Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5743 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | David [ 28.7.07, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM |
Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá! |
Autor: | škodař [ 28.7.07, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM |
David píše: Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá! |
Autor: | David [ 29.7.07, 00:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM |
škodař píše: David píše: Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá! |
Autor: | fatal [ 29.7.07, 08:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM |
David píše: ...jak s BMM uděláš MPi neříkám že to nejde ale ta práce, ďláš jako by jsi to dělal běžně!!!!!!! Fabia už MPI je, takže stačí vytáhnout motor komplet s elektronikou. Ne? Nikdy jsem nic podobného nedělal, ale připadá mi jednodušší přehodit to komplet, než to různě kombinovat... |
Autor: | DRYVER [ 29.7.07, 08:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM |
fatal píše: David píše: ...jak s BMM uděláš MPi neříkám že to nejde ale ta práce, ďláš jako by jsi to dělal běžně!!!!!!! Fabia už MPI je, takže stačí vytáhnout motor komplet s elektronikou. Ne? Nikdy jsem nic podobného nedělal, ale připadá mi jednodušší přehodit to komplet, než to různě kombinovat... Ono to prehozeni a kombinovani motoru bude rychejsi a snazsi nez tahat celou elektriku z fabie do felicie, pajet, hledat konektory.. |
Autor: | Jarda S. [ 29.7.07, 09:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
fábka nená v setrváku ložisko takže by se musela udělat díra a vyvážit |
Autor: | slovacek.milos [ 29.7.07, 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: fábka nená v setrváku ložisko takže by se musela udělat díra a vyvážit fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš |
Autor: | David [ 29.7.07, 10:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Sadra17 píše: fábka nená v setrváku ložisko takže by se musela udělat díra a vyvážit fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 29.7.07, 10:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
David píše: slovacek.milos píše: Sadra17 píše: fábka nená v setrváku ložisko takže by se musela udělat díra a vyvážit fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš podle mě ne a jak ten motor budeš mít venku nezapoměn to číslo doladit musí tam být B miloš |
Autor: | David [ 29.7.07, 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: David píše: slovacek.milos píše: Sadra17 píše: fábka nená v setrváku ložisko takže by se musela udělat díra a vyvážit fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš podle mě ne a jak ten motor budeš mít venku nezapoměn to číslo doladit musí tam být B miloš |
Autor: | Feliciemann [ 7.8.07, 07:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže koho to zajímá tady je vše potřebné: Upravy na motoru 1.4 jsou následující , musí se vyměnit setrvák za upravený z 1.3 , dále se musí dát vodní pumpa z 1.3 potom se musí podložit vhodně řemenice na klice a musí se vyřešit uchycení alternátoru ve správné poloze. Potom nějak dořešit překrytí spodní části setrvačníku . A nebo se může poskládat hybrid fábiofelda a to že použijete vanu , výko rozvodů včetně olej čerpadla , vodní pumpu z feldy a nabastlíte to na fábiácký blok ale musí se upravit vačka pro felďácký rozvody a nebo se použije vačka a zdvihátka a rozvodový tyčky z feldy a fábiácký hydroštely se vyhodí a i dále platí vše již výše zmíněné. odpadne jen překrytí setrváku to se použije z feldy akorát se musí použít vložky do bloku motoru ze závitu M8 na M6 a nebo převrtat otvory ve vaně. Ovšem tohle už jsou detaily. Je to slovo odborníka-tudíž není to z mojí hlavy , napsal to favo na FK |
Autor: | cyz [ 7.8.07, 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Do takovéto úpravy bych se nepouštěl. GO na Formana nestojí zas tak moc (pokud nemáš sehnaný nějak pod rukou) tak míň než motor z Fabie. Navíc, chceš podstupovat takovou drbačku kvůli motoru který je o 7kW slabší než tvůj originál 136B Mono-motronic? Když už bych dělal takovou přestavbu tak jedině na motor z Fabie 16V - to už je jiné kafčo. |
Autor: | autostar [ 10.8.07, 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
keď už sa odviazať, tak - diesel, to by si len vystužil kasňu, vložil 1,9 felda a už! Aj do feldy je ten motor len tak voľne pohodený. No ak sa ti to podarilo, samozrejme nemáš výkon, tak ho vyber a daj tam TD z A4. Predprípravu máš hotovú tak aký problém. Po roku to máš vyladené a máš takú raritu, že sa ti o ňu pobijú. To by bolo. Už som to videl pred pár rokmi v 125-ke Škode, ale aký to bol agregát, to neviem, asi golf. |
Autor: | cyz [ 10.8.07, 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
autostar píše: keď už sa odviazať, tak - diesel, to by si len vystužil kasňu, vložil 1,9 felda a už! Aj do feldy je ten motor len tak voľne pohodený. No ak sa ti to podarilo, samozrejme nemáš výkon, tak ho vyber a daj tam TD z A4. Predprípravu máš hotovú tak aký problém. Po roku to máš vyladené a máš takú raritu, že sa ti o ňu pobijú. To by bolo. Už som to videl pred pár rokmi v 125-ke Škode, ale aký to bol agregát, to neviem, asi golf. Ale co na to policajti - to by se jim asi nelíbilo . Můj názor je ten že nejlepší možnost je GO původního motoru a nějak ho vyladit...nebo když už tak Fabia 16V, kámoš to měl ve Formanu Plus a bylo to letadlo. |
Autor: | autostar [ 10.8.07, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
o policajtov sa neboj, ak to zvládneš prerobiť, neuverí ti to žiadny policajt na svete aj keby to videl na vlastné oči |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |