Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
motor 742.136 do 120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5695 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | paradio [ 24.7.07, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | motor 742.136 do 120 |
Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky. Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul. |
Autor: | Radic [ 24.7.07, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 742.136 do 120 |
paradio píše: Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky. Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul. musel bys predelat ty brzdy a kyvku vymenit za vlecku. Mozna jeste neco. Je to v povolenych upravach Skoda Auto tady na Techwebu. viz http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=452 |
Autor: | Kristensen [ 24.7.07, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
musel by jsi provést 2 přestavby aspoň z logického myšlení ale jak je to daný povolením Škoda auto to nevim jestli je možné to takhle obejít. Musel by jsi komplet vozidlo přestavět z Š120 na Š130 a pak na Š 136 což je náročný a podle mě jsou to vyhozený peníze. |
Autor: | Matthes [ 24.7.07, 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Coz takhle preklepat cislo |
Autor: | Kristensen [ 24.7.07, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Coz takhle preklepat cislo No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 |
Autor: | Matthes [ 24.7.07, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Matthes píše: Coz takhle preklepat cislo No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 No co, viko ventilu da stary, vana snad stejna, merka na oil stejna ne filtrbox taky ... |
Autor: | Kristensen [ 24.7.07, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Kristensen píše: Matthes píše: Coz takhle preklepat cislo No zkus to třeba technik nerozezná 742.12 od 742.136 No co, viko ventilu da stary, vana snad stejna, merka na oil stejna ne filtrbox taky ... Jo ty myslíš optickou záměnu motoru 120 za 130 no to by i možná šlo ale nevim nevim. |
Autor: | Martin 007 [ 24.7.07, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jak sem řikal už jinde, kámoš má v Rapidu toto a na STK mu řekli že má docela čistou 120cu: Co Vy na to ??? |
Autor: | Martin [ 25.7.07, 09:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já na to, že tady by ho s tím vyhodili, hned jak by otevřel kapotu. |
Autor: | Viky [ 25.7.07, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 742.136 do 120 |
paradio píše: Dneska jsem sehnal slušný motor 742.136, že ho vrazím do 120. Předem jsem ho chtěl nechat trochu prohlédnout a poopravit. Byl jsem rozhodnutý předělat brzdy - přední čtyřpísty, zadní větší prasata, vyměnit převodovku i s úhlovou nápravou. Bylo ale mi sděleno, že přestavby tohoto typu už nejsou povolený. Říkal mi to člověk, který se zabývá úpravami motorů a má zkušenosti s přestavbami. Údajně ten motor můžu dát jen do 130tky. Víte někdo něco o tom? Nerad bych si naběhnul. Doklady od 130ky dam za prepis i s SPZ. Ale uz je to delsi dobu bez STK. |
Autor: | cyz [ 25.7.07, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 742.136 do 120 |
Pokud si vzpomínám tak se jednalo jenom o ty brzdy a zadní nápravu a nic víc významného tam nebylo (i když předělání kyvky na vlěčku je pěkná drbačka), přesně z hlavy to nevím. Celý ten materiál najdeš na stránkách ministerstva dopravy, bohužel nemám ten odkaz ale dá se to najít. Každopádně k 1.1.2008 končí platnost tady těch povolených přestaveb pro favority a formany a nejsem si jistý jestli i pro 105-136 takže si s tím pohni . Navíc by možná bylo lepší poradit se o tomhle s někým kdo se schvalováním těchto přestaveb má nějaké zkušenosti, musí se to řešit s úřadem a nevím do jaké míry jsi zběhlý v jednání s nima |
Autor: | Kristensen [ 25.7.07, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 742.136 do 120 |
cyz píše: Pokud si vzpomínám tak se jednalo jenom o ty brzdy a zadní nápravu a nic víc významného tam nebylo (i když předělání kyvky na vlěčku je pěkná drbačka), přesně z hlavy to nevím. Celý ten materiál najdeš na stránkách ministerstva dopravy, bohužel nemám ten odkaz ale dá se to najít. Každopádně k 1.1.2008 končí platnost tady těch povolených přestaveb pro favority a formany a nejsem si jistý jestli i pro 105-136 takže si s tím pohni . Navíc by možná bylo lepší poradit se o tomhle s někým kdo se schvalováním těchto přestaveb má nějaké zkušenosti, musí se to řešit s úřadem a nevím do jaké míry jsi zběhlý v jednání s nima jen pro úplnost, změny v povolených přestavbách se obnovují každý čtvrletí. |
Autor: | Martin 007 [ 25.7.07, 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ??? |
Autor: | Radic [ 25.7.07, 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ??? ja myslim ze je stale dobra moznost....a nemusis delat nic vic nez vymaz cisla motoru |
Autor: | Kristensen [ 25.7.07, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Takže neustále je možnost narvat 136ku do Rapida 130ky ??? 742,135-136 ano ostatní možné není ale je taky možná přestavba z Š120 na Š130 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |