Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

UPRAVA
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5625
Stránka 1 z 2

Autor:  fert.j [ 18.7.07, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  UPRAVA

co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani
jakej to bude mit efekt????
mam fa 136

Autor:  Matthes [ 18.7.07, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

Snad to trochu lip pojede a lepci studeny starty :lol:

Autor:  Jerry [ 19.7.07, 06:47 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz to budes mit dobre sestelovny tak to urcite poznas ja jsem snizoval na 105-ce hlavu o 1,5mm a rozdil je opravdu velkej jede to s tim jak drak :wink:

Autor:  Gemini [ 22.7.07, 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: UPRAVA

fert.j píše:
co si myslite ze muzu cekat od snizeny hlavy o 0,7mm lesteny kanaly a sani
jakej to bude mit efekt????
mam fa 136


pri 136ke dalsie zvysenie kompresneho pomeru nespoznas, ba co viac, bez dalsich uprav je to na skodu motora, zvysis oktanove poziadavky na palivo, zvysena zataz na klukovy mechanizmus atd atd....

Autor:  Martin 007 [ 22.7.07, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám...

Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá :(

Diky...

Autor:  michalkatka [ 22.7.07, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Tak se prosim prosim rozepiš jak upravit 136 z Fáva ??? Už se na ni pomalu chystám...zatim tak slícování kolen...ale ještě ten motooooooooooor nemám...

Nebo doporučuješ 135ku ??? Mě se nezdá :(

Diky...



ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....

Autor:  Martin 007 [ 22.7.07, 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

ak s fava 135 chceš urobiť 136, stačí vymeniť piesty.... alebo znížiť hlavu o 0,8mm a vymeniť dve trysky na kerbeci... inak žiaden rozdiel nepostrehneš, jedine trocha nad 4000ot....[/quote]

Díky, ale todle sem nemyslel...

Se ptám jesi dopuručuje upravovat 135ku nebo 136ku motoooooooor

A až se prosim vyjádří, tak jaké by ke kokretnímu motooooooru doporučil úpravy...

Diky

Autor:  michalkatka [ 22.7.07, 22:39 ]
Předmět příspěvku: 

vyleštenie trocha pomôže, ale chceš s tým závodiť, alebo na bežné jazdenie?

Autor:  Martin 007 [ 22.7.07, 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

Většinou běžné ježdění, kde to nevyužiji...spíše při rozjezdu či při předjíždění...jo prostě chci být další odhodlaný zachránce Rapídků...

Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.

Autor:  Matthes [ 22.7.07, 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.


To chci tez, proto chci 4,22 rozvod :P

Autor:  michalkatka [ 23.7.07, 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Martin 007 píše:
Proste se bude jezdit normálně, ale když budu potřebovat tak aby se motoooor koukal probrat a vyrazil...no.


To chci tez, proto chci 4,22 rozvod :P


ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...

Autor:  Matthes [ 23.7.07, 07:46 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...


Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?

Autor:  DRYVER [ 23.7.07, 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
michalkatka píše:
ak už máš 136ku tak ešte vačku a hlavu s MPi, a k tomu pretryskovať karbec... viac zvyšovať kompresný pomer nemá význam to ti tu už vysvetlili...


Ale ja nechci zvysovat kompresni pomer. Vacka prijde 280/280. V cem je MPI hlava lepsi?


Ta hlava bude asi lepsi v sedelch ventilu a nejspis i jina tuhost pruzin ventilu

Autor:  Martin 007 [ 23.7.07, 09:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie.

Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd...

Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi. :D

Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi... :D

Autor:  Gemini [ 23.7.07, 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Kámoš co tunil 136ku říkal, že u ní snížit hlavu znamená max. o 0.6 mm, abychom se dostali na 10.5:1 tedy jako maj dnes Fobie.

Víc ne, že prý to je akorath. Pak doporučuje se už dál zaobírat ventilovejema pružinama, vačkou, karbcem, kolenama atd...

Ale to by koukám teda vyřešila ta hlava z MPi. :D

Tak pište dále...budeme s Matthesem rádi... :D


fabia ma taky isty kompresny pomer ako felicia , cize 9,7:1 cize hlavu neznizovat iba zrovnat pri generalke

hlavy z feldy a fabie su lepsie ako favo hlavy, maju vacsie sacie kanale, lepsie sa daju upravit, lepsie pruziny - 1 pruzina + lahucka miska ventilu , ventily maju 7mm stopky

teraz som pre seba na 1400ku dokoncil hlavu z felicie


Obrázek

Obrázek

na uplne bezne jazdenie odporucam max 264/264 vacku zo zdvihom min 6.5mm , mierne upravenu hlavu felda / fabia, zlicovane sanie, pretryskovany karburator..... a bude to dobre ;)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/