pripletiem, nie je to tak ze cim vyssi krutak pri tom istom objeme, v tym užšom pásme bude? (vyplyva z vacky)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.7.07, 12:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
deekay píše:
trochu sa pripletiem, nie je to tak ze cim vyssi krutak pri tom istom objeme, v tym užšom pásme bude? (vyplyva z vacky)


No z vačky vyplývá hodně věcí...a ten krouťák jak říkáš je závislý i na časování. :wink:


16.7.07, 12:59
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Není náhodou krouťák vedlejší produkt točivého momentu ???

Mě tak ani koně nezajímaj...abych pravdu řekl, tak když mi někdo řekne, že ma autííííí 105 kobyl tak si vlastně ani nedokážu představit jak to pojede třeba oproti 115 kobylám...nesrovnávat se škodárnou páč je lehká a se 100 kobylama by už vzlétávala.

Ale když mi řeknou, že mám třeba v Escortovi 140 Nm a pak si sednu do Focuse se 160 Nm, tak dokážu tvrdit, že to potáhne znatelně lépe...

Obojí jsou reálná auta...a oboje sem řídil.

Kecám nebo si to myslim správně ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


16.7.07, 13:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Není náhodou krouťák vedlejší produkt točivého momentu ???

Mě tak ani koně nezajímaj...abych pravdu řekl, tak když mi někdo řekne, že ma autííííí 105 kobyl tak si vlastně ani nedokážu představit jak to pojede třeba oproti 115 kobylám...nesrovnávat se škodárnou páč je lehká a se 100 kobylama by už vzlétávala.

Ale když mi řeknou, že mám třeba v Escortovi 140 Nm a pak si sednu do Focuse se 160 Nm, tak dokážu tvrdit, že to potáhne znatelně lépe...

Obojí jsou reálná auta...a oboje sem řídil.

Kecám nebo si to myslim správně ???


Kroutak je tocivej moment ne? :shock: no tak si predstav stado koni a mas to hned :) taky zalezi kolik kazdej kun tahne kilo, jaka je prevodovka atd. co mate ve focusu za motor?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.7.07, 13:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ford Escort 1986 1.6 XR3i 105 koní v 6000 ot.
140 Nm ve 4800 ot

Ford Focus 2000 1.8 16V ZETEC 115 koní v 5500 ot.
160 Nm někde asi u 3000 nebo výše

Asi tak...doufám že to tak je...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


16.7.07, 13:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
este by sa zisla hmotnost, bez toho to neporovnas.
si zober jedno auto co mame je 1,3 (favo) 58koni a druhe 1,4 16V 100koni ale vobec nema o 40 percent vacsiu akceleraciu.
pretoze favo vazi 940 tusim a clio 1250 :shock: (co je len o 20kg menej ako 5kovy golf :shock: :shock: :shock: )

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


16.7.07, 13:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz