Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5743
Stránka 1 z 2

Autor:  David [ 28.7.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM

Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá!

Autor:  škodař [ 28.7.07, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM

David píše:
Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá!
niní to blbí dívat na motor 1,4mpi věci s 1,3bmm mpi je ůspornější atd má hodně víhod proč ho nechceš zachovat??

Autor:  David [ 29.7.07, 00:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM

škodař píše:
David píše:
Zdravim mam takový dotaz muj formanek má už najeto 240 000Km a už je tak trochu línej a tak jsem přemýšlel než dělat GO motoru tak tam šoupnout zdraví motor z 1,4 Mpi z fabie. A co bych potřeboval vědět, jaký problém mě čeká při montáži motoru z fabky do formánka? Co já vím tak se musí vyměnit vačka a prsa kvuli rozdělovači, sání kvuli vstřikování na BMM. A co spasování s převorovkou jde tam bez problémů? A co všechno se musí teda udělat? Dík a hlavně mi nepište že mi nebudou sedět čísla na motoru a že to není legální to mě nezajímá!
niní to blbí dívat na motor 1,4mpi věci s 1,3bmm mpi je ůspornější atd má hodně víhod proč ho nechceš zachovat??
No tak ty jsi asi profesor bych tě chtěl vydět jak s BMM uděláš MPi neříkám že to nejde ale ta práce, ďláš jako by jsi to dělal běžně!!!!!!!

Autor:  fatal [ 29.7.07, 08:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM

David píše:
...jak s BMM uděláš MPi neříkám že to nejde ale ta práce, ďláš jako by jsi to dělal běžně!!!!!!!


Fabia už MPI je, takže stačí vytáhnout motor komplet s elektronikou. Ne?
Nikdy jsem nic podobného nedělal, ale připadá mi jednodušší přehodit to komplet, než to různě kombinovat...

Autor:  DRYVER [ 29.7.07, 08:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zástavba motoru z fabie 1,4 MPI do formanu rok 94 BMM

fatal píše:
David píše:
...jak s BMM uděláš MPi neříkám že to nejde ale ta práce, ďláš jako by jsi to dělal běžně!!!!!!!


Fabia už MPI je, takže stačí vytáhnout motor komplet s elektronikou. Ne?
Nikdy jsem nic podobného nedělal, ale připadá mi jednodušší přehodit to komplet, než to různě kombinovat...


Ono to prehozeni a kombinovani motoru bude rychejsi a snazsi nez tahat celou elektriku z fabie do felicie, pajet, hledat konektory..

Autor:  Jarda S. [ 29.7.07, 09:02 ]
Předmět příspěvku: 

fábka nená v setrváku ložisko :idea: takže by se musela udělat díra a vyvážit

Autor:  slovacek.milos [ 29.7.07, 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
fábka nená v setrváku ložisko :idea: takže by se musela udělat díra a vyvážit


fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš

Autor:  David [ 29.7.07, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
fábka nená v setrváku ložisko :idea: takže by se musela udělat díra a vyvážit


fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš
dík na MPI se mi to nechce dělat chci zachovat BMM a ještě jedna otázečka nebude ŘJ motoru vadit větší obsah??

Autor:  slovacek.milos [ 29.7.07, 10:04 ]
Předmět příspěvku: 

David píše:
slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
fábka nená v setrváku ložisko :idea: takže by se musela udělat díra a vyvážit


fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš
dík na MPI se mi to nechce dělat chci zachovat BMM a ještě jedna otázečka nebude ŘJ motoru vadit větší obsah??


podle mě ne a jak ten motor budeš mít venku nezapoměn to číslo doladit musí tam být B miloš

Autor:  David [ 29.7.07, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
David píše:
slovacek.milos píše:
Sadra17 píše:
fábka nená v setrváku ložisko :idea: takže by se musela udělat díra a vyvážit


fáčko ho taky nemá ložisko v setrváku je u 120, já teda v tom motoru 1.4 moc rozdíl nevidím a ten motor tam pásne nikdy jsem to nedělal ale šlo by to i na MPi 1.3, řj, imo, klíček, elektro k motoru a jedem miloš
dík na MPI se mi to nechce dělat chci zachovat BMM a ještě jedna otázečka nebude ŘJ motoru vadit větší obsah??


podle mě ne a jak ten motor budeš mít venku nezapoměn to číslo doladit musí tam být B miloš
To je to nejmenší 8)

Autor:  Feliciemann [ 7.8.07, 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Takže koho to zajímá tady je vše potřebné:

Upravy na motoru 1.4 jsou následující , musí se vyměnit setrvák za upravený z 1.3 , dále se musí dát vodní pumpa z 1.3 potom se musí podložit vhodně řemenice na klice a musí se vyřešit uchycení alternátoru ve správné poloze. Potom nějak dořešit překrytí spodní části setrvačníku .

A nebo se může poskládat hybrid fábiofelda a to že použijete vanu , výko rozvodů včetně olej čerpadla , vodní pumpu z feldy a nabastlíte to na fábiácký blok ale musí se upravit vačka pro felďácký rozvody a nebo se použije vačka a zdvihátka a rozvodový tyčky z feldy a fábiácký hydroštely se vyhodí a i dále platí vše již výše zmíněné. odpadne jen překrytí setrváku to se použije z feldy akorát se musí použít vložky do bloku motoru ze závitu M8 na M6 a nebo převrtat otvory ve vaně. Ovšem tohle už jsou detaily.


Je to slovo odborníka-tudíž není to z mojí hlavy :lol: , napsal to favo na FK

Autor:  cyz [ 7.8.07, 09:39 ]
Předmět příspěvku: 

Do takovéto úpravy bych se nepouštěl. GO na Formana nestojí zas tak moc (pokud nemáš sehnaný nějak pod rukou) tak míň než motor z Fabie. Navíc, chceš podstupovat takovou drbačku kvůli motoru který je o 7kW slabší než tvůj originál 136B Mono-motronic? Když už bych dělal takovou přestavbu tak jedině na motor z Fabie 16V - to už je jiné kafčo.

Autor:  autostar [ 10.8.07, 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

keď už sa odviazať, tak - diesel, to by si len vystužil kasňu, vložil 1,9 felda a už!
Aj do feldy je ten motor len tak voľne pohodený.
No ak sa ti to podarilo, samozrejme nemáš výkon, tak ho vyber a daj tam TD z A4. Predprípravu máš hotovú tak aký problém. Po roku to máš vyladené a máš takú raritu, že
sa ti o ňu pobijú.

To by bolo. Už som to videl pred pár rokmi v 125-ke Škode, ale aký to bol agregát, to neviem, asi golf.

Autor:  cyz [ 10.8.07, 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

autostar píše:
keď už sa odviazať, tak - diesel, to by si len vystužil kasňu, vložil 1,9 felda a už!
Aj do feldy je ten motor len tak voľne pohodený.
No ak sa ti to podarilo, samozrejme nemáš výkon, tak ho vyber a daj tam TD z A4. Predprípravu máš hotovú tak aký problém. Po roku to máš vyladené a máš takú raritu, že
sa ti o ňu pobijú.

To by bolo. Už som to videl pred pár rokmi v 125-ke Škode, ale aký to bol agregát, to neviem, asi golf.


Ale co na to policajti - to by se jim asi nelíbilo :). Můj názor je ten že nejlepší možnost je GO původního motoru a nějak ho vyladit...nebo když už tak Fabia 16V, kámoš to měl ve Formanu Plus a bylo to letadlo.

Autor:  autostar [ 10.8.07, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

o policajtov sa neboj, ak to zvládneš prerobiť, neuverí ti to žiadny policajt na svete aj keby to videl na vlastné oči :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/