Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburátor Š130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=5746
Stránka 1 z 2

Autor:  j3xo [ 28.7.07, 20:50 ]
Předmět příspěvku:  Karburátor Š130

Zdravim,
podarilo se mi ziskat karburator 32 SEDR s oznacenim na viku 443 751 295 100 PS. V katalogu jsem nasel, ze by to mel byt karburator do Š130, takze jsem si po precteni par clanku rekl, ze by stalo za to ho trochu renovovat a uvest do provozu, je totiz v hroznem stavu (lezel na desti na jednom vrakaci).

Jenze po podrobnejsim prozkoumani zjistuji, ze se v nem uz nekdo nemalo stoural (hlavy snad vsech sroubu jsou docela zniceny). Tak si tak rikam, jestli tam ten nekdo nemohl dat taky jen viko ze Š130 a zbytek nechal nevimzceho... Da se jeste podle neceho poznat nez ho rozdelam, ze je opravdu ze Š130 a ne z nejaky 105ky apod?
Kdyz jsem ho srovnaval s podobnym karburatorem, tak tenhle mel navic zespodu dve zakoncene diry (mezi otvorama pro uchyceni).

Diky za odpoved.

Autor:  spartra [ 28.7.07, 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

difuzory 22 - 24 a ekonostat viditelný

Autor:  j3xo [ 28.7.07, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jo diky, difuzory jsou opravdu 22-24. Ty cisla byly tak zaneseny az jsem myslel ze tam snad nejsou.

Autor:  spartra [ 29.7.07, 07:16 ]
Předmět příspěvku: 

tak by chtěl vyčistit 8)

Autor:  Martin 007 [ 29.7.07, 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jj difuzory 22 24 a 2951 je SEDR 130. Zbytek jako trysky a vzdušníky už nevim.

Autor:  j3xo [ 29.7.07, 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem ho dneska rozebral, bylo docela prekvapeni kdyz z nej zacalo tyct nejaky bilohnedy bahno. Byl docela vazny problem s odsroubovanim obou klapek, nakonec to docela efektne vyresil takovej ten tlustej sroubovak s vymenitelnyma koncema kterej se da naklonit do pravyho uhlu.

Chtel bych se jeste zeptat jak ho nejlepe vycistit - vyprat? V clancich tady na strankach jsem cetl o vode, toluenu (da se vubec jeste koupit?), tech. benzinu/lihu, jenze jak lezel venku, tak jsou v nem usazeniny vseho druhu a neverim tomu ze by tohle pomohlo. Taky bych chtel nektery jeho casti vylestit, ale kde mam sehnat lestici brusku jako nasadu na vrtacku? Kdyz jsem to chtel v jednom zelezarstvi tak na me koukali jak kdybych spadl na hlavu.

Autor:  Gemini [ 29.7.07, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

j3xo píše:
Tak jsem ho dneska rozebral, bylo docela prekvapeni kdyz z nej zacalo tyct nejaky bilohnedy bahno. Byl docela vazny problem s odsroubovanim obou klapek, nakonec to docela efektne vyresil takovej ten tlustej sroubovak s vymenitelnyma koncema ......


odporucam ultrazvukovu pracku, doniest to k niekomu kto ju ma....ta precisti aj malicke kanaliky

Autor:  spartra [ 29.7.07, 16:52 ]
Předmět příspěvku: 

Gemini píše:
j3xo píše:
Tak jsem ho dneska rozebral, bylo docela prekvapeni kdyz z nej zacalo tyct nejaky bilohnedy bahno. Byl docela vazny problem s odsroubovanim obou klapek, nakonec to docela efektne vyresil takovej ten tlustej sroubovak s vymenitelnyma koncema ......


odporucam ultrazvukovu pracku, doniest to k niekomu kto ju ma....ta precisti aj malicke kanaliky



třebas kde dělaj motorový pily, to většinou maj

Autor:  Šemik [ 30.7.07, 10:26 ]
Předmět příspěvku: 

první stupeň - tryska 115, vzdušník 200
druhý stupeň - tryska 135, vzdušník 160
sytič - tryska 145 :wink:

Autor:  ventYl [ 1.8.07, 09:56 ]
Předmět příspěvku: 

j3xo píše:
Tak jsem ho dneska rozebral, bylo docela prekvapeni kdyz z nej zacalo tyct nejaky bilohnedy bahno. Byl docela vazny problem s odsroubovanim obou klapek, nakonec to docela efektne vyresil takovej ten tlustej sroubovak s vymenitelnyma koncema kterej se da naklonit do pravyho uhlu.

Chtel bych se jeste zeptat jak ho nejlepe vycistit - vyprat? V clancich tady na strankach jsem cetl o vode, toluenu (da se vubec jeste koupit?), tech. benzinu/lihu, jenze jak lezel venku, tak jsou v nem usazeniny vseho druhu a neverim tomu ze by tohle pomohlo. Taky bych chtel nektery jeho casti vylestit, ale kde mam sehnat lestici brusku jako nasadu na vrtacku? Kdyz jsem to chtel v jednom zelezarstvi tak na me koukali jak kdybych spadl na hlavu.


ja som pouzil benzinalkohol, rozborku som sice robil tyzden, dalsi tyzden ma potom bolela hlava, ale aspon som mal par dni fasa naladu a za pomoci zubnej kefky sa mi to podarilo aj vcelku solidne vycistit. ale zasa je pravda, ze ten moj nebol zaneseny nicim, co tam byt nemalo, iba beznym prevadzkovym svinstvom.

Autor:  j3xo [ 2.8.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

zatim na to nebylo moc casu (chodim do prace), ale porad na nem delam.
chtel jsem koupit nove trysky, vzdusniky a emulzni trubice, coz povazuju za zaklad toho co chci vymenit, jenze zrovna na 130tku to nemohu sehnat. slo by tyhle veci ziskat pres nejaky internetovy obchod?

Autor:  Jarda S. [ 2.8.07, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

trysky neměň je to zbytečný ty stačí vzít tlakovým vzduchem :wink: a sou jak nový

Autor:  j3xo [ 2.8.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
trysky neměň je to zbytečný ty stačí vzít tlakovým vzduchem :wink: a sou jak nový

jenze ty co tam jsou/byly maji na sobe oxidaci, usazeniny vseho druhu a taky je nekdo kdo uz ten karburator kdysi rozdelaval pekne pojebal sroubovakem :?

Autor:  mišo [ 5.8.07, 06:59 ]
Předmět příspěvku:  karburator

zdravim mam karburator zevraj zo 130tky ale podla cisla som to nikde nenasiel mozte mi pomoct je to 32 sedr 3234

Autor:  Šemik [ 5.8.07, 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

A jaký to má číslo na víku :?:

může to být klidně z 1203ky, warťase 353, Tatry 613....

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/