Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favorit r. v .90 135L ,zase nejede
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5639
Stránka 1 z 1

Autor:  Bolo [ 19.7.07, 19:10 ]
Předmět příspěvku:  Favorit r. v .90 135L ,zase nejede

Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady

Autor:  michalkatka [ 20.7.07, 07:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit r. v .90 135L ,zase nejede

Bolo píše:
Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady


tak ako začať? nepochopil som s toho skoro nič???
ako ti benzín stečie? kam? ten priesvitný filter pri palivovom čerpadle by mal byť stále zaplnený benzínom! nič stekať, odtekať, ani pretekať by nemalo... či ti nepovolilo tesnenie na tom filtri a či to tam nesaje vzduch, a tým sa karbec nestíha plniť a preto drží iba vysoké otáčky ako pri veľmi nízkej hladine paliva... dôkladne skontrolujv, vymeň tesnenie, možno aj membránu, prípadne vymeň za nový typ, tie sú bezporuchové....

tá klapka ktorú vidíš z vrchu je vzduchová prívera a nahrádza sytič, keď ju ručne zavrieš tak si podtlakom s komory ťahá viac paliva na obohatenie zmesi pri studenom motore....

Autor:  patrik-hp [ 20.7.07, 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Favorit r. v .90 135L ,zase nejede

Bolo píše:
Tak mám problém,snad to pochopíte jak to vysvětlim a pomůžete mi.Při jízdě mi auto zničeho nic cuklo a už to začalo.No nevim kde začít.Třeba od startu.Když nastartuje tak nedrží otáčky.Musím furt přidávat plyn,pak ubrat a zas přidat.Když ho dám třeba na konstantní otáčky(třeba 3000)po chvíli mi to chcípa a buď musim přidat plyn a nebo ubrat a zase přidat.Myslel jsem že je to AC pumpou,ale není.Když se zaplní ten pruhledny benz. filtr za pumpou tak ten benzín zase steče zpět.Sundal jsem kryt vzduch. filtru,abych se dostal ke karbecu.Je tam ta startovací klapka(nevim jestli je to spravný název),a když ji ručně zavřu tak auto drží otáčky.Asi ztrácí podtlak nebo něco ne?soudim podle toho že mi ztéka ten benzín zpět.Nebo čim to je?Nejsem automechanik.Díky za rady

Profoukni kanál volnoběhu,otvorem elektromag.jehly.A i tu zkontroluj jestli vůbec otevírá.....Pak hledej dál :wink:

Autor:  Bolo [ 20.7.07, 10:24 ]
Předmět příspěvku:  karbec

Obrázek
Shot with Canon PowerShot A85 at 2007-07-20 to je fotka karbecu,kde je ten kanál volnoběhu(z jaké strany?),jinak jsem ho dnes nastartoval,ten benzín už se v tom filtru drží sám,pak jsem zkoušel pumpovat ručně a šli mi bublinky a hladina klesla.V odlučovači palivových par šlo slyšet chrastění.Tak fakt nevim.V ac pumpě jsem měnil membránu a funguje v pohodě. Obrázek
Shot with Canon PowerShot A85 at 2007-07-20

Autor:  michalkatka [ 20.7.07, 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: karbec

kanál voľnobehu je zo zadu ako je emulgačný ventil, sús či cvaká, vyber ho, a prefúkni tú dieru...

s toho čo si popísal mám stále pocit akoby sa ti do karbecu nedostávalo dosť paliva, ja by som hľadal chybu niekde tam, tie dva ventily čo sú v pumpe sú ok? ak by boli v poriadku ten druhý filter čo máš za pumpou by mal byť stále zaplavený benzínom, pretože tam pumpa tlačí, pôvodne som myslel ten filter čo je v tom skle pred pumpou, v ňom je podtlak a musí byť dostatočne tesný aby nenasával vzduch....

odpoj tú hadičku čo ide do odbublonkovača strč ju do čistej flašky a pumpuj, mal by ísť súvislý prúd benzínu, žiadne bublinky...

Autor:  Bolo [ 21.7.07, 09:37 ]
Předmět příspěvku:  Ventil

Takže ten benzín teče úplně v pohodě.Ty dva ventily jsou taky v pořádku.Nevim jak ten kanál volnoběhu vypadá.Je to ten váleček jak do něho vede ten drátek .Je zhruba v polovině toho karbecu ze zadu?A jestli je to ono jak ho vyndám?Dá se vyšroubovat?Až budu mít nabité baterky tak to kdyžtak fotnu.Zatim moc díky za rady,měl jsem jít dělat automechanika nebo si koupit něco jiného než favorita :? ;i když za tu dobu co ho mám jsem s nim byl tak 12 krát v Praze.Bydlim totiž kousek od Ostavy a do Praglu to mám 380Km a za 4 hodiny jsem to zvladal.

Autor:  e.n.e.m.y. [ 21.7.07, 12:11 ]
Předmět příspěvku: 

když zavřeš vzduchovou přívěru tak ti auto drží otáčky protože se zvedne podtlak ...škrtící klapka se natočí do zrychleného běhu na prádno tzn. otevře se do té míry že palivo při spuštěném sytiči se bude přivadět hlavně přes 1 stupeň ....takže jak radí kolegové chce to vyčisti volnoběžný kanál, zkontrolovat elektromagnetický ventil a taky vyčisti volnoběžnou trysku... je to jediná co má v sobě zářez na šroubovák kdy že se dívaš na karburátor po odmontování víky vzduch. filtru... pročisti ji silonovým vláknem (kartáček atd.) od užšího konce k širšímu.

Autor:  fert.j [ 21.7.07, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

ja si myslim ze to bude nekde falesnej vzduch zkus sundat karbec a koukni se jestli ta gumova poslozka co je pod nim neni nekde praskla...

Autor:  fert.j [ 21.7.07, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

hlavne kdyz zavres tu priveru tak je to bohatsi a tak kdyz ta klapka je otevrena tak je to chudy nekde ti tam jde vzduch navic!!!

Autor:  e.n.e.m.y. [ 21.7.07, 12:21 ]
Předmět příspěvku: 

fert.j píše:
ja si myslim ze to bude nekde falesnej vzduch zkus sundat karbec a koukni se jestli ta gumova poslozka co je pod nim neni nekde praskla...


taky dobrý tip ale spíš si myslím že kdyby byla ta podložka špatná tak bude volnoběh nepravidelný mám stím své zkušenosti každopádně zkusit to může... jestli je pořád ještě původní což asi je tak je velká pravděpodobnost že bude špatná ikdyž třeba na první pohled se může zdát dobrá.

Autor:  fert.j [ 21.7.07, 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

ja s tou podlozkou taky mam svoje ale az to bude cistit tak se koukne jak ta podlozka vipada.ja bych sazel na nejakej falesnej vzduch kort kdyz rika ze kdyz nastavi otacky tak je to nedrzi...

Autor:  Bolo [ 22.7.07, 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Kanál volnoběhu

Takže už jsem ho vyndal a zjistil jsem že necvaká.Přeměřil jsem napětí a 12 V tam je takže je určitě vadný.Zítra koupim nový a dám vědět.Zatim moc dík

Autor:  Bolo [ 26.7.07, 16:50 ]
Předmět příspěvku:  jede

Takže jsem to vyměnil a už zase běhá.Seřídil jsem volnoběh a v neděli jdu na ventily.Už to totiž potřebují. :D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/