Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor 742.136 do 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5695
Stránka 1 z 2

Autor:  paradio [ 24.7.07, 15:45 ]
Předmět příspěvku:  motor 742.136 do 120

Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky.
Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul.

Autor:  Radic [ 24.7.07, 17:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.136 do 120

paradio píše:
Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky.
Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul.


musel bys predelat ty brzdy a kyvku vymenit za vlecku. Mozna jeste neco. Je to v povolenych upravach Skoda Auto tady na Techwebu. viz http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=452

Autor:  Kristensen [ 24.7.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

musel by jsi provést 2 přestavby aspoň z logického myšlení ale jak je to daný povolením Škoda auto to nevim jestli je možné to takhle obejít. Musel by jsi komplet vozidlo přestavět z Š120 na Š130 a pak na Š 136 což je náročný a podle mě jsou to vyhozený peníze.

Autor:  Matthes [ 24.7.07, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Coz takhle preklepat cislo :)

Autor:  Kristensen [ 24.7.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Coz takhle preklepat cislo :)


No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 :lol:

Autor:  Matthes [ 24.7.07, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Matthes píše:
Coz takhle preklepat cislo :)


No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 :lol:


No co, viko ventilu da stary, vana snad stejna, merka na oil stejna ne :?: filtrbox taky ...

Autor:  Kristensen [ 24.7.07, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Kristensen píše:
Matthes píše:
Coz takhle preklepat cislo :)


No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 :lol:


No co, viko ventilu da stary, vana snad stejna, merka na oil stejna ne :?: filtrbox taky ...


Jo ty myslíš optickou záměnu motoru 120 za 130 no to by i možná šlo ale nevim nevim.

Autor:  Martin 007 [ 24.7.07, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

No jak sem řikal už jinde, kámoš má v Rapidu toto a na STK mu řekli že má docela čistou 120cu:

Obrázek

Obrázek

Co Vy na to ??? :D

Autor:  Martin [ 25.7.07, 09:37 ]
Předmět příspěvku: 

Já na to, že tady by ho s tím vyhodili, hned jak by otevřel kapotu.

Autor:  Viky [ 25.7.07, 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.136 do 120

paradio píše:
Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky.
Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul.


Doklady od 130ky dam za prepis i s SPZ. Ale uz je to delsi dobu bez STK.

Autor:  cyz [ 25.7.07, 18:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.136 do 120

Pokud si vzpomínám tak se jednalo jenom o ty brzdy a zadní nápravu a nic víc významného tam nebylo (i když předělání kyvky na vlěčku je pěkná drbačka), přesně z hlavy to nevím. Celý ten materiál najdeš na stránkách ministerstva dopravy, bohužel nemám ten odkaz ale dá se to najít. Každopádně k 1.1.2008 končí platnost tady těch povolených přestaveb pro favority a formany a nejsem si jistý jestli i pro 105-136 takže si s tím pohni :). Navíc by možná bylo lepší poradit se o tomhle s někým kdo se schvalováním těchto přestaveb má nějaké zkušenosti, musí se to řešit s úřadem a nevím do jaké míry jsi zběhlý v jednání s nima

Autor:  Kristensen [ 25.7.07, 21:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.136 do 120

cyz píše:
Pokud si vzpomínám tak se jednalo jenom o ty brzdy a zadní nápravu a nic víc významného tam nebylo (i když předělání kyvky na vlěčku je pěkná drbačka), přesně z hlavy to nevím. Celý ten materiál najdeš na stránkách ministerstva dopravy, bohužel nemám ten odkaz ale dá se to najít. Každopádně k 1.1.2008 končí platnost tady těch povolených přestaveb pro favority a formany a nejsem si jistý jestli i pro 105-136 takže si s tím pohni :). Navíc by možná bylo lepší poradit se o tomhle s někým kdo se schvalováním těchto přestaveb má nějaké zkušenosti, musí se to řešit s úřadem a nevím do jaké míry jsi zběhlý v jednání s nima


jen pro úplnost, změny v povolených přestavbách se obnovují každý čtvrletí.

Autor:  Martin 007 [ 25.7.07, 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ???

Autor:  Radic [ 25.7.07, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ???


ja myslim ze je stale dobra moznost....a nemusis delat nic vic nez vymaz cisla motoru :D

Autor:  Kristensen [ 25.7.07, 21:49 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ???


742,135-136 ano ostatní možné není ale je taky možná přestavba z Š120 na Š130

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/