Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 23:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 UPRAVA 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek UPRAVA
co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani
jakej to bude mit efekt????
mam fa 136


18.7.07, 21:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Snad to trochu lip pojede a lepci studeny starty :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


18.7.07, 21:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek 
kdyz to budes mit dobre sestelovny tak to urcite poznas ja jsem snizoval na 105-ce hlavu o 1,5mm a rozdil je opravdu velkej jede to s tim jak drak :wink:


19.7.07, 06:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek Re: UPRAVA
fert.j píše:
co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani
jakej to bude mit efekt????
mam fa 136


pri 136ke dalsie zvysenie kompresneho pomeru nespoznas, ba co viac, bez dalsich uprav je to na skodu motora, zvysis oktanove poziadavky na palivo, zvysena zataz na klukovy mechanizmus atd atd....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


22.7.07, 22:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám...

Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá :(

Diky...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.7.07, 22:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám...

Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá :(

Diky...



ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.7.07, 22:34
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....[/quote]

Díky, ale todle sem nemyslel...

Se ptám jesi dopuručuje upravovat 135ku nebo 136ku motoooooooor

A až se prosim vyjádří, tak jaké by ke kokretnímu motooooooru doporučil úpravy...

Diky

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.7.07, 22:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vyleštenie trocha pomôže, ale chceš s tým závodiť, alebo na bežné jazdenie?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.7.07, 22:39
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Většinou běžné ježdění, kde to nevyužiji...spíše při rozjezdu či při předjíždění...jo prostě chci být další odhodlaný zachránce Rapídků...

Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


22.7.07, 22:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.


To chci tez, proto chci 4,22 rozvod :P

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


22.7.07, 22:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Matthes píše:
Martin 007 píše:
Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.


To chci tez, proto chci 4,22 rozvod :P


ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.7.07, 06:30
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
michalkatka píše:
ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...


Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.7.07, 07:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2939
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Matthes píše:
michalkatka píše:
ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...


Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?


Ta hlava bude asi lepsi v sedelch ventilu a nejspis i jina tuhost pruzin ventilu


23.7.07, 09:35
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie.

Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd...

Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi. :D

Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi... :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


23.7.07, 09:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie.

Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd...

Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi. :D

Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi... :D


fabia ma taky isty kompresny pomer ako felicia , cize 9,7:1 cize hlavu neznizovat iba zrovnat pri generalke

hlavy z feldy a fabie su lepsie ako favo hlavy, maju vacsie sacie kanale, lepsie sa daju upravit, lepsie pruziny - 1 pruzina + lahucka miska ventilu , ventily maju 7mm stopky

teraz som pre seba na 1400ku dokoncil hlavu z felicie


Obrázek

Obrázek

na uplne bezne jazdenie odporucam max 264/264 vacku zo zdvihom min 6.5mm , mierne upravenu hlavu felda / fabia, zlicovane sanie, pretryskovany karburator..... a bude to dobre ;)

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


23.7.07, 12:59
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz